AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 Jeg er en jente på 30 år har aldri hatt problemer med uren hud eller kviser jeg skal gifte meg til helgen, og har fått masse kviser:( til og med på halsen,pannen, kinnen... HJELP hva gjør jeg? jeg har nettopp vært i syden for å få litt brunn farge, jeg har planlagt denne dagen i 2 år også skjer dette!!!! plzzz hjelpe
Tesse90 Skrevet 14. november 2011 #2 Skrevet 14. november 2011 Rens huden din godt og kjøp en god ansiktsmaske. Ikke stress over det, det gjør alt bare værre:)Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #3 Skrevet 14. november 2011 IKKE rens huden og kjøp ansiktsmaske. Da kan du risikere at du bare fucker enda mer opp siden du har dårlig tid. Eller selvsagt; du må jo fjerne sminke hver kveld og smøre deg med fuktighet. Men ikke mer enn det. Mitt tips: Ta sol. Sol tørker nemlig ut hud og kviser. Det er nok sikkert derfor du har fått kviser nå, fordi huden økte talgproduksjonen for å smøre seg selv når du var i syden. Så kommer kvisene. Ikke smør deg med solkrem eller noe annet dritt du får kjøpt i disse automatene på solstudioene. Om du har et godt forhold til legen kan du ringe og be om en hastetime i morgen og så kan du kanskje få resept på et liniment som inneholder antibiotika.
*Sinnataggen* Skrevet 14. november 2011 #4 Skrevet 14. november 2011 hvis ikke dette er noe annet du har fått under solferien din i utlandet. sol eksem? uansett, sier han ja med kviser har du ham for alltid:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå