AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #381 Skrevet 7. desember 2011 Kan dere heller lage egen tråd om dere skal diskutere OT, problemer med PS3 og PC istedefor Skyrim? 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #382 Skrevet 7. desember 2011 Kan dere heller lage egen tråd om dere skal diskutere OT, problemer med PS3 og PC istedefor Skyrim? enig, temaer ala "kan PCen min kjøre Skyrim", eller "hva er galt med PCen min" tar opp sykt mye plass, og det er ikke akkurat gunstig for de fleste forumlesere å lese om PC-problemene til én av brukerne. 1
Gjest Armule Skrevet 7. desember 2011 #383 Skrevet 7. desember 2011 Kan dere heller lage egen tråd om dere skal diskutere OT, problemer med PS3 og PC istedefor Skyrim? enig, temaer ala "kan PCen min kjøre Skyrim", eller "hva er galt med PCen min" tar opp sykt mye plass, og det er ikke akkurat gunstig for de fleste forumlesere å lese om PC-problemene til én av brukerne. I og med at det omtrent kun er vi som har vært aktive på denne tråden idag, så ser jeg ikke problemet? Det er jo ikke slik at det er OT, vi snakker fortsatt skyrim-relatert. I tillegg er det jo ikke slik at vi opp plass, her er det ubegrenset med plass og sider å boltre seg på
Yme Skrevet 7. desember 2011 #384 Skrevet 7. desember 2011 Kan dere heller lage egen tråd om dere skal diskutere OT, problemer med PS3 og PC istedefor Skyrim? Det handler om Skyrim... Tråden handler om å hjelpe hverandre anngående det spillet, så det er ikke off topic i det heletatt. enig, temaer ala "kan PCen min kjøre Skyrim", eller "hva er galt med PCen min" tar opp sykt mye plass, og det er ikke akkurat gunstig for de fleste forumlesere å lese om PC-problemene til én av brukerne. Det er ingen som har hatt noe PC-problemer. Det har vært snakk om noen bugs i spillet, og om det kan være lurt å kjøre spillet på en annen platform enn ps3, siden spillet ikke fungerer bra der. Det er faktisk nyttig info om spillet, som kan spare folk for penger.
Gjest Armule Skrevet 7. desember 2011 #385 Skrevet 7. desember 2011 Det betyr at du har 4 kjerner, hvor hver av dem er på feks 2 ghz da. Hadde du giddi å sjekka på den siden her http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx Hvor bra de mener du kan kjøre skyrim, så jeg har noe å sammenligne med? Min kom nesten halvveis til recomended. Prosessorne din er dårligere enn mine, men du har mye bedre skjermkort. PS. Spiller man på PC, burde man laste ned en mod som gjør at spillet utnytter mer enn bare 2 GB av rammen. Jeg kan finne link, om du vil ha. Flott, det var det jeg antok! Legger ved skjermbilde av testen: At ikke grafikkortet mitt er godt nok ifølge dem skjønner jeg ikke, for såvidt jeg vet så er det mer enn godt nok. Og link til mod tar jeg gjerne imot!
Yme Skrevet 7. desember 2011 #386 Skrevet 7. desember 2011 Flott, det var det jeg antok! At ikke grafikkortet mitt er godt nok ifølge dem skjønner jeg ikke, for såvidt jeg vet så er det mer enn godt nok. Og link til mod tar jeg gjerne imot! Her finner du modden: http://skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=1013 Det er en bra side for å finne kule tillegg til spillet, og det kommer nok masse kult etter hvert som tiden går. Det ser forresten ut som at den mener du har bra nok grafikkort, siden det er grønt og står "pass" Tror nok at spillet kommer til å kjøre greit på laptoppen min, så da tror jeg at jeg skal prøve meg på det.
Gjest Armule Skrevet 7. desember 2011 #387 Skrevet 7. desember 2011 Her finner du modden: http://skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=1013 Det er en bra side for å finne kule tillegg til spillet, og det kommer nok masse kult etter hvert som tiden går. Det ser forresten ut som at den mener du har bra nok grafikkort, siden det er grønt og står "pass" Tror nok at spillet kommer til å kjøre greit på laptoppen min, så da tror jeg at jeg skal prøve meg på det. Takk! Jeg var innom der før idag, ordna bl.a. "glowing ore". Ikke så lett å se dem alltid. La ut feil bilde først, og på minimum hadde den fått grønt lys Spilte litt isted med tekstur på det høyeste (og skygge på lavest), og mulig jeg aner bittelitt hakking. Men bare såvidt. Ikke prøvd på medium enda. Men jeg er veldig fornøyd, og det ser meget pent ut. Mye mer detaljert og "glatt" enn på PS3. Lykke til!
Yme Skrevet 7. desember 2011 #388 Skrevet 7. desember 2011 Forresten, det er noen som sier at den "patchen" der kan gjøre at spillet kræsjer mer... Mulig det er en grunn til at spillet ikke bruker mer enn 2 gig ram, så det kan være lurt å lese litt om det først.
hulaboer Skrevet 8. desember 2011 #389 Skrevet 8. desember 2011 My PC used to be able to run Skyrim, but then it took an arrow in the knee... 3
Lykkelitenen Skrevet 8. desember 2011 #390 Skrevet 8. desember 2011 bruke 47 minutter på å sloss mot en drage og der låser det jææææævla spillet seg igjen. Fuuuuu! 1
Lykkelitenen Skrevet 8. desember 2011 #392 Skrevet 8. desember 2011 Jepp, døde en god del ganger de 47 minuttene, den dragen var den seigeste jævelen jeg har møtt! Skulle bare ha en liten pause fra lesingen, men gikk dårlig, sitter fortsatt med spillet
LoneWolf Skrevet 8. desember 2011 #393 Skrevet 8. desember 2011 Har begynt å møte ancient dragon og dem er hard som fy å drepe! Trenger som oftest god hjelp for å drepe dem eller så må jeg bare løpe :D
Lykkelitenen Skrevet 8. desember 2011 #394 Skrevet 8. desember 2011 De er helt jævlige! På en god dag kan jeg klare å drepe den på 15 minutter, men da snakker vi heeling og hjelp fra daedras nermest konstant! Samt beskyttelse mot frost og ild....
Lykkelitenen Skrevet 8. desember 2011 #395 Skrevet 8. desember 2011 Jeg er stuck i Thalmore embassy. Kommer ikke forbi en jævla trollmann. Prøvd å snike og drepe, men ikke noe funker, dumme meg tok verken med potions eller gift :S Føøøøk! Tips noen?
Envy Skrevet 9. desember 2011 #396 Skrevet 9. desember 2011 (endret) Envy + Sorex = Now and forever Lykkelitenen: Savet du rett før questet? Kunne det vært en mulighet og gå tilbake til forrige save, og ta med mer stæsh? Det var like før jeg gjorde det på det oppdraget hvertfall Ellers har jeg fått mye god questehjelp her Er stort sett mye folk der, og jeg har fått svar med en gang jeg har postet noe! Endret 9. desember 2011 av Envy
Gjest Apophis Skrevet 9. desember 2011 #397 Skrevet 9. desember 2011 Jeg er stuck i Thalmore embassy. Kommer ikke forbi en jævla trollmann. Prøvd å snike og drepe, men ikke noe funker, dumme meg tok verken med potions eller gift :S Føøøøk! Tips noen? Reload tidligere save? Eg gav han heile rustningen min, de viktigste våpnene, piler, potions og lockpicks. Just in case :gjeiper:
Britt Banditt Skrevet 9. desember 2011 #398 Skrevet 9. desember 2011 Jeg er stuck i Thalmore embassy. Kommer ikke forbi en jævla trollmann. Prøvd å snike og drepe, men ikke noe funker, dumme meg tok verken med potions eller gift :S Føøøøk! Tips noen? "Jukse" ved å sette ned vanskelighetsgrad?
cellar Skrevet 9. desember 2011 #399 Skrevet 9. desember 2011 Noen som har gjort den der man skal stjele hesten Frost? (husker ikke questnavnet). Jeg har googla det, det er visst en kjent bug, for alle delquestene står som fullført, har ingen pil å gå etter, og selve questen lar seg ikke fullføre. Aner ikke hvor han Louis befinner seg heller, jeg har vært i Whiterun stables og utenfor Riften , men finner han ikke. Det blir visst slik om man snakker med Maven først og får papirene derfra, og jeg KUNNE ha loada fra rett før det, og ikke snakka med henne, men jeg gadd ikke å gå rundt med hesten lenger, så jeg begynte med en ny quest (Elder Scrolls som har en driiiitlang "dungeon"). Tips??
cellar Skrevet 9. desember 2011 #400 Skrevet 9. desember 2011 En ting til: Jeg skulle gifte meg med Marcurio, han som sitter inne på Bee and Barb, men rakk ikke bryllupet Nå vil ikke Temple of Mara ordne bryllup før jeg har ordna opp med min fremtidige mann, men hver gang jeg nærmer meg han så sier han bare "see you at our wedding", og om jeg prater med han så kommer det opp bare hire'ing. Hva skjer? Jeg vil gifte meg med han!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå