Gå til innhold

Jeg har plutselig lyst på jenter......

Fremhevede innlegg

Skrevet

Poster som anonym nå ja... Jeg er så forvirret. Har kjæreste, vært sammen i to år....alltid bare vært tiltrukket av gutter. De siste årene har tanken på jentesex vært litt spennende, men ikke noe mer....og evt mest for en kjæreste sin skyld jeg har tenkt tanken. Men nå tenker jeg så veldig på det....var på fest på fredag, og det var ei jente der som var så fin at jeg ble helt satt ut. kjente liksom at jeg hadde lyst på henne? har tenkt veldig mye på det etterpå og hvordan jeg føler det....fantasert om henne under sex med kjæresten tilogmed :sjenert:

Er så usikker og forrvirret nå...hva skjer liksom? er 28 år, aldri vært inne på tanken engang....hjelp? noen tanker? erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen til klubben :rodmer:

Skrevet

Hei :)

vet ikke om d hjelper, æ e 31 er hetero, men hatt sex m jente i yngre år og også hatt jeg lyst på jenter som jeg synes var pen / sexy etter min smak. det kan skje med tider nå også, kjæm og går liksom, men jeg har aldri hatt forhold med jente, ble bare med følelser som blusser opp innimellom..

jeg tror mange av oss har det her i oss, bare at noen velger å prøve det fullt ut, og noen ikke :)

Skrevet

Takk for svar.... Har du fortalt om dette til mannlig kjæreste, hvordan du føler det? burde man det? jeg er så usikker....jeg tenker på dette HELE tiden, men vil jo ikke at han skal føle jeg ikke er fornøyd med han....Men brått var det noe jeg savnet som ikke han kan gi meg....

Skrevet

jeg ville være varsom med å fortelle slike ting til en kjæreste om dokk ikke rørt temaet før.

mange menn synes at det er spennende med to jenter og å se på jentesex..

men så når han er glad i deg, så kan han føle forholdet dokkers truet av dette her.. og da hjelper det fint lite om den tredje part jente eller gutt..

prøv å flytte fokusen litt fra temaet en stund, og se om følelsene gir seg...

hvis ikke så må du kanskje tenke gjennom om det nåværende forholdet er sterk nok...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...