Gjest Vampen Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 Jeg har innsett at noen av dere er såpass opptatt av meg og min person at dere har problemer med å styre dere. Men å ødelegge alskens tråder med dette usunne fokuset på min person, mister litt av sjarmen etterhvert. Ikke bare for meg, men for andre brukere. Derfor, jeg tar selvfølgelig konsekvensen av å være så ekstremt populær. Siden jeg ikke finner igjen den forrige fanklubb-tråden min, så starter jeg en ny en. Vær så god, kjør på. Om dere kan samle all frustrasjonen deres i denne tråden, så slipper dere å ødelegge for alle andre. På forhånd takk! 5
CoffeeCup Skrevet 13. november 2011 #2 Skrevet 13. november 2011 Jeg har innsett at noen av dere er såpass opptatt av meg og min person at dere har problemer med å styre dere. Men å ødelegge alskens tråder med dette usunne fokuset på min person, mister litt av sjarmen etterhvert. Ikke bare for meg, men for andre brukere. Derfor, jeg tar selvfølgelig konsekvensen av å være så ekstremt populær. Siden jeg ikke finner igjen den forrige fanklubb-tråden min, så starter jeg en ny en. Vær så god, kjør på. Om dere kan samle all frustrasjonen deres i denne tråden, så slipper dere å ødelegge for alle andre. På forhånd takk! Aldri sett deg før... 6
Gjest Vampen Skrevet 13. november 2011 #3 Skrevet 13. november 2011 Aldri sett deg før... Vel, så er vel ikke denne tråden beregnet på deg heller.
CoffeeCup Skrevet 13. november 2011 #4 Skrevet 13. november 2011 Vel, så er vel ikke denne tråden beregnet på deg heller. Greit nok.. Ville bare jekke deg ned litt 6
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #5 Skrevet 13. november 2011 Lager du deg din egen skrytetråd? Er det mulig... 5
Gjest Vampen Skrevet 13. november 2011 #6 Skrevet 13. november 2011 Greit nok.. Ville bare jekke deg ned litt Hehe, altså, at folk ikke legger merke til meg å langt å foretrekke fremfor de som er så opptatt av meg at de ødelegger tråd etter tråd. Så jeg vet ikke helt om det var å jekke ned.
Gjest Vampen Skrevet 14. november 2011 #7 Skrevet 14. november 2011 Lager du deg din egen skrytetråd? Er det mulig... Har du en ordbok? Isåfall foreslår jeg at du slår opp på ironi. 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #8 Skrevet 14. november 2011 Jeg har innsett at noen av dere er såpass opptatt av meg og min person at dere har problemer med å styre dere. Men å ødelegge alskens tråder med dette usunne fokuset på min person, mister litt av sjarmen etterhvert. Ikke bare for meg, men for andre brukere. Derfor, jeg tar selvfølgelig konsekvensen av å være så ekstremt populær. Siden jeg ikke finner igjen den forrige fanklubb-tråden min, så starter jeg en ny en. Vær så god, kjør på. Om dere kan samle all frustrasjonen deres i denne tråden, så slipper dere å ødelegge for alle andre. På forhånd takk! Det virker som om du tror at alle innlegg som ikke er enige med deg, kommer fra noen som vil "ta deg"... 6
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #9 Skrevet 14. november 2011 Har jeg ikke lagt noe særlig merke at du har blitt ertet, bortsettt kanskje litt i siste tråd. 3
Gjest Vampen Skrevet 14. november 2011 #10 Skrevet 14. november 2011 Det virker som om du tror at alle innlegg som ikke er enige med deg, kommer fra noen som vil "ta deg"... Mmmm, nei. Neste teori?
CoffeeCup Skrevet 14. november 2011 #11 Skrevet 14. november 2011 Hehe, altså, at folk ikke legger merke til meg å langt å foretrekke fremfor de som er så opptatt av meg at de ødelegger tråd etter tråd. Så jeg vet ikke helt om det var å jekke ned. Men kanskje jeg klarte å ødelegge tråden litt da, i det minste. 4
Gjest Vampen Skrevet 14. november 2011 #12 Skrevet 14. november 2011 Har jeg ikke lagt noe særlig merke at du har blitt ertet, bortsettt kanskje litt i siste tråd. Det er vel sånn ca et døgn siden forrige tråd ble ryddet. Men altså, jeg blåser i hva de skriver til meg. Jeg er ganske tykkhudet av meg, så det skal mer til. Men det som irriterer meg er at de ødelegger tråder med dette tullet.
Gjest Vampen Skrevet 14. november 2011 #13 Skrevet 14. november 2011 Men kanskje jeg klarte å ødelegge tråden litt da, i det minste. Neida.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #14 Skrevet 14. november 2011 Har du en ordbok? Isåfall foreslår jeg at du slår opp på ironi. Du må jo ha et spesielt forhold til hva andre mener fru "tykkhudet", når du lager din egen tråd der du er i fokuset? Hadde du vært så tykkhudet som du skriver så hadde du vel sett forbi en slik egen tråd? 8
Gjest Vampen Skrevet 14. november 2011 #15 Skrevet 14. november 2011 Du må jo ha et spesielt forhold til hva andre mener fru "tykkhudet", når du lager din egen tråd der du er i fokuset? Hadde du vært så tykkhudet som du skriver så hadde du vel sett forbi en slik egen tråd? Jepp, det er bedre å samle alle med behov for å fokusere på meg i en tråd, fremfor at de skal utfolde seg i andre tråder. 1
CoffeeCup Skrevet 14. november 2011 #16 Skrevet 14. november 2011 Neida. Fillern... Går og legger meg jeg da
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #17 Skrevet 14. november 2011 Jepp, det er bedre å samle alle med behov for å fokusere på meg i en tråd, fremfor at de skal utfolde seg i andre tråder. Jaja, lykke til med tråden din
Gjest Vampen Skrevet 14. november 2011 #18 Skrevet 14. november 2011 Fillern... Går og legger meg jeg da Sweet dreams!
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #19 Skrevet 14. november 2011 Tror det passer bedre med "Siden jeg er så ekstremt upopulær for tiden". Synes også du er veldig arrogant og kjepphøy i tråder, ofte er negativ og sier fornærmende ting på dine meningsmotstandere sine bekostninger. Du har alltid rett, folk kan gjerne være uenig med deg, for du har uansett rett. Til og med de gangene du faktisk tar feil. Det er ikke meningene dine jeg misliker, de gangene du ikke har nesa i ræva, kommer du med gode argumenter, men det er deg og din personlighet jeg omtrent ikke tåler. 8
Gjest Vampen Skrevet 14. november 2011 #20 Skrevet 14. november 2011 Jaja, lykke til med tråden din Takk for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå