solstråle;) Skrevet 12. november 2011 #1 Skrevet 12. november 2011 Jeg reiser til Thailand i morgen, og trenger noen medisiner som apoteket jeg var på var tom for.. er det apotek på selve gardermoen???
Gjest Spinell Skrevet 12. november 2011 #3 Skrevet 12. november 2011 (endret) Nei. I alle fall ikke i følge denne. Endret 12. november 2011 av Spinell
Athene Skrevet 12. november 2011 #4 Skrevet 12. november 2011 Nei. Er det reseptbelagt må du sannsynligvis skaffe i Norge, om ikke har jeg god erfaring med å finne billige medisiner i Thailand.
solstråle;) Skrevet 12. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2011 Nei. Er det reseptbelagt må du sannsynligvis skaffe i Norge, om ikke har jeg god erfaring med å finne billige medisiner i Thailand. Er ikke noe resept belagt, men er apotekvare.. får håpe jeg kanskje finner det i helsekost eller hvis jeg er heldig
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #6 Skrevet 12. november 2011 Er du i, eller skal du via Oslo, så finnes det døgnåpne apotek der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå