Gjest snoopy_93 Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 Hei! Jeg er russ 2012. Haha. Når jeg la til russepasset i handlekurven fikk jeg melding om at jeg ville få dette i posten og senere fant jeg ut at det er noen på skolen jeg må få det av. MEN jeg aner ikke hvem jeg skal kontakte for å få det! Jeg spurte i resepsjonen på skolen og fikk nummeret til en russepresident eller noe sånt og jeg har sendt meldinger osv og spurt uten å få noe svar. (altså hun tok ikke telefonen og svarer ikke på meldinger) Er det noen her som vet hvem jeg skal kontakte på Rud vgs for å få russepasset? Litt leit om jeg ikke får det og ikke får gjort noe ut av russetiden min. (med tanke på treff osv)
Gjest Raindrops Skrevet 13. november 2011 #2 Skrevet 13. november 2011 Regner med det er russestyret du må kontakte. Slik var det ialelfall da jeg var russ. Dere har ikke en facebookgruppe eller noe for kullet deres, der det er lett å komme i kontakt med dem da?
Chiyo Skrevet 13. november 2011 #3 Skrevet 13. november 2011 Jeg fikk russepasset mitt utdelt av noen andre elever på skolen. Jeg tror russepresidenten og visepresidenten får dem og deler dem ut til elevene.
Gjest snoopy_93 Skrevet 13. november 2011 #4 Skrevet 13. november 2011 Det kan godt hende, men jeg har ikke fått noen form for informasjon om hvor og hvem jeg kan få passet av. Jeg vet heller ikke hvem visepresidenten eller presidenten er annet en det navnet og nummeret jeg fikk i resepsjonen på skolen. Skolen har sagt nei til reklamasjon for russetiden eller noe så det kommer ikke opp noen lapper eller noe på tavlene på skolen. -.-
Gjest snoopy_93 Skrevet 13. november 2011 #5 Skrevet 13. november 2011 Regner med det er russestyret du må kontakte. Slik var det ialelfall da jeg var russ. Dere har ikke en facebookgruppe eller noe for kullet deres, der det er lett å komme i kontakt med dem da? Har leita en del på facebook osv, men finner ingen slik side. :/
Chiyo Skrevet 13. november 2011 #6 Skrevet 13. november 2011 Du hallo... Vi er nå November. Du er ikke russ før i Mai 2012. Du får nok sikkert nok med info før den tid.
Gjest snoopy_93 Skrevet 13. november 2011 #7 Skrevet 13. november 2011 Du hallo... Vi er nå November. Du er ikke russ før i Mai 2012. Du får nok sikkert nok med info før den tid. Uten russepasset kommer jeg ikke inn på russekro i tiden FØR russetiden heller. ALLE jeg kjenner som er russ 2012 har fått russepasset av de i styret på skolen de går på. :gjeiper:
Chiyo Skrevet 13. november 2011 #8 Skrevet 13. november 2011 Uten russepasset kommer jeg ikke inn på russekro i tiden FØR russetiden heller. ALLE jeg kjenner som er russ 2012 har fått russepasset av de i styret på skolen de går på. :gjeiper: Åh... ja okay da så. Du får det nok skal du se. Let etter russepresident eller visepresident på skolen i morgen, og så kan du spørre andre medelever.
Casall Skrevet 13. november 2011 #9 Skrevet 13. november 2011 Jeg fikk det i posten. Og vi trengte det ikke før ofisielle treff som Tryvann, Lillehammer osv. Ikke på russekroer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå