AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #1 Skrevet 12. november 2011 Jeg drømmer så ofte at jeg løper, men at jeg ikke kommer noen vei. Beina er tunge som bly, og jeg klarer ikke å løpe. Noen som vet hva det betyr?
Gjest Kongsdatteren Skrevet 12. november 2011 #2 Skrevet 12. november 2011 Drømmene dine styres av underbevisstheten. Jeg drømmer ofte at jeg løper det beste jeg kan, men beina vil ikke lystre. Disse drømmene kommer når jeg skal noe viktig som jeg vil mestre på best mulig måte. Det kan hende du har et problem du vil unngå, men du vet samtidig at det er noe du må igjennom en eller annen gang?
Gjest NozMonster Skrevet 12. november 2011 #3 Skrevet 12. november 2011 sliter du med lav selvtilitt? klarer du ikke løpe, symboliserer det nemlig for lav selvtilitt, og pluss at om du ikke klarer å flykte kan du få det litt vanskelig i livet for en periode. En flukt kan også symbolisere at du prøve å flykte fra problemer.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #4 Skrevet 12. november 2011 Tror det er ganske vanlig å drømme at man ikke får til å løpe. Om det betyr noe spesielt, tviler jeg på. Derimot kan det godt være at du ikke sover ordentlig, og hjernen din opplever at kroppen din ikke lystrer (fordi du jo faktisk kroppen din ligger i ro), og dermed opplever du i drømmen at du ikke klarer å løpe. Selv drømmer jeg ofte at det er tungt å bevege meg, ser dårlig (klarer ikke åpne øynene skikkelig uansett hvor mye jeg prøver i drømmen), og så må jeg veldig tisse, men får det ikke til i drømmen (heldigvis, for ellers hadde jeg vel tisset på meg i søvne ).
2shy Skrevet 13. november 2011 #5 Skrevet 13. november 2011 Å drømme at man ikke klarer å løpe er en svært vanlig drøm som symboliserer problemer med selvtilliten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå