Gå til innhold

Privatisteksamen i samfunnsfag skriftlig.


Meridian

Anbefalte innlegg

Jeg er privatist og skal ha noen eksamener før jul. Skal blant annet ha Samfunnsfag skriftlig.

Er det noen som vet hvordan det fungerer? Kan jeg ha med alle hjelpemidler på eksamen?

Og er det noen som vet hva man absolutt bør lese på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, samfunnsfag skriftlig? Jeg hadde privatisteksamen i det ifjor, men da var det kun muntlig for samfunnsfag på videregående nivå..

Da fikk vi to oppgaver utifra kompetansemålene, den ene krevde større svar enn den andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, samfunnsfag skriftlig? Jeg hadde privatisteksamen i det ifjor, men da var det kun muntlig for samfunnsfag på videregående nivå..

Da fikk vi to oppgaver utifra kompetansemålene, den ene krevde større svar enn den andre..

Jeg har søkt om å få S istedenfor M, så derfor aner jeg ikke hvordan dette fungerer. Vet bare at jeg skal møte opp kl.8. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har søkt om å få S istedenfor M, så derfor aner jeg ikke hvordan dette fungerer. Vet bare at jeg skal møte opp kl.8. :)

Å, kan man det? Gjelder dette alle muntlige fag? Jeg skal ha historie, norsk og naturfag (naturfag er en skriftlig og en muntlig del). Kan man søke om få tatt disse skriftlig isteden? Har aldri fått noe informasjon om det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, kan man det? Gjelder dette alle muntlige fag? Jeg skal ha historie, norsk og naturfag (naturfag er en skriftlig og en muntlig del). Kan man søke om få tatt disse skriftlig isteden? Har aldri fått noe informasjon om det. :)

Ja, men da må du prate med fastlegen din og forklare problemet ditt. Fastlegen hjelper deg å søke, men det er privatistkontoret som bestemmer om grunnen er god nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...