LeaMichele Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 (endret) noen som vet forskjell på - clear vanilje extract - Imitation Clear Vanilla Extract - Clear Double Strength Vanilla Extract Kan disse brukes omhverandre, tro? Endret 14. november 2011 av PurpleRose
Brunhilde Skrevet 14. november 2011 #2 Skrevet 14. november 2011 Jeg vet ikke forskjellen, og de kan helt sikkert brukes om hverandre. Ville unngått Imitation Clear Vanilla Extract, regner med at den er laget med vanillin og ikke ekte vanilje. Det er veldig lett å lage vaniljeekstrakt selv, søk i forumet så finner du oppskrift.
LeaMichele Skrevet 14. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2011 Det er veldig lett å lage vaniljeekstrakt selv, søk i forumet så finner du oppskrift. Tusen takk for svar. Jeg har laga en som står i boden nå, men skulle hatt nå
Brunhilde Skrevet 14. november 2011 #4 Skrevet 14. november 2011 Tusen takk for svar. Jeg har laga en som står i boden nå, men skulle hatt nå Aha, da forstår jeg og svaret mitt blir vel det samme, unngå den som ikke er "ekte".
LeaMichele Skrevet 14. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2011 tusen takk, da prøver jeg en av de andre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå