AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 Hei! Jeg er en jente på 20 år som har strekkmerker. I februar skal jeg til syden, og jeg gruer meg fælt til å gå i bikini. Er det noen som har noe tips? noen kremer eller lignende? (hjelper ikke å si at man skal være fornøyd med kroppen, ingen bryr seg osv, for jeg bryr meg og det ser helt forferdelig ut..)
Rainbow Skrevet 13. november 2011 #2 Skrevet 13. november 2011 Så de hadde en strekkemerkekrem på apoteket. Har ikke helt troa på at sånt funker, men...! Den var helt ny, og jeg tror faktisk den het strekkmerkekrem. Men hva slags merke det var husker jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #3 Skrevet 13. november 2011 Så de hadde en strekkemerkekrem på apoteket. Har ikke helt troa på at sånt funker, men...! Den var helt ny, og jeg tror faktisk den het strekkmerkekrem. Men hva slags merke det var husker jeg ikke. takk for svar skal se om jeg finner den
Lucky Lips Skrevet 13. november 2011 #4 Skrevet 13. november 2011 Tror merket er Dr. Greve! Jeg har den kremen, den er god på, men vet ikke hvor god den er mot strekkmerker! Tror man kan få tak i medisinske kremer som er mer effektfulle. Hvis ikke kan kanskje laser være tingen? Har sett på før/etter bilder at dette skal ha ganske god effekt.Google det så får du opp masse klinikker som driver med dette.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #6 Skrevet 13. november 2011 Jeg har begynt å bruke denne i håp om at det skal fjerne strekkmerkene mine. Har bare fått brukt den et par ganger, så vet ikke om den virker ennå.
Mr.Omg Skrevet 13. november 2011 #7 Skrevet 13. november 2011 Jeg har brukt Kelo-Cote på noen arr og de har blitt en god del mindre synlig. Så det kan jo tenkes at det hjelper på strekkmerker også
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #8 Skrevet 13. november 2011 Er det noen som har prøvd marine matrix? har hørt at den funker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå