Gå til innhold

"Deepthroater" dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Merker fort at jeg brekker meg egentlig, men blir det for røft tenker ikke gutten alltid på det, så blir på en måte mer og mer vandt til det når han "dytter" hodet opp og ned. Misliker det ikke, det er verdt å høre og se at han nyter det. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klarer det og har gjort det, men får vondt i halsen av det :P Så ser helst at jeg slipper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør jeg. Men det kan være krevende til tider siden jeg har relativt liten munn og han har ganske tykk penis. Dette fører til at tennene mine ofte kommer borti uansett hvor mye jeg gaper, hvordan stilling hals og nakke er osv. Men det hjelper som en her sa, å stikke tungen strakt fram. Dette er en treningssak og jo mer man gjør det, jo flinkere blir man.

Jeg liker å brekke meg og synes det er veldig stas. :fnise:

Men du må forstå at du ikke trenger å deepthroate bare fordi noen andre gjør det. Dersom du ikke liker det og kjæresten din heller ikke kommer med forespørsler, så ser jeg ingen grunn til at du skulle måtte gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For eksen min var det at jeg brakk meg en stor del av det som gjorde at han tente på det...

Sexy med brekninger...? jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det ja. Klarer ikke så lenge i gangen, og må ha noen pauser innimellom, men ellers går det helt fint. Foretrekker faktisk at mannen tar tak i håret eller hodet mitt å presser seg inn, men selvfølgelig ikke hardere enn at jeg kan trekke meg tilbake når jeg syns det er nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

når jeg suger kjæresten min hender det ofte at han presser hodet mitt så lankt ned på penisen det går an, i begynnelsen holt jeg på å brekke meg ofte :fnise: men etter 7 mnd. er jeg blitt vandt med å ha penisen lankt nedi halsen så nå brekker jeg meg ikke lenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...