Gjest badeand1 Skrevet 7. desember 2012 #1201 Del Skrevet 7. desember 2012 Hehe jeg blir også bare å gå dual wield og sånt. Mest sneaky archer fordi hulene er så skumle så jeg må snike meg rundt uten å bli sett Men magicka er da ikke noe problem. bruk magicka regen robe. så har du jo første spell som man kan holde inne som gjør damage over time kort range og litt senere får du en spell som du kan skyte langt med. Det er ikke særlig mange spells i Skyrim. Det der skjønte jeg lite av.. Huff, jeg burde komme meg ut av denne tråden og komme tilbake igjen når jeg faktisk husker hva Skyrim går ut på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 8. desember 2012 #1202 Del Skrevet 8. desember 2012 Ååååh, jeg hadde nettopp den enorme gleden av å oppleve at en drage jeg sloss mot kræsjlandet og skled laaangt bortover bakken mens støvskyen stod, og etterlot seg et enormt bremsespor (eller snarere en grøft)! Synd at jeg ikke får screen cap'en min til å fungere i win 7 (den tar bare bilder av skrivebordet mitt uansett )... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 8. desember 2012 #1203 Del Skrevet 8. desember 2012 Ååååh, jeg hadde nettopp den enorme gleden av å oppleve at en drage jeg sloss mot kræsjlandet og skled laaangt bortover bakken mens støvskyen stod, og etterlot seg et enormt bremsespor (eller snarere en grøft)! Synd at jeg ikke får screen cap'en min til å fungere i win 7 (den tar bare bilder av skrivebordet mitt uansett )... bruker du ikke steam? F12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 8. desember 2012 #1204 Del Skrevet 8. desember 2012 bruker du ikke steam? F12 Åh, da lærte jeg noe nytt! Takk! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 8. desember 2012 #1205 Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg har fått en rar bug - spillet fryser hver gang jeg svømmer. Jeg kan utforske, gå gjennom dungeons, slåss, crafte - alt går helt fint. Men dypper jeg tåa ned i vannet, så fryser alt. (spiller på PS3). Snodig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 8. desember 2012 #1206 Del Skrevet 8. desember 2012 Samme her, har alltid gått for dual wielding dex fighting, men nå er det tid for destruction magic! Det er greit å ha noe å falle tilbake på. Så jeg tenker at det er kjekt å booste nærkampteknikkene, slik at man har en plan B når man begynner med angrep på avstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 8. desember 2012 #1207 Del Skrevet 8. desember 2012 Ååååh, jeg hadde nettopp den enorme gleden av å oppleve at en drage jeg sloss mot kræsjlandet og skled laaangt bortover bakken mens støvskyen stod, og etterlot seg et enormt bremsespor (eller snarere en grøft)! Synd at jeg ikke får screen cap'en min til å fungere i win 7 (den tar bare bilder av skrivebordet mitt uansett )... Alle dragene gjør det hvis du skader dem tilstrekkelig mens de flyr. Hvis du bare holder dem på bakken med Dragonrend, så går du glipp av sånne enkle gleder. Ikkenoe er som en ørsken, krasjlanda drage med rumpa i været. Du rekker akkurat å grille dem med din favoritt-forbannelse før de kvikner til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 8. desember 2012 #1208 Del Skrevet 8. desember 2012 jeg begynner innse at det å herje mest med tunge våpen ikke er noen god deal når det er mange tangos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 9. desember 2012 #1209 Del Skrevet 9. desember 2012 Juhu! Jeg kan ri drager! De er litt tunge å manøvrere, men man føler seg passe usårbar på ryggen av en av dem. Det eneste jeg kunne ønsket meg, er noen animasjoner med nærbilder av avatarens maniske glis når hun kommer inn for angrep. Men kanskje det blir noe slikt når den "slemme" Dragonborn biter i gresset? Akkurat nå føler jeg meg TEMMELIG bad selv! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #1210 Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg har fått en rar bug - spillet fryser hver gang jeg svømmer. Jeg kan utforske, gå gjennom dungeons, slåss, crafte - alt går helt fint. Men dypper jeg tåa ned i vannet, så fryser alt. (spiller på PS3). Snodig. Underkjølt vann? Anonym poster: 67aba0e509bf807a1fa43ccfa2b848e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 9. desember 2012 #1211 Del Skrevet 9. desember 2012 That feeling når en drage lander på deg og du er stuck under magen dens til den fllyr sin vei... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klaine Skrevet 9. desember 2012 #1212 Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg elsker det! Er myemye bedre enn Oblivion. Jeg er forresten Dark Elf, som er min personlige favorittrase. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 9. desember 2012 #1213 Del Skrevet 9. desember 2012 There can be only one! Artig hovedquest. Og etter min mening en fin belønning etter at den er fullført. Jeg hadde faktisk ønsket meg akkurat det jeg fikk, så fra mitt perspektiv: Perfekt. Helt klart en kjekk DLC. Og på mange måter bedre enn Dawnguard. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 10. desember 2012 #1214 Del Skrevet 10. desember 2012 Åh, gleder meg til over nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 10. desember 2012 #1215 Del Skrevet 10. desember 2012 jeg får plutselig ikke save. spillet fryser og ut i win. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lisalille Skrevet 10. desember 2012 #1216 Del Skrevet 10. desember 2012 Åh, gleder meg til over nyttår Me too! :D Håper alle tilleggspakkene kommer på PS3 snart! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lisalille Skrevet 10. desember 2012 #1217 Del Skrevet 10. desember 2012 Skal dere spille The Elder Scrolls Online? Lage en KG-Guild!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 10. desember 2012 #1218 Del Skrevet 10. desember 2012 lenge siden jeg har gamet noe etter BF2, nå har jeg jo tid - kan fort skje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 10. desember 2012 #1219 Del Skrevet 10. desember 2012 Skal dere spille The Elder Scrolls Online? Lage en KG-Guild!!! Fristende, men kjenner jeg meg selv rett kan jeg risikere å bli litt for avhengi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 11. desember 2012 #1220 Del Skrevet 11. desember 2012 jeg får plutselig ikke save. spillet fryser og ut i win. Hmmm, gå til en tidligere save? Hvor er du, forresten? Det er nemlig en bug i questen Walking Nightmare som gjør nettopp dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå