Gjest Mysticgirl Skrevet 12. november 2011 #1 Skrevet 12. november 2011 Hvor gammel er de som befinner seg her inne på kvinneguiden? Har inntrykk at klientellet er veldig ungt? Jeg er selv 34 år. Hvor gammel er du da?
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #8 Skrevet 12. november 2011 22, tidligere avstemninger viser at det er flest i 20 årene her.
Gjesten Skrevet 12. november 2011 #9 Skrevet 12. november 2011 Vi hadde en kjempepoll på det for en stund siden. Denne tråden burde i grunnen også hatt en poll, ellers kommer ingen til å klare å holde oversikt. Har inntrykk at klientellet er veldig ungt? Jeg har samme inntrykk, men hadde ikke det tidligere. Jeg har inntrykk av at klientellet har blitt betydelig yngre det siste året.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #11 Skrevet 12. november 2011 Vi hadde en kjempepoll på det for en stund siden. Jeg kan dytte den.
Gjesten Skrevet 12. november 2011 #12 Skrevet 12. november 2011 Jeg kan dytte den. Det kan du godt Men det hadde i grunnen vært interessant med en ny poll, kan jo hende noen av de gamle brukerne måtte ha byttet svar nå. Men det er kanskje mulig å trykke "slett min stemme" og stemme på nytt i så fall?
Gjesten Skrevet 12. november 2011 #17 Skrevet 12. november 2011 Her er da pollen: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=562308&pid=9710824&st=80&#entry9710824 Nestemann som stemmer blir nr. 300!
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #18 Skrevet 12. november 2011 Det kan du godt Men det hadde i grunnen vært interessant med en ny poll, kan jo hende noen av de gamle brukerne måtte ha byttet svar nå. Men det er kanskje mulig å trykke "slett min stemme" og stemme på nytt i så fall? Har dyttet allerede. Var meg som laget den en gang i tiden og synes den er interessant fordi ca. 300 har svart og det dermed gir en ganske god indikasjon på fordeling av alder på Kg. Forslaget ditt om at den enkelte kan oppdatere er bra. Gjerne også at noen lager en helt ny poll som kanskje er bedre enn min.
Gjesten Skrevet 13. november 2011 #20 Skrevet 13. november 2011 Har dyttet allerede. Var meg som laget den en gang i tiden og synes den er interessant fordi ca. 300 har svart og det dermed gir en ganske god indikasjon på fordeling av alder på Kg. Forslaget ditt om at den enkelte kan oppdatere er bra. Gjerne også at noen lager en helt ny poll som kanskje er bedre enn min. Det hadde egentlig vært interessant å få den enda mer detaljert, altså 20-25, 26-30 osv., for det er ganske stor forskjell på å være 21 og 29. Men det går vel ikke an å ha mer enn ti svaralternativer? Eller kan man "jukse" ved å legge inn et ekstra spørsmål? Jeg skal jammen prøve
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå