Steinar40 Skrevet 18. november 2011 #21 Skrevet 18. november 2011 Jeg hinter mye og er en sucker på kommunikasjon i et forhold. Tør ikke si ting rett ut, fordi da blir jeg mye mer sårbar. Er feks lettere å hinte om at jeg vil bli hentet når jeg er ute, enn å spørre rett ut "kan du hente meg?" Dette må jo bare bli helt håpløst. Herlighet!
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #22 Skrevet 18. november 2011 Dette må jo bare bli helt håpløst. Herlighet! Det gjør det også. Singellivet lenge leve! Evnt en fyr som er veldig god på å ta hint, de finnes de også.
Steinar40 Skrevet 18. november 2011 #23 Skrevet 18. november 2011 Det gjør det også. Singellivet lenge leve! Evnt en fyr som er veldig god på å ta hint, de finnes de også. Du må nok heller lære deg til å kommunisere. Burde ikke være noe problem å si det du mener til en du kjenner godt. Og hvis det er et problem så er det noe som er alvorlig feil.
Gjest MorAase Skrevet 18. november 2011 #24 Skrevet 18. november 2011 Jeg, som jente, irriterer meg også veldig over denne hintingen. Som ene anonymbruker over her, mener hun at hun har hintet ved å bare oppføre seg helt normalt. Dette fører til at hver gang jeg oppfører meg helt normalt rundt en ny fyr, så leser han tusenhint ut av det, og omtrent forventer seg at nå skal vi gifte oss og få barn (satt litt på spissen), mens jeg egentlig ikke har ment noe sånt i det hele tatt. Jeg er ganske rett frem av meg, og opplever ofte at menn tror jeg hinter, eller at jeg egentlig mener noe helt annet enn det jeg sier, når det ikke er sånn i det hele tatt. F.eks. han forrige jeg datet, var en periode jeg var dårlig, og dermed ikke hadde så mye energi. Var dessuten potte tett i nesa, snørrete og hostet, og følte meg ikke så fresh. Da takket jeg nei til avtale to ganger etter hverandre, med beskjed om at jeg følte meg dårlig, men ville gjerne ta daten når jeg var skikkelig på bena igjen. Vi snakket en del også, så jeg fortalte jo om at jeg ikke hadde kommet meg på jobb fordi jeg var dårlig blant annet. Men han ble da kjempesur fordi jeg ikke bare kunne si det rett ut at jeg ikke ville møte han, han hatet jenter som bare hintet og fant på unnskyldninger, så nå ville han ikke ha noe mer med meg å gjøre. Må si jeg føler med gutta om det faktisk er sånn at jenter bare hinter hele tiden med totalt uforståelige hint! Følger med i tråden om det er noen spesielle ting jeg burde være forsiktig med å gjøre/si. Det sier noe om hvordan den gjevne kvinne behandler menn. Det er kke rart menn blir slik når de hele tiden lyves til og hele tiden møter unvikende konfliktskye kvinner.
Gjest D_flatmajor Skrevet 18. november 2011 #25 Skrevet 18. november 2011 Det sier noe om hvordan den gjevne kvinne behandler menn. Det er kke rart menn blir slik når de hele tiden lyves til og hele tiden møter unvikende konfliktskye kvinner. Jeg håper og tror at dette ikke er normen for hvordan kvinner behandler menn. 1
Gjest MorAase Skrevet 18. november 2011 #26 Skrevet 18. november 2011 Jeg håper og tror at dette ikke er normen for hvordan kvinner behandler menn. Ut fra en blir fortalt, og leser her inne og andre steder så virker det som om det er en helt vanlig måte for kvinner å behandle menn.
Quinn Skrevet 18. november 2011 #27 Skrevet 18. november 2011 IRL så kan du se det mye på kroppspråk.. Om de leker med håret sitt, eller biter seg i leppen. Ellers, hvordan hun velger å stå.. Om hun har ett "åpent" kroppspråk eller ikke. Har og sett at en del jenter stryker seg selv rett ovenfor brystene. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå