Oslogutt85 Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 (endret) Hei alle kvinner (og menn, for øvrig). Fikk tips om at dette forumet hadde svaret på alt, så jeg registrerer meg og prøver: Jeg vil overraske min samboer med en romantisk weekend i julegave. Tanken min er at vi skal dra på fjellet en gang i vinter, bare oss to, og nyte ski-livet på dagen og god mat og vin på kvelden. Jeg har lett og lett, men finner lite. Det jeg har lyst på, er helst: En liten, koselig tomannshytte i nærheten av et skisenter, og helst med et boblebad/jacuzzi i hytta. Men er dette egentlig mulig å få tak i? Alle hyttene jeg har funnet med jacuzzi, er minimum seksmannshytter. Noen som kan hjelpe meg? Endret 13. november 2011 av Oslogutt85
Oriental Skrevet 13. november 2011 #3 Skrevet 13. november 2011 Vet at denne jenta har vært på en sånn tur, les innlegget og dra ut nyttig info? Det ser da alle tiders ut! http://fotballfrue.no/?p=4049
Oriental Skrevet 13. november 2011 #4 Skrevet 13. november 2011 http://www.estatiaresort.no/no/Resorts/Norefjell/Resortet/Ferieleiligheter/ Sjekk denne linken også!
Oslogutt85 Skrevet 13. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2011 Takk, men de har ikke egne hytter med boblebad på Norefjell. Det er kanskje ikke mulig å få leid det i Norge?
Betty2 Skrevet 13. november 2011 #6 Skrevet 13. november 2011 Har aldrig hørt om 2mannshytter, med jacuzzi, som blir leid ut. men det finnes noen som leier privat, men det koster flesk, og vil sansynneligvis ikke være tomannshytter. Har du sjekket på finn.no??
Oslogutt85 Skrevet 13. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 13. november 2011 Har aldrig hørt om 2mannshytter, med jacuzzi, som blir leid ut. men det finnes noen som leier privat, men det koster flesk, og vil sansynneligvis ikke være tomannshytter. Har du sjekket på finn.no?? Så det finnes nesten ingen muligheter for å leie en fjellhytte med boblebad for meg og min kjære? Har sjekket finn, men fant ikke noe..
Betty2 Skrevet 13. november 2011 #8 Skrevet 13. november 2011 Dere kan jo alltids være bare 2 stk på en 6 mannshytte. Menn dere må jo betale full pris uansett, og disse hyttene pleier å koste ganske bra. Men hva med å ta henne med på en natt på Snøhotellet i vinterparken? Ellers kan dere jo ha det kjekt på hytte uten bobblebad, men med vin, ski og god mat
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå