Gjest Gjest Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 Ja, han bommet altså noe grådig under sex - og endte i feil hull (ikke lenge, eller langt inn men dog). Det gjorde noe så sinnsykt vondt der og da:ss Men det er ikke bedre i dag:( det føles som om det er en kul på innsiden av åpningen, og det er vondt. Hva kan ha skjedd?? Kan jeg håpe på at dette går over av seg selv...??
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #2 Skrevet 13. november 2011 Au, det der har jeg opplevd også. Han bare kjørte på, og to skeunder etterpå lå jeg i fosterstilling og gråt Men vent et par dager å se, holde deg ren. Det gikk ikke like ille med meg, så er ikke helt sikker på hva du burde gjøre. Det bare svei noe jævlig. 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 13. november 2011 #3 Skrevet 13. november 2011 han "bommet"? ja, har opplevd at noen tok fart inn der. blødde fra rompa i 7-8 dager etterpå. var veldig vondt. går over etterhvert
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #4 Skrevet 13. november 2011 han "bommet"? ja, har opplevd at noen tok fart inn der. blødde fra rompa i 7-8 dager etterpå. var veldig vondt. går over etterhvert Hehe "noen"? Hørtes ut som en tilfeldig en på gata tok løpefart og pressa den inn i rumpa på deg 1
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2011 #5 Skrevet 13. november 2011 Trådstarter her. Ja, bokstavelig talt bommet:s man skal oppleve mye.. Han tok i, og vips glapp det for ham og detæn endte feil sted. Men seriøst, jeg er bekymret for at noe er skadet jeg da?? Hva i alle dager er denne kulefølelsen? Huff:(
Gjest Nuppdupp Skrevet 13. november 2011 #6 Skrevet 13. november 2011 Hehe "noen"? Hørtes ut som en tilfeldig en på gata tok løpefart og pressa den inn i rumpa på deg nei, en mente jeg heheh.. skulle nesten tro han tok løpefart ja. kjentes sånn ut 2
Gjest Nuppdupp Skrevet 13. november 2011 #7 Skrevet 13. november 2011 Trådstarter her. Ja, bokstavelig talt bommet:s man skal oppleve mye.. Han tok i, og vips glapp det for ham og detæn endte feil sted. Men seriøst, jeg er bekymret for at noe er skadet jeg da?? Hva i alle dager er denne kulefølelsen? Huff:( rift? at du ble hoven? ring legen i morgen tidlig hør om det er nødvendig å komme til undersøkelse
Capricorn Skrevet 13. november 2011 #8 Skrevet 13. november 2011 Du kan jo ha hatt en kul der hele tiden som ble hoven og irritert når han braste inn i den. Blir det ikke bedre så burde du ta en tur til legen.
Sophie-Ann Skrevet 14. november 2011 #9 Skrevet 14. november 2011 Det blir som oftest bra av seg selv, men det kan være at du får en hemoroide. Da må du gå på apoteket og få deg salve og stikkpiller. Etter en ukes tid, er den borte. Hvis det ikke blir bra av seg selv i løpet av et par dager, så tar du deg en tur til legen 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #10 Skrevet 14. november 2011 Det blir som oftest bra av seg selv, men det kan være at du får en hemoroide. Da må du gå på apoteket og få deg salve og stikkpiller. Stikkpiller får man ikke uten recept.
Sophie-Ann Skrevet 15. november 2011 #11 Skrevet 15. november 2011 (endret) Stikkpiller får man ikke uten recept. Jo, det gjør man. De heter Alcos anal. Jeg har kjøpt dem flere ganger. Her Endret 15. november 2011 av Sophie-Ann
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå