Gå til innhold

Jeg tar helt av på Iherb


Commodore64

Anbefalte innlegg

Jeg har i et års tid vært hekta på å kjøpe diverse på Iherb, spesielt hud-, hårpleie og kosmetikk. Jeg bør jo skrive ned hva jeg kjøper og hva jeg synes om det, for det begynner å bli så mye jeg har prøvd nå at jeg ikke husker de forskjellige produktene fra hverandre. Ved å gjøre det her kan jo også andre dra nytte av erfaringene mine, og jeg vil gjerne ha tips og innspill! Nå venter jeg på intet mindre enn 16 pakker fra Iherb og gleder meg til de kommer som et barn på julaften!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette har jeg bestilt:

Y.S. Organic Bee Farms, Propolis 400 mg, Echinacea 400 mg

Avalon Organics, Baby, Shampoo & Body Wash

Desert Essence, Organics Hair Care, Conditioner, Red Raspberry

Desert Essence, Organics Hair Care, Red Raspberry Shampoo

Aubrey Organics, Treat Em' Right, Lip Balm, Raspberry

Giovanni, Street Chic, Premium Lip Balm, SPF 35, Tropical Punch

Giovanni, Styling Glue, Custom Hair Modeler

NuNaturals, NuStevia, White Stevia Powder, 100 Packets

Giovanni, 3 in One, Shampoo,Body Wash,Bubble Bath, Tropical Medley

Doctor's Best, Best Resveratrol 100 with ResVinol-25, 100 mg

Crazy Rumors, HibisKiss, Hibiscus Flavored Lip Color, Coral

Giovanni, Natural Mousse Air-Turbo Charged, Hair Styling Foam

Giovanni, L.A. Hold Hair Spritz, Maximum Hold

Physician's Formula, Inc., Eye Booster, 2-in-1 Lash Boosting Eyeliner + Serum, Ultra Black

Alba Botanica, Passion Fruit Nectar Clear Lip Gloss

Colorganics Inc., Hemp Organics, Lipstick, Garnet

Real Purity, Deodorant, Holistic Formula

Giovanni, Hot Chocolate, Sugar Scrub

Crazy Rumors, Soda Pop, Cola Lip Balm

Giovanni, Root 66, Max Volume Conditioner

Giovanni, Root 66, Max Volume Shampoo

Crazy Rumors, HibisKiss, Hibiscus Flavored Lip Color, Sunset

Giovanni, Wicked Wax, The Definition of Pomade

Honeybee Gardens, Truly Natural Mascara, Black Magic

Honeybee Gardens, JobaColors Eye Liner, Jet Set

Crazy Rumors, Fresh Squeezed, Orange Juice Lip Balm

Now Foods, Solutions, Completely Kissable, Pomegranate Lip Balm

All Terrain, Lip Armor Protection & Healing Balm, Indian Mint, SPF

Suncoat Girl, Water-Based Nail Polish, Delicious Peach

Honeybee Gardens, Nail Polish Remover

Giovanni, Root 66, Max Volume Conditioner

Avalon Organics, Lemon Glycerin Hand Soap with Vitamin E

Avalon Organics, Hand & Body Lotion, Lemon

Kiss My Face, Sheer Organic Shimmer, Ruby

Real Purity, Lipstick, Regal Red

Nature's Gate, Baby Shampoo, Soothing

Giovanni, Root 66, Max Volume Shampoo

Earth's Best, 70% Organic Baby Body Care, 5 Piece Kit

Crazy Rumors, Fresh Squeezed, Orange Juice Lip Balm

Now Foods, Solutions, Completely Kissable, Pomegranate Lip Balm

Nubian Heritage, Raw Shea Butter Hand Cream with Soy Milk, Vitamin E, Frankincense & Myrrh

Giovanni, Cleanse, Body Wash, Raspberry Winter

Earth's Best, 70% Organic Baby Body Care, 5 Piece Kit

Giovanni, Hydrate, Body Lotion, Raspberry WinterGreenShield Organic, Biodegradable Surface Wipes, Fresh Scent, 35 Wipes

Now Foods, Long-Lasting Deodorant Cream

Attitude, Eco-Baby, 100% Biodegradable Wipes

Honeybee Gardens, Luscious Lip Gloss, Viper

Giovanni, L.A. Hold Hair Spritz, Maximum Hold

Aubrey Organics, Green Tea & Green Clay, Rejuvenating Mask

Now Foods, Solutions, Completely Kissable, Pomegranate Lip Balm

Crazy Rumors, HibisKiss, Hibiscus Flavored Lip Color, Pearl

Ecco Bella, FlowerColor Lipstick, Claret Rose (Cool)

Beauty Without Cruelty, Moisturizing Lipstick, Coppernob 4

Aubrey Organics, Natural Lips, Sheer Tint Ruby Frost

GreenShield Organic, Bathroom Cleaner, Fresh Scent

Crazy Rumors, Candy Cane, Plum & Peppermint Lip Balm

Now Foods, Completely Kissable, Lip Balm, Vanilla Bean

Ecco Bella, Flower Color, Eye Shadow, Deep Taupe (Warm)

Attitude, Floor Surfaces, Tile & Wood Cleaner, Tea Tree & Lime,

MyChelle Dermaceuticals, Minerals, Cream Foundation, Porcelain

Now Foods, Solutions, Completely Kissable, Lip Balm, Peppermint

Mineral Fusion, Eye Shadow Trio, Espresso Gold

Physician's Formula, Inc., Cashmere Wear, Ultra-Smoothing Bronzer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tok av litt denne gangen;) Men minst halvparten er julegaver. Jeg får nok brukt det meste, unntaket er alle leppepomadene, men jeg kjenner mange som blir glad hvis de får en leppepomade! I morgen skal jeg hente de tre første pakkene på posten. GLEDER meg til å pakke opp, og ikke minst lukte! Det er veldig mye for pengene, har betalt i rundt 3500 for alt dette, inkludert porto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ikke så ille - uten at jeg har satt meg inn i hva produktene er :)

Jeg hadde en crazy periode hvor jeg kjøpte veldig mye forskjellige produkter, men da har man i hvert fall dekket opp det neste året ;) Og leppepomadene er kjekke å ha liggende på nattbord, vesker, bad, bil. Ja, egentlig de fleste steder. Det samme med håndkremer, body lotion o.l. Så egentlig er det veldig lurt å ha mange produkter :D

Spent på å høre hvordan produktene er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det, ca 3500 inkludert porto. Jeg får nok brukt alt som ikke er julegaver ja, med mindre det er noe jeg ikke liker. Har hentet 3 pakker i dag med:

Y.S. Organic Bee Farms, Propolis 400 mg, Echinacea 400 mg - dette har jeg brukt før og det funker som bare det mot forkjølelse og infeksjoner. Propolis er det biene lager som beskyttelse til kuben.

Avalon Organics, Baby, Shampoo & Body Wash - Denne har jeg brukt i et par år, for å vaske ansikt og mellom bena. Den er VELDIG mild

Desert Essence, Organics Hair Care, Conditioner, Red Raspberry

Desert Essence, Organics Hair Care, Red Raspberry Shampoo - Ble litt skuffet over lukten på disse, hadde så høye forhåpninger. Minnet for mye om drue-varianten som jeg hadde sist. De forrige var helt greie, men ikke super. Når disse er brukt opp går jeg rett tilbake til Giovanni shampo og balsam!

Crazy Rumors, HibisKiss, Hibiscus Flavored Lip Color, Coral - fargen var ok, jeg ble litt skuffet. God smak/lukt.

Giovanni, Natural Mousse Air-Turbo Charged, Hair Styling Foam

Giovanni, L.A. Hold Hair Spritz, Maximum Hold - disse er julegaver, ikke prøvd selv.

Physician's Formula, Inc., Eye Booster, 2-in-1 Lash Boosting Eyeliner + Serum, Ultra Black - Denne har jeg høye forhåpninger til. En våt eyeliner som skal gjøre vippene tykkere og lengre. Mange som påstår den funker. ikke økologisk eller naturlig

Crazy Rumors, Soda Pop, Cola Lip Balm - smakte godteri-cola-flasker, og er den beste leppepomaden jeg har hatt!!!

Giovanni, Root 66, Max Volume Conditioner

Giovanni, Root 66, Max Volume Shampoo - disse er julegaver, men har en venninne som bruker disse og hun sier det er de beste hun noengang har brukt, både lukten og hva de gjør med håret.

Crazy Rumors, HibisKiss, Hibiscus Flavored Lip Color, Sunset - for mørk for meg, blir julegave.

Giovanni, Wicked Wax, The Definition of Pomade - dette var sånn gjennomsiktig voks-pomade, det bruker ikke jeg, så blir julegave.

Honeybee Gardens, Truly Natural Mascara, Black Magic - helt grei, men liker mer volum.

Honeybee Gardens, JobaColors Eye Liner, Jet Set - virker bra og sitter godt, passe myk.

Endret av Commodore64
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Giovanni, 3 in One, Shampoo,Body Wash,Bubble Bath, Tropical Medley - denne bestiller jeg for 2. gang, lukter helt sinnsykt godt!

Doctor's Best, Best Resveratrol 100 with ResVinol-25, 100 mg - Resveratrol er det sunne stoffet i rødvin som er godt for hjertet.

Giovanni, Cleanse, Body Wash, Raspberry Winter - bestiller denne også for 2. gang, nydelig lukt!

Giovanni, Hydrate, Body Lotion, Raspberry Winter - Giovanni's bodylotioner er utrolig gode, så jeg bestiller i denne deilige lukten denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en pakke er hentet! Denne inneholdt:

Aubrey Organics, Treat Em' Right, Lip Balm, Raspberry - Luktet/smakte nydelig bringebær og virker veldig god.

Giovanni, Street Chic, Premium Lip Balm, SPF 35, Tropical Punch - denne sparer jeg til det blir sol.

Giovanni, Styling Glue, Custom Hair Modeler - Prøvde såvidt i mitt uvaskede hår - virker veldig bra, akkurat sånn seig men blank styling som jeg trenger. Endelig et økologisk stylingprodukt som jeg liker!

NuNaturals, NuStevia, White Stevia Powder, 100 Packets _ har ikke prøvd ennå, men skal prøve det i kakao snart og gi oppdatering på smak og søthet. Jeg er veldig for Stevia!

Giovanni, 3 in One, Shampoo,Body Wash,Bubble Bath, Tropical Medley - som sagt denne lukter fantastisk, og denne flaska var stor! 35 kroner for en stor flaske med deilig økologisk dusjsåpe, tusen takk Iherb <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha ha.... Du er hakket verre enn meg:) jeg elsker og Iherb, kjøper vel 90%av hud og hårpleie der pluss endel supermat, nøtter og te..men handler vel 2-4 pk a ca 200 kr i mnd.

Endret av gladidag
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha.... Du er hakket verre enn meg:) jeg elsker og Iherb, kjøper vel 90%av hud og hårpleie der pluss endel supermat, nøtter og te..men handler vel 2-4 pk a ca 200 kr i mnd.

Jeg har også gått amok ;-)

Har vel handlet 100 pakker siden juni og har stor glede av det. Må bare passe på å holde seg under kr 200,- så går det greit. Ellers så vil jeg tipse om ispar.no som er en norsk side med norske ord og oversikt over produktene på iherb. Det er vel ikke komplett oversikt, men kanskje ikke langt unna. En fordel for meg som ikke kan alle ordene på engelsk. F.eks. Jyttemel? Hva er det på engelsk. Fant det da jeg søkte på "jytte" på ispar. Søkefunksjonen er ikke perfekt, men funker.

Ellers så finnes det mange bra blogger om folk som har glede av iherbproduktene, men jeg kommer stadig tilbake til ispar. Der finner jeg også oppdatert i norske kroner tilatt handlebeløp (200 Norske KR) der de bruker kursene fra tollvesenet.

Endret av oleidole
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Har hørt mye bra om iHerb, og ser at her er det en gjeng med mye erfaring der i fra :D

Noen som vil fortelle om sine favoritter fra iHerb?

:sjenert:

Hilsen ei som skal shoppe litt der :gjeiper:

Har blant annet lyst å prøve litt av barnematen der, kjekt

å variere litt til vesle tuppa! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har hørt mye bra om iHerb, og ser at her er det en gjeng med mye erfaring der i fra :D

Noen som vil fortelle om sine favoritter fra iHerb?

:sjenert:

Hilsen ei som skal shoppe litt der :gjeiper:

Har blant annet lyst å prøve litt av barnematen der, kjekt

å variere litt til vesle tuppa! :D

Hei. Jeg fant denne via ispar.no (superacai til smoothie) som jeg er kjempefornøyd med (produkt øverst til venstre), så er det tamariasausen i denne favorittoversikten + naturlig c-vitamin da + risflak og Manuka honning (du må bla deg nedover). Ellers finner jeg mye bra til smoothie her. Ang. baby / barnemat, så finnes det noe mat her. Har selv bestilt grøt laget av brun ris, men ikke testet ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...