Gå til innhold

I dag har jeg lært...

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg har lært at man ikke skal prøve å lete etter en oversikt over alle mulige slags fetisjer på nett i arbeidstiden, for å se om noen faktisk digger ribbete fugler. (Ja, det er en historie bak det søket...)

Det dukker nemlig opp pop-ups i sånne forbindelser, og de legger seg utenpå alt annet du har på skrivebordet ditt... Ganske pinlig faktisk og sitte der som kvinne og plutselig få opp brystfagre nakne damer på skjermen akkurat når overordnet kommer med et par oppgaver til deg. "Oj da" - var hans kommentar..... :oops: var min kommentar... piiiiiiinlig!!

:hoho: Ribbete fugle- den historien skulle jeg gjerne hørt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo Alex - det var altså sånn:

jeg fikk en mail i dag med tittelen: Finn Holger

Jeg åpnet bildet og så tre ribbete kalkuner som lå ved siden av hverandre på et bord. Jeg tittet og så ingen Holger ved første øyekast.... men altså, kalkunen i midten var faktisk en naken mann som lå i kalkunpositur, med bena trukket opp.

Denne videresendte jeg til en venninne og vi ble skjønt enige om at denne mannen ikke var spesielt sexy der han lå og lignet på en ribbet kalkun.

Så sa jeg: Med mindre man kanskje har en fuglefetisj...

Og så kom jeg altså på ideen om at jeg skulle sjekke om dette faktisk eksisterte, for det ville ikke forundret meg.... og så var det altså disse popupsene som da bare spratt frem når jeg minst ønsket det.... noen ville vel kalle disse damene birds, men det var altså ikke det jeg var på jakt etter....

Men jeg fant en side med linker til veldig mye rart, men jeg får se på den hjemme - og ikke her i resepsjonen tror jeg :ler:

Skrevet

Da har vi også lært at det som ser ut som en ribbet kalkun .. godt kan være en mann :o :ler::hoho:

Skrevet
...

Hva har du lært i dag ?

at jeg ikke får lov å kopiere smekre kroppsdeler på jobb.... :(

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for oppklaringen Mysan :ler: - Du tenker da på mye rart :ler:

Gjest kenneth
Skrevet
Hva har du lært i dag ?
At det ikke er noen sammenheng mellom snø og kuldegrader, og isbilens fravær. Å nei, den kommer bæljende med det hersens bråket sitt den, selv om kvikksølvet skulle tilsi det motsatte.
Skrevet

At det tar tid for Minifom å virke... :tunge1:

Skrevet

at jeg ikke får lov å kopiere smekre kroppsdeler på jobb.... :(

Har du prøvd deg på kroppskopiering?? Hvordan fungere det

Skrevet

Idag har jeg lært at hvis du kjører bil med en henger full av pappkasser, og de flyver av og lander midt på hovedveien, så er det svært få som hjelper til med å fjerne pappkassene..(Hvorfor gidde egentlig å hjelpe, når man kan kjøre sikk-sakk midt på hovedveien? :roll: )

Skrevet

Jeg har lært at det fort blir veldig røykfullt hvis man fyrer i ovnen med stengt spjeld... (Er det sånn det skrives!? :klø: )

Skrevet

Jeg har lært at mitt superlure gjemmested for ting og tang, er det første stedet ungen leter når han er på leting etter ting og tang.. :roll:

Gjest kenneth
Skrevet
Idag har jeg lært at hvis du kjører bil med en henger full av pappkasser, og de flyver av og lander midt på hovedveien, så er det svært få som hjelper til med å fjerne pappkassene..(Hvorfor gidde egentlig å hjelpe, når man kan kjøre sikk-sakk midt på hovedveien? :roll: )

Tja, tilsynelatende er ikke det faktum at du er noget trafikkfarlig diskvalifiserende i.f.t. å rakke ned på folk fordi de er late. Tja...

(Antar du er hovedpersonen? Hvis ikke får du ha meg unnskyldt)

Skrevet

Jeg har lært (atter en gang) at man skal være forsiktig når man klipper tånegler så man ikke pådrar seg betennelse dagen etter...

Skrevet

Jeg har lært at ingenting er gratis i denne verden :veldigsur:

Gjest StoreSky
Skrevet

Har vært syk idag - jar altså ikke lært så mye.

Men må si jeg stusset på dato da jeg leste side en i dette innlegget - sto nemlig 11.desember...før jeg altså så at det også sto 2003!!

Har forresten lært st det er noe som heter Haupt -kommode.. (svært dyr og antikvarisk..leser krim bok..)

Skrevet

Jeg har blant annet lært at man tidligere behandlet syfilispasienter med blod fra malariapasienter. :o (Malaria gir høy feber, noe syfilisbakterien ikke tåler. Men så får du jo altså malaria i stedet...)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har fått en repetisjon på at det å skrive reiseregning kan ta halve dagen.

Skrevet

i dag har jeg lært at :

begravelsesagenter er utrolig profesjonelle.

Skrevet

Tja, tilsynelatende er ikke det faktum at du er noget trafikkfarlig diskvalifiserende i.f.t. å rakke ned på folk fordi de er late. Tja...

(Antar du er hovedpersonen? Hvis ikke får du ha meg unnskyldt)

Det var ikke meg som kjørte nei, jeg var forbipasserende (som gikk)...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...