Gå til innhold

Lage ny bruker..?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fått noen brukere mot meg, pga meningene mine i enkelte saker. Det er ikke noe gøy... Jeg liker ikke at folk har et dårlig inntrykk av meg. Så jeg vil på en måte ha blanke ark.

Har du noen gang laget deg en ny bruker bare fordi din forrige ikke var så godt likt? Om ikke, syns du det er en god eller dårlig idè? Vet at det er mitt eget valg, men bare interessert i å høre synspunkter.

Hvis man først er uglesett av noen, er det gjerne ute etter deg, uansett hva du sier i framtiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke laget ny bruker fordi jeg ikke var godt likt, om jeg ikke er godt likt bryr jeg meg ikke så mye om. En gang byttet jeg bruker fordi jeg fikk spydige kommentarer etter meg hvor hen jeg skrev, sannsynligvis samme brukeren hele tiden, og det gadd jeg ikke. Da slettet jeg brukeren min og tok meg en pause fra hele forumet.

Jeg har også blitt "oppdaget" av kjentfolk, og da har jeg også slettet brukeren min. Skriver veldig lite personlig (ihvertfall nå, skrev mer slikt tidligere) og ting jeg ikke vil noen skal vite om, men synes fortsatt ikke noe om at alle vet at jeg er meg.

Om du har fått deg en stalker, som alltid kommer på ny og på ny med ufine kommentarer, er det like greit å bytte bruker, synes jeg ihvertfall. Man kan alltids klage inn og håpe at det skjer noe om hundre år, men vedkommende dukker sikkert bare opp i ny drakt h*n og, så da er det enkleste egentlig å begynne fra scratch. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...