AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 Hei. Jeg lurer på en ting, alle har vel til en viss grad hår i rumpa? jeg har det, vet ikke om det er mye eller liten, men det er ihvertfall noe der, er ikke med hullet, men mer imellom fitta og rumpehullet. Jeg barberer det vekk, men det tar jo bare noen timer før det er stikkete nesten jo, håret mitt vokser ganske fort(på vagina, legger etc) og der... hva gjør dere med det? vil jo ikke kjæresten skal se det, selvom har sikkert vet jeg har det siden det er normalt.. vil ikke han skal kjenne det når han tafser meg på rompa(gjerne tar litt godt i) eller skal fingre meg bakfra el ta meg bakfra(når d er stikkete etter barbering). Hva gjør dere??
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #2 Skrevet 13. november 2011 er ikke bare med hullet, skulle det stå. er jo selvfølgelig der og. Tror jeg innbiller meg at det er mer enn det egentlig er, da.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #3 Skrevet 13. november 2011 Jeg har hår der, men det er mer dun, så blir ikke stikkete om jeg barberer det vekk. Så vet ikke helt om jeg har noe råd å komme med
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #5 Skrevet 13. november 2011 Jeg har også hår i rumpa. Det plager ikke kjæresten min ihvertfall Jeg barberer det ikke bort. 6
altflyter Skrevet 13. november 2011 #6 Skrevet 13. november 2011 Jeg har hår, og det er IRRITERENDE.... Barberer det bort, men syntes det er en plage. Blir jo stikkete med en eneste gang 1
Gjest Wanted Skrevet 13. november 2011 #7 Skrevet 13. november 2011 Du har hår på mellomkjøttet? Trodde ikke det vokste hår der. Har selv hårvekst rundt anus og barberer det bort. Kan ikke fordra hår i underlivet.
Potetnesen Skrevet 13. november 2011 #8 Skrevet 13. november 2011 Mennesker har hår over hele kroppen, akkurat som en ape.. tingen er at alle har forskjellig tykkelse, lengde, farge og plassering. Jeg har noen dunlignende hår om jeg kjenner etter men det har jeg ingen problemer med, de synes ikke i det hele tatt. Jeg har selv kjæreste, men tror ikke han har merket det siden de ikke synes så godt, og heller ikke at han hadde brydd seg noe særlig, tror de fleste har hår i rumpa Noen fjerner de ved å barbere, andre ved å ta brasiliansk voks. Selv kan jeg anbefale å skrubbe/gni i rumpa regelmessig, for da gnir du bort hårene.. du kan jo se på undersiden av armen din, der er minimum med hår og det er pga. at du gnir den siden av hånden så mye ned på et underlag Uansett, du trenger ikke alltid fjerne dem heller, bare prøv å vær selvsikker å lat til at du trives med rumpehår, så er jeg sikker på at kjæresten din ikke føler seg så veldig alene heller
Gjest uAnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #9 Skrevet 13. november 2011 Jeg vokser der også når fremsia vokses allikevel. Ville sett dumt ut å latt rumpehåra gro når resten blir fjernet... Da ville det blitt som ei bakfremfitte 6
Gjest frøken am Skrevet 13. november 2011 #10 Skrevet 13. november 2011 Braz wax - full overhaling. Men synes ikke det sjenerer noe særlig. Både rompe og hår er helt naturlig Om sambo har lyst å kose seg bak der får han leve med at det kanskje er litt hår der. 0 problem. 2
Gjest Katten. Skrevet 13. november 2011 #11 Skrevet 13. november 2011 Har også latterlig mye hår i ræva. Irriterende.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #12 Skrevet 13. november 2011 Har også latterlig mye hår i ræva. Irriterende. Pics,eller så tror jeg ikke på deg... 2
Gjest Katten. Skrevet 13. november 2011 #13 Skrevet 13. november 2011 Pics,eller så tror jeg ikke på deg... Moderatorene har en tendens til å fjerne intime bilder av meg... 1
Gjest Raindrops Skrevet 13. november 2011 #14 Skrevet 13. november 2011 Selv kan jeg anbefale å skrubbe/gni i rumpa regelmessig, for da gnir du bort hårene.. du kan jo se på undersiden av armen din, der er minimum med hår og det er pga. at du gnir den siden av hånden så mye ned på et underlag Jeg ville vært forsiktig med å gni rumpa så mye, det er ganske sensitiv hud der. Nå har man vel ikke hår akkurat der det er mest sensitivt, men likevel. Jeg barberer vokser/barebrer det bort. Tror ikke jeg har så kraftig hårvekst der da, for jeg kjenner aldri noen stubber. 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #15 Skrevet 13. november 2011 Jeg har aldri gjort noenting med det, lar det være der. Aldri noen som har kommentert det heller, og plager ikke meg:)
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #17 Skrevet 13. november 2011 Barberer bakover når jeg likevel tar resten av underlivet. Opplever ikke at det stikker nevneverdig (barberer meg ca annenhver uke). 1
Gjest bazibaz Skrevet 14. november 2011 #18 Skrevet 14. november 2011 Jeg vokser det bort samtidig med alt annet.
DysterPytten Skrevet 14. november 2011 #20 Skrevet 14. november 2011 Jeg barberer det, de gangene jeg får til. Det er et sabla knot å få til baki der!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå