AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #1 Skrevet 12. november 2011 Begynte på loette 28 for tre mnd siden. Prøvd å utsette mensen, men blødde fordi. Gikk til legen for å få sterkere piller, og endte opp med yasmin. Jeg begynte med yasmin i dag og har hatt mensen i en uke nå. Hvor lenge vil mensen fortsette? Loette var for svak, derfor klarte jeg ikke å utsette mensen. Men yasmin er mye sterkere, så vil mensen da slutte nå? Evt. hvor lang tid tar det før yasmin begynner å fungere for kroppen?? Er det noen som har erfaringer med Yasmin? Lest mye forskjellig, men tror jeg vil bli mer fornøyd med yasmin..
Gjesten Skrevet 12. november 2011 #2 Skrevet 12. november 2011 Du har gitt kroppen din alt for lite tid. Ofte trenger kroppen å vende seg til p-piller, siden du plutselig begynner å dytte i deg masse hormoner. Du kan godt ha gjort deg selv en skikkelig bjørnetjeneste ved å bytte så fort. Det er ikke noe farlig, men jeg anbefaler at du fortsetter å gå på de du bruker nå en god stund. Vent hvertfall 3 måneder, gjerne mer, før du utsetter mensen.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #3 Skrevet 12. november 2011 Det er veldig forskjellig hvor lenge du har mensen når du har begynt på p-piller, noen har mensen i en måned i strekk, slik kan det også være når de bytter til et annet merke. Det er ikke alle som greier å stoppe menstruasjonen med vanlig p-piller, de er jo egentlig ikke laget for dette. Det går an å prøve en annen type og se om det virker med de, men det er nok ikke sikkert at de gjør.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå