verand361 Skrevet 12. november 2011 #1 Skrevet 12. november 2011 Heihei. Jeg har nettopp kommet hjem fra fest med min kjæreste, jeg tok et par glass og er ganske edru mens han er full nok. I over to timer har han nå spydd, og vi ligger hjemme i senga. Jeg er en som ikke klarer spy, og da selv spyr. Er derfor ikke innteresert i at han spyr i min seng eller på gulvet her. (Høres kanskje dumt ut, men slik er da jeg) Har dere noen tips for å få han til å slutte å spy? Samtidig, er det sant det at om han nå sovner slutter han? Setter veldig pris på kjapt svar! Hilsen fortvilet jente!
asbestuell Skrevet 12. november 2011 #2 Skrevet 12. november 2011 Hahaah, legg ham på badegulvet med et pledd over ham. Der klarer han seg fint.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #3 Skrevet 12. november 2011 Sikkert ikke et svar du vil høre, men min kjæreste var skikkelig full en gang. Gikk å la seg, våknet noen timer senere ved at han spydde i sengen...
Gjest NozMonster Skrevet 12. november 2011 #4 Skrevet 12. november 2011 hadde min kjære vært så full, hadde jeg lagt han i sin egen seng, og dratt hjem til min! om det ikke er mulig, så hadde jeg lagt han igjen i gangen rett innenfor døra!
verand361 Skrevet 12. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2011 Usj a meien! Nei, det ville jeg ikke høre må jeg få si.. Er så innmari kjedelig, så det vil da si at de spyr selvom de sover? Har en litt negativ holdning når det gjelder det å drikke for å bli helt full så har ikke vært bortil noe helt lignende før..
verand361 Skrevet 12. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2011 hadde min kjære vært så full, hadde jeg lagt han i sin egen seng, og dratt hjem til min! om det ikke er mulig, så hadde jeg lagt han igjen i gangen rett innenfor døra! Ja, tenkte på det. Men gutter sovnet nå.. Han bor da en halvtimes tid innover i skogen herfra, og har da ingen til å kjøre.. Der problemet er!
rox Skrevet 12. november 2011 #7 Skrevet 12. november 2011 Han klarer seg fint alene en natt på baderomsgolvet
verand361 Skrevet 12. november 2011 Forfatter #8 Skrevet 12. november 2011 Der ble han sendt på badet. Med lyder som vekker resten av huset! Syns ikke synd på han lenger heller, da han selv tok valget med å drikke..
Gjest NozMonster Skrevet 12. november 2011 #9 Skrevet 12. november 2011 jeg aner en gutt med smålige tendenser til fylleangst i morgen
Sweet77 Skrevet 12. november 2011 #10 Skrevet 12. november 2011 Ta deg av ham selv om du spyr med, det hadde sikkert han gjort for deg..? Ps. har skjedd meg, men da var jeg den fulle kjæresten.. 3
Gjest Survival Skrevet 12. november 2011 #12 Skrevet 12. november 2011 La han ligge i sengen med ei bøtte nedfor senga, og legg deg på sofaen i stedet Pass på gjennom natten at det går bra med han. 1
verand361 Skrevet 12. november 2011 Forfatter #13 Skrevet 12. november 2011 Her har jeg det da sånn at stuen er nede, og soverommet samt. doen er oppe. Han ble nå sendt inn på to, hvor han løper frem og tilbake hele tiden. Bøtten hjalp han ikke noe, for den løper han fra. Fylleangst ja, gleder meg veldig til å fortelle han dette i morgen!=)
Gjest uAnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #15 Skrevet 12. november 2011 Stakkar gutten, det er sånn som skjer innimellom Men hold et øye med ham, om man sover steintungt og så spyr så kan man kveles og dø av det. Skjedde med en kompis av meg for mange mange år siden. 2
verand361 Skrevet 12. november 2011 Forfatter #16 Skrevet 12. november 2011 Slikt blir jeg nervøs av merker jeg! Ja holder meg våken å setter på en alarm itilfelle jeg sovner=)
Gjest Anne Skrevet 13. november 2011 #17 Skrevet 13. november 2011 Når noen er så fulle at de spyr og helt på ville veier så må de legges på siden når de skal sove. Pass på og ha støtte i ryggen så de ikke legger seg over. Ikke alle våkner eller har krefter når de spyr igjen så de kan jo bli kvalt av oppkastet. Kan tenke meg at han har skikkelig skallebank i dag 1
hulaboer Skrevet 13. november 2011 #19 Skrevet 13. november 2011 Haha, stakkars fyr. Men ja, la ham ligge på do. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå