Gå til innhold

Forvirret


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Okay, hvor begynne.. For en måned siden, kanskje mer kanskje mindre (å bedømme tid kan noen gang vise seg å vere veldig upålitelig, kan virke mye mer, eller mye mindre), - så vi sier 1 måned- Var jeg ute på byen, usedvanlig selvsikker å godt humør, mye fordi jeg var innstillt på å bare ha det gøy, drite i alt, derfor jeg ringte kompisen min i 12 tia å fant det ut der å da. Trur det var en av de første kveldene på byen på ei go stunn, hadde hat det litt tøfft ellers, og kom plutselig i veldig godt humør. Fant ut dette må vi utnytte, og for en gang skyld dro jeg ut på det premisse, ha det GØY, mens ellers er det "få deg noe så du ikke spiser prøver å spise veggen" for så å gå hjem tomhendt.

Det ironiske med dette er at jeg fikk oppmerksomhet av en jente (dette ville ikke hent selv om jeg prøvde ellers), så det i seg selv var stort, men enda mer at JENTA tok initiativet. Som om ikke det var nok, var hun smellfin (tro meg), og bartenderen. Jeg ble jo veldig paff, og konkluderte jo så klart at her var det noe rart, det er kompisen min hun er interesert i, hun ville sikker bare vere grei osv. Uanset, vi får nre hennes (meg å en kompis.)

Husker ikke helt åssen det progresserte (er det et ord ?) fra der. Jeg husker ikke hvem som adda hvem til facebook, eller åssen kontakten fortsatte. Husker jeg dro alene for å møte henne der en kveld. Uanset. Hun var veldig ivrig fra da, sendte meldinger, chattet, ville møte meg (bare for å følge henne hjem, prate osv.) Det ble ikke store treffene da, og ikke mange, men kontakten var der.

Tingen her var at, 1 ) jeg trodde ikke hun var intereserte, var vanskelig for meg å innse. 2) Jeg ville ikke rote meg borti noe (lerte fra forrige forhold, har nok med meg sjøl nå.). Så det var HUN som tok kontakt så å si hele tiden, og dette mye. Siden jeg hadde disse tankene (hun er ikke intrst, jeg skal holde det på avstand, det er sikkert ikke noe uanset.), gikk det helt fint å ikke tenke mye på det, bare ta det som et komplimang som så klart boostet selvtilliten min.

Hun sendte meg mld om natta, vi satt å pratet på facebook om natta, sagte men sikkert gikk det opp for meg at så klart er det noe denne jenta vil ved å holde kontakt, forde om den forvirret meg veldig. Jeg har bare vert i et forhold som varte i 2 år, ikke så alt for lenge siden det tok slutt (men det hadde vert klart lenge, det var bare siste spikern i kista for min del.) Og ellers har jeg aldri hat mye kontakt med damer.

Hun hadde nettop gjort det slutt med typen, så jeg tenkte jo at hun trakk seg litt tebake pga det. Å ja jeg glemte kanskje å fille noe inn her, at etterhvert følte jeg jo så klart at når jenta alti tar kontakten, ivertfal etter en go stunn hvor bare hun tok intitiatve og jeg virket rimeli "uintresert", flørtete kanskje men ikke noe mer (for jeg var ikke desp etter noe, og jeg trodde ikke det ville bli noe, eller om jeg ville ha noe.) Så tenkte jeg, at du kan ivertfall ta LITT intiativ du og, nå.

Det jeg merket når jeg tok forsiktig intiativ, var at da trakk hun seg tebake igjen, så det virket jo som jeg ikke kunne ta initiativet i det hele tatt her. Så jeg skjønnte jo ikke helt hva hun ville her, litt spennende, for jeg viste jo ikke selv va jeg ville, hehe. Jeg ble skeptisk på nytt, å tenkte kanskje hun ikke liker meg alikevel.

Men en natt sånn i 2-3 tia, akkurat lagt meg, får jeg en mld. Hun vil møtes, sier hun er kåt. Og ja dere kan sikkert fylle ut resten selv.

Etter dette dog, sluttet hun helt å ta kontakt. Dette er nytt for meg, aldri hat noe sånnt før. Hun poker meg på facebook enda, men det er alt. Sendte en mld kanskje etter 2 ukers stillhet, å hun sier nei du har ikke gjort noe galt, er sliten/har det vanskli osv. Det er jo kanskje et svar, men ikke for meg. Må skjønne hvorfor, gjør hun dette, i forhold til meg. Det jeg mener, en ting er hvorfor hun gjør det (sliter osv), men hva skal jeg ta personlig fra dette ? Er hun ferdig med meg, var sexen dårlig, er hun redd det kan bli noe seriøst (forde om jeg ikke gir noen tegn til dette, utenom den kvelden, men det var jo hennes forslag.)

Endelig tok en jente interesse av meg, å jeg bryr meg så å si ikke om det, men tar en sjangse for å se, og så ikke bare blir det ikke noe, men det ble mer negativt enn positivt. virker som hun egentlig bare fant ut at nei han er ikke noe. Ikke at jeg trodde noe annet, er en grunn til at jeg altid antar det verste, da blir jeg ivertfal ikke skuffet.

Det at det skjedde rett etter sexen også plager meg, for da får jeg det ekstra nederlaget, ikke bare sluttet hun kontakt, men rett etter sex, noe som for meg så klart blir at sexen var dårlig. Eller var den så GOD at hun ikke vil treffes mer ? Ja, det er sannsynlig.. såpass realist er jeg at jeg skjønner.

Fant aldri ut det under forholdet mitt, og tror ikke jeg noen gang vil få svar på det spørsmåle, jenter sier jo aldri noe, og om de gjør det, kan det jo bare vere noe de sier. Er jo et så enkelt spørsmål, som skal kanskje måtte plage meg livet ut, ikke "er jeg god i senga?" men hvordan er jeg, gi meg et hint her.. normalt, forferdeli. For ikke å snakke om størrelse. Spørsmålet er jo ikke om man er den største eller beste i verden, aldri vert min stil uanset, men bare å få en aning om hvordan er man seksuelt sett ? "Du er sikkert helt ok" sier mange. Hvordan kan jeg vite det, jeg har ikke erfaringen til å vite det, og dermed lurer jeg så klart på det.

Når man er "ny" til det seksuelle, vil man jo vite er man i det hele tatt i rett land her. Dette kan man aldri vite, når noen ikke sier noe. Som sagt mangler erfaring og kan da heller ikke vite hvordan dømme ut fra reaksjoner (de kan jo fake alt for alt jeg vet, er ingen ekspert.)

Dette ble litt avsporing, jeg er jo så klart interessert i hennes handlinger her, seks spørsmåle er bare noe som generelt plager meg, og det ble jo ikke bedre nå..

Håper på hjelpsomme svar, takk på forhånd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner veldig godt at du er forvirret. Det hadde jeg også vært. Særlig siden hun sluttet å ta kontakt etter at dere hadde sex. Jeg tror ikke det har noe med sexkvalitetet å gjøre. Kanskje hun bare ble skremt av at det plutselig gikk så fort fra facebook kontakt til at du svarte ja til at dere skulle møtes. Det kan hende at hun bare spurte om du ville møtes for å se hvordan du skulle reagere. Og du svarte jo ja.. kan hende hun ikke hadde forventet det og bare ble litt skremt etterpå. Jeg har ikke peiling? Bare tenker litt høyt her:)

At hun fortsatt poker deg på facebook sier vel at hun ikke vil slutte å ha kontakt. Kanskje du kan spørre om hun har lyst å bli med på kino og kanskje sørge for at det ikke ender opp med at dere skal ha sex.. Da skjønner hun at du bare hadde lyst å bli bedre kjent med henne og ikke ville møtes for å ha sex.. jeg vet ikke jeg..:) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg droppet all kontakt med en etter sex fordi sexen vi hadde, ikke fungerte. Det betyr ikke at han var generelt dårlig i senga, men at våre seksuelle preferanser ikke passet sammen.

I overført betydning til TS: Du er ikke nødvendigvis dårlig i senga, men jeg tror hun har droppet kontakten med deg fordi dere ikke passet sammen på det seksuelle planet. Neste jente kan oppleve deg som guddommelig! :)

Endret av Caramela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner veldig godt at du er forvirret. Det hadde jeg også vært. Særlig siden hun sluttet å ta kontakt etter at dere hadde sex. Jeg tror ikke det har noe med sexkvalitetet å gjøre. Kanskje hun bare ble skremt av at det plutselig gikk så fort fra facebook kontakt til at du svarte ja til at dere skulle møtes. Det kan hende at hun bare spurte om du ville møtes for å se hvordan du skulle reagere. Og du svarte jo ja.. kan hende hun ikke hadde forventet det og bare ble litt skremt etterpå. Jeg har ikke peiling? Bare tenker litt høyt her:)

At hun fortsatt poker deg på facebook sier vel at hun ikke vil slutte å ha kontakt. Kanskje du kan spørre om hun har lyst å bli med på kino og kanskje sørge for at det ikke ender opp med at dere skal ha sex.. Da skjønner hun at du bare hadde lyst å bli bedre kjent med henne og ikke ville møtes for å ha sex.. jeg vet ikke jeg..:) lykke til!

Takk.

Jeg droppet all kontakt med en etter sex fordi sexen vi hadde, ikke fungerte. Det betyr ikke at han var generelt dårlig i senga, men at våre seksuelle preferanser ikke passet sammen.

I overført betydning til TS: Du er ikke nødvendigvis dårlig i senga, men jeg tror hun har droppet kontakten med deg fordi dere ikke passet sammen på det seksuelle planet. Neste jente kan oppleve deg som guddommelig! :)

Ouch..

Eneste ONS jeg har hat, og eneste dama utenom exen jeg har hat sex med, men takk for den. :P Men skal jeg være ærlig tror jeg du tar feil. Vi gjorde ikke noe spesielt freaky, og vi var fulle, spesielt hun (hun hadde drukket før jeg møtte henne, så serverte hun meg.)

Skal også sies at hun sa "neste gang vi har sex skal vi være edru", stusset på det i ettertid, at det hadde ikke vert nødvendig, og egentlig unødvendig, om hun ikke ville at det skulle gjentas. En annen ting jeg glemte å nevne, noen uker etter dette når jeg sendte meldingen å spurte om jeg hadde gjort noe feil, så sa hun også at hun ville ha kontakt. Jeg freka litt ut og sa "Har jeg gjort noe feil, isåfall er det greit, bare fortell meg det. Eller vil du ikke ha kontakt ?" Fordi jeg følte det sånn, at alt dette var ingenting alikevel.

Jeg dro av facebook og drakk meg full, så fikk jeg en mld at "Jeg vil ha kontakt! Jeg er bare sliten blabla." Hvorfor skrive dette om du ikke vil ha kontakt ? Hele greia er egentlig veldig lite kompleks, jeg bare undres over hva som skjer og hvorfor, trenger ikke vere noe som helst, jeg er bare uerfaren som sagt, ergo jeg stiller spørsmål her, til neon som kanskje har mer peiling på hvordan disse tingene foregår. Jeg vet for et faktum at hun har noe drit på gang akkurat nå, så ja det er nok noe.

marielle171; Når hun sendte mld den natta så sa hun bare "Er du våken" og så "please si du er våken?". Så sa jeg ja. "Møtes? :)" sier hun. Jeg ble litt paff, og så sa hun "jeg vil bare møte deg". Så ble jeg litt skeptisk, og hun sa "probleme er at jeg er full.. og kåt". Da sa jeg at det kanskje ikke var så lurt, da sa hun "jo kom igjen utnytt meg." Så husker jeg en av de siste mld at "nei du vil sikkert legge deg, så du får gjøre det". Så hun var nok litt skeptisk selv. Når vi møtes sa hun konstant "jeg er så full" og virket egentlig veldig flau eller skamful over seg selv, forde om hun er ganske utadvent osv.

Selv med manglende erfaring tror jeg selv at det er noe annet som ligger bak, som marielle171 sa, at hun egentlig syns det gikk litt fort, hun var veldig rar dagen etterpå, og virket litt fra seg, og sa til meg at nå vil sannsynlivis ting bli rart mellom oss noen uker framover, det blir alti sånn me meg sa hun. Merket at mange damer på KG (alle?) er veldig ivrig på ONS, men det er faktisk jenter der ute som ikke går til sengs med fremmede hver dag, no offence. Som sagt hun er akkurat ute av et forhold og, og er en type som gjemmer og spiller "tøff" (19 år), jeg er 23 foresten, men enda da så ser jeg at hun faktisk har det tungt. Jeg bare syns 2-3 uker uten kontakt er mye, okay kanskje maks 2 da, og at når jeg spør hvordan det går får jeg bare et enkelt svar (ikke utdypende.) Men dog svar, og som sagt fortsetter å "poke" meg, bare mindre frampå.

Et spørsmål til dere også, gidder dere "fake" eller si ting dere ikke mener om det ikke er nødvendig ? Og når dere har drukket that is. Altså ser ikke poenge me å si at det er godt om det ikke er det, ivertfall ikke om man er full. Alt tydet på at hun likte det, ble ganske shocka, så klart når man bare har hat en sex partner. Jeg kom aldri da, et problem jeg har med øl, det går seriøst ALDRI, ikke nøye hvor lenge eller mye jeg holder på lol. Hun brukte en slags hviskestemme mens vi var godt i gang, og så når jeg sa "sa du noe?" så sa hun "nei", litt ertete.

At jeg hadde fått henne til å komme 2 ganger alerede, og at jeg var så hard (faktum), og hadde deilig kropp (faktum), noe jeg også fikk bekreftet etterpå.. "du har en veldig deilig kropp vet du det." Jeg er naturlig slank, myk hud og har de siste månene bynt å trene. Nevnte og at jeg var drit deilig, eller "slapp av, du er drit deilig" fordi jeg spørte om det gikk bra eller noe, når vi holdt på som "verst". Hun sa også at jeg måtte ta det litt rolig, og at jeg presset hardt, og ville absolutt ikke anal, eller jeg sa bare bakfra.. det betyr jo ikke bare anal, men det var blankt nei fordi det var så ondt.

Til slutt fikk jeg faktisk det, bare fordi jeg prøvde, jeg var kåt etter vi var "ferdig" siden jeg ikke hadde kommet enda. Hun slapp meg inn men ente opp i en rar posisjon at hun lå halveis på golve, så jeg kom ikke helt godt inn i henne.. kanskje det var ondt ? Jeg var ganske ner da men trur ikke det gikk, og etter en stunn sa hun at hun klarte ikke mer, var så sår. Hun hadde blitt tørr, og slikket seg på handa og fuktet en del ganger, håper jo ikke det var min feil, men hun sa hun var kåt men for full, trøtt, sår osv.. vi var uanset knust (full, trøtt, sliten.)

Hun skulle på skolen, sa vi kunne fortsette om "2 timer" men vi sov jo myeeeee lengre. Og når hun våknet var hun veldig fra seg, men hun tilbydde meg faktisk å ligge der til hun kom tebake, om jeg ville. Takket nei da. Åja, vi gjorde det i dusjen og, så når vi sto ved vinduet å røyket (jeg røyker ikke ellers) så sa hun plutseli "ta meg", sånn var hun hele tia..

Uanset, mye detaljer her, men kanskje dere kan lettere oppfatte helheten av situasjonen/scenario. Dere har jo ikke nødvendivis svarene heller, men det kan vere kjekt med litt input. Hvilke tanker har dere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke nødvendigvis svaret. Men jeg tror du hører på Marielle fordi hun skrev det du ville høre.

Det jeg mener er at du overanalyserer alt ting. Dersom du vil ha henne - be henne med ut på date. Da får du ja, eller nei.

Men, i henhold til at hun ikke har tatt kontakt med deg - I still rest my case...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke nødvendigvis svaret. Men jeg tror du hører på Marielle fordi hun skrev det du ville høre.

Det jeg mener er at du overanalyserer alt ting. Dersom du vil ha henne - be henne med ut på date. Da får du ja, eller nei.

Men, i henhold til at hun ikke har tatt kontakt med deg - I still rest my case...

Skjønner det, bare at jeg tror du tar feil her. Og du tar automatisk konklusjonen at sexen ikke var bra. Og jeg gjør ikke det, fordi hun ikke tar kontakt, og antagelivis av en grunn, ikke for at vi skal bli "mer close", tar et hint. Og jeg syns marielle sitt svar hørtes mer sannsynlig ut, hehe. Og hvorfor vil hun ha vidre kontakt om alt var drit ?

Men tror jeg nettop fant ut at jeg har blitt smittet... svarer det på spørsmålet mitt ? Svi-ing/kløing i urinrøret, spesielt under vannlating (pissing), 1-3 uker etter, før det ingenting. < Stemmer eksakt. Og jeg vet hun ikke kan bli gravid, ergo brukte ikke kondom, og det jeg leste om klamydia så står det at det kan føre til at man ikke kan bli gravid. My point, hun har blitt smittet, ergo grunn til at hun ikke kan bli gravid, ergo hun har smittet meg..

virker litt for tilfeldig, akkurat de symptonene etter akkurat den passerte tiden.. er seriøst redd nå. Huff.. dette bør vere ekstremt tilfeldi, not what I needed right now.. Har aldri hat sånn sviing/kløing når jeg pisser, å det er jo akkurat det symptonene er på klamydia, tilfeldi ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan hende det er derfor hun ikke tar kontakt med deg nå. Hun har hatt en mistanke om at hun var smittet, men har ikke gått til legen, og er nå redd for at du kan ha fått det dersom hun skulle være smittet.

Du bør uansett bestille legetime :) Like greit å få sjekka først som sist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende det er derfor hun ikke tar kontakt med deg nå. Hun har hatt en mistanke om at hun var smittet, men har ikke gått til legen, og er nå redd for at du kan ha fått det dersom hun skulle være smittet.

Du bør uansett bestille legetime :) Like greit å få sjekka først som sist :)

Yay, fikk kontakt med henne. Har alerede glemt evt smittefare..

Skal ringe meg.. ooh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...