Gå til innhold

Skyrim, Elder Skrolls

Sophie-Ann

Anbefalte innlegg

Gjest badeand1

Hehe jeg blir også bare å gå dual wield og sånt. Mest sneaky archer fordi hulene er så skumle så jeg må snike meg rundt uten å bli sett :fnise:

Men magicka er da ikke noe problem.

bruk magicka regen robe. så har du jo første spell som man kan holde inne som gjør damage over time kort range og litt senere får du en spell som du kan skyte langt med. Det er ikke særlig mange spells i Skyrim.

Det der skjønte jeg lite av.. Huff, jeg burde komme meg ut av denne tråden og komme tilbake igjen når jeg faktisk husker hva Skyrim går ut på. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååh, jeg hadde nettopp den enorme gleden av å oppleve at en drage jeg sloss mot kræsjlandet og skled laaangt bortover bakken mens støvskyen stod, og etterlot seg et enormt bremsespor (eller snarere en grøft)! :fnise:

Synd at jeg ikke får screen cap'en min til å fungere i win 7 (den tar bare bilder av skrivebordet mitt uansett :( )...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, jeg hadde nettopp den enorme gleden av å oppleve at en drage jeg sloss mot kræsjlandet og skled laaangt bortover bakken mens støvskyen stod, og etterlot seg et enormt bremsespor (eller snarere en grøft)! :fnise:

Synd at jeg ikke får screen cap'en min til å fungere i win 7 (den tar bare bilder av skrivebordet mitt uansett :( )...

bruker du ikke steam? F12

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått en rar bug - spillet fryser hver gang jeg svømmer. Jeg kan utforske, gå gjennom dungeons, slåss, crafte - alt går helt fint. Men dypper jeg tåa ned i vannet, så fryser alt. (spiller på PS3). Snodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, har alltid gått for dual wielding dex fighting, men nå er det tid for destruction magic! :)

Det er greit å ha noe å falle tilbake på. Så jeg tenker at det er kjekt å booste nærkampteknikkene, slik at man har en plan B når man begynner med angrep på avstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle dragene gjør det hvis du skader dem tilstrekkelig mens de flyr. Hvis du bare holder dem på bakken med Dragonrend, så går du glipp av sånne enkle gleder. Ikkenoe er som en ørsken, krasjlanda drage med rumpa i været. Du rekker akkurat å grille dem med din favoritt-forbannelse før de kvikner til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg begynner innse at det å herje mest med tunge våpen ikke er noen god deal når det er mange tangos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu! Jeg kan ri drager! De er litt tunge å manøvrere, men man føler seg passe usårbar på ryggen av en av dem. Det eneste jeg kunne ønsket meg, er noen animasjoner med nærbilder av avatarens maniske glis når hun kommer inn for angrep. Men kanskje det blir noe slikt når den "slemme" Dragonborn biter i gresset? Akkurat nå føler jeg meg TEMMELIG bad selv!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått en rar bug - spillet fryser hver gang jeg svømmer. Jeg kan utforske, gå gjennom dungeons, slåss, crafte - alt går helt fint. Men dypper jeg tåa ned i vannet, så fryser alt. (spiller på PS3). Snodig.

Underkjølt vann? :fnise:

Anonym poster: 67aba0e509bf807a1fa43ccfa2b848e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

That feeling når en drage lander på deg og du er stuck under magen dens til den fllyr sin vei...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

There can be only one!

Artig hovedquest. Og etter min mening en fin belønning etter at den er fullført. Jeg hadde faktisk ønsket meg akkurat det jeg fikk, så fra mitt perspektiv: Perfekt. Helt klart en kjekk DLC. Og på mange måter bedre enn Dawnguard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Skal dere spille The Elder Scrolls Online?

Lage en KG-Guild!!! :P

Fristende, men kjenner jeg meg selv rett kan jeg risikere å bli litt for avhengi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får plutselig ikke save. spillet fryser og ut i win.

Hmmm, gå til en tidligere save?

Hvor er du, forresten?

Det er nemlig en bug i questen Walking Nightmare som gjør nettopp dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...