Gå til innhold

Hvem vil du se bra ut for?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er jeg helt på vill sport, hvis jeg tror at kvinner sminker seg mest for andre kvinner? At vi har en slags konkurranse oss i mellom?

Jeg pynter jo meg selvfølgelig for meg selv og fordi jeg vil se bra ut, men hvis jeg skal en plass hvor det kommer til å være mange jenter pynter jeg meg ekstra fordi jeg vil ikke at de skal se mye bedre ut enn meg. :gjeiper:

Er det bare jeg som tror jenter konkurrerer mot hverandre? Jeg vil ikke dra på en jentekveld og finne ut at alle ser bedre ut enn meg. :fnise:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg selv føler jeg ser bra ut så er jeg fornøyd - uansett om det ikke fører til noen form for økt oppmerksomhet fra noen. Utover det gir jeg meg pokker i hva andre damer tenker. Da er fokuset heller på hva menn måtte mene.

Gjest D_flatmajor
Skrevet

Det handler kanskje om å "gli inn" også? Hvis jeg drar på fest i joggebukse, usminka og uten å børste håret så vil jeg bli sett på som et utskudd, innbiller jeg meg. :)

Jeg liker iallefall å tro at jeg pynter meg for meg selv.

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg konkurrerer ikke med andre jenter. Hvis jeg hadde gjort det ville jeg vel foretrukket at venninnene mine så helt forferdelige ut, men istedenfor blir jeg oppriktig glad på deres vegne over at de ser fantastiske ut og får masse oppmerksomhet. Jeg er opptatt av mitt eget utseende, men det er for min egen del

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker at jeg pynter meg for meg selv, men det er selvsagt ikke helt ut av det blå. I dag er jeg f eks alene hjemme, men har på et fint skjørt. Jeg tror ikke jeg kler meg spesielt etter guttas smak (da tenker jeg framheve former, utringning o.l, er menn så enkle?), og jeg får fler komplimenter fra jenter for klærne mine, men vil gjerne at samboeren min som er mann skal like hvordan jeg ser ut da.

Skrevet

Om jeg drar på en fest med bare jenter, så gidder jeg nesten ikke sminke meg.

Så er vel mer for mannlig oppmerksomhet regner jeg med for min del.

Gjest Survival
Skrevet

Vil se bra ut for min egen del. Deretter kjæresten, og deretter andre mennesker jeg kjenner og ikke kjenner.

Skrevet

For min egen del i første omgang. Litt greit å se OK ut når man skal på jobb. Men skal jeg på fest, så pynter jeg meg kanskje litt mer fordi jeg vil være fornøyd og evt. om det er noen der som skal legge merke til meg. :sjenert:

Gjest Raindrops
Skrevet

Det er jo først og fremst for min egen del. Jeg prøver å leve etter "folk flest gir faen", og jeg tror egentlig ikke folk legger så mye merke til hva jeg gjør og ikke gjør.

Men jeg liker jo ikke å skille meg ut på fest med å se underdressed ut, selv om det er en jentefest og det er jo morsomt å pynte seg. Jeg synes også det er hyggelig å få komplimenter og andre tegn på at innsatsen på badet ikke var helt bortkastet. Positiv oppmerksomhet pleier jo å være hyggelig det.

Skrevet

Om jeg skal ut av huset vil jeg se ordentlig ut, og det krever jo et minimum av sminke, oppsatt hår og rene klær, i det minste.

Pynter meg i "formelle" sammenhenger der jeg føler at klærne mine/utseendet mitt er viktige for å blitt tatt seriøst; det inkluderer også jobb og samvær med svigerfamilie.

Om vi skal ut på byen pynter jeg meg for kjærestens skyld, men for at jeg skal se bra ut for ham I FORHOLD TIL de andre jentene vi kommer til å møte; om jeg visste at alle andre kom i joggebukse og uten sminke så hadde jeg nok ikke dollet meg opp fullt så mye nei.

Skrevet

Om jeg drar på en fest med bare jenter, så gidder jeg nesten ikke sminke meg.

Så er vel mer for mannlig oppmerksomhet regner jeg med for min del.

Enig! Hvis jeg skal til noen venninner så kan jeg godt gå uten sminke. Skal jeg på offentlige plasser så er jeg opptatt av å se bra ut.

• 7 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på jentefest i går og ingen av jentene hadde pynta seg, så det er nok ikke for hverandre :gjeiper:

Anonym poster: 941b209b7a35a2c7e68cfe1301b14936

• Liker 1
Skrevet (endret)

Når jeg skal ut av huset så prøver jeg å se best mulig ut for anledningen, uansett kjønn. Men, skal jeg på fest så er det for eksempel svigerinnen min jeg vil prøve å være "fin" for, jeg vil ikke at hun skal synes jeg er sluskete, om du skjønner.

edit: *tics* Villspor, villspor *tics*

Endret av Wombat
Skrevet

Jeg pynter meg aller mest for kjæresten min, både for han og for at han skal være sammen med ei dame som ser ok ut når vi er ute i offentligheten sammen.

Sånn ellers, så pynter jeg meg for andre (fremmede) jenter.

Skrevet

Jeg konkurrerer kun med andre damer når det er menn til stede :gjeiper:

Jeg kunne ha sagt at jeg bare pyntet meg for meg selv, men da hadde jeg løyet. Jeg bruker ikke mye tid foran speilet når jeg er for meg selv... Har da andre ting å drive med.

Gjest _La Femme
Skrevet

I riktig rekkefølge:

- Meg selv

- Kjæresten min

- Andre (både kvinner og menn)

AnonymBruker
Skrevet

Først og fremst for å selv føle meg vel. Eller så kommer kjæresten etter det.

Anonym poster: 090e68d54310b02c032b1f7ba9dd4aa8

Gjest Nenya82
Skrevet

Hvis jeg skal ut og samboer skal være med så er det han jeg vil føle meg mest fin for i tillegg til meg selv da.

Han syns som regel at jeg er fin i det meste,men er ikke redd for å si at hvilket plagg/antrekk han helst vil se meg i :)

Meeeen jeg må innrømme at om det er andre jenter der så tenker jeg jo litt på dem også.Bare sånn at jeg ikke vil se slaskete ut i forhold til dem.

Om det er mest menn der så tenker jeg ofte at jeg kan være mer avslappet enn om det er en blanding.

Kommer jo litt an på anledningen,men sånn generelt så er det vel sånn jeg tenker.

Gjest Bella90
Skrevet

Jeg pynter meg mest for min egen del fordi jeg liker å se bra ut. Hater å se ut som et dass i offentligheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...