Gå til innhold

Drømmen om en liten spire ❤

Gjest Adeline*Jouvin

Anbefalte innlegg

Gjest Macaron

Spennende med EL på gang! Lykke til, nå skjer det ting her vet du :) Og masse babystøv fra meg også :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Adeline*Jouvin

Hei! Takk for alt babystøv!

Jeg er litt usikker på om det var en positiv test i går,jeg. Men uansett ble det Hanky panky så vi får bare se:)

Nå sitter jeg å ser på Big Love sesong 5! Tror det er siste sesongen. Og den er litt spennende:) gubben sitter å spiller playstation:p

Senere skal vi på kino og se spiderman i 3D! Lovet min kjære sist gang vi var på kino at han skulle velge neste gang,siden vi så "What to expect when your'e expecting", Hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Sitter fremdeles å ser på Big Love, mens typen er å trener før vi skal på kino i kveld. Nå ringte han nettopp og sa han var på vei hjem :kosteskaft: . Så da tenker jeg at vi snart skal gå!

Men Big Love altså... har noen av dere sett det? Han ene i den serien gir meg skikkelig grøssninger! Han ER så ekkel! :overrasket:

Tok foressten en el. test i dag også. Den ga likt utslag som i går. I går var den streken som alltid kommer først (kontrollstreken?) sterkere enn i dag. Men ikke like sterk eller sterkere enn kontrollstreken.

Så jeg antar da at testene jeg har tatt har vært negative. Men akkurat nå gjør det ingenting. Er ikke lei meg eller oppgitt. Jeg bare prøver. Går videre. Om det ikke klaffer denne gangen, skal jeg ta enda en kur med pergotime. Og da vet jeg at jeg har eggløsning. For det SKAL klaffe. Det bare SKAL.

Jeg gleder meg sånn til jeg sitter med en positiv test og at det har gått 12 uker. Jeg gleder meg sånn til vår kjærlighetsbarn kommer til verden :hjerter_rundt:

Men veien dit er lang.. det er sikkert og visst. Er bare glad for at jeg klarer å holde humøret oppe akkurat nå. Det er jeg ekstremt glad for!

Har forresten et ekstremt bra tips til julegaver. Jeg vet at det er 6 mnd til jul, men jeg er så lut lei av å ha dårlig råd rundt juletider. Hver bidige jul hvor jeg har lyst til å lage kaker og kjøpe julepynt, har vi måttet brukt ALT vi har på julegaver. Jeg har en ganske stor familie.. så totalt må vi skrape sammen gaver til 30(!!!!!!) personer!!

SÅ: Jeg gir dere nå et tips som har spart meg for x antall tusenlapper.

Jeg har meldt meg inn i bokklubben i to avdelinger der. Da får man gavekort på 1000 kroner. Da har jeg kjøpt bøker, vaser fra Finn Schøll, Eva Solo produkter osv.

Har også meldt meg inn i Tantum Hobbyklubb, hvor man får samme deal.

Nå har jeg altså hamstret inn masse julegaver til familien at jeg kanskje bare har noen småting å kjøpe.

Jeg er ganske stolt over at jeg klarer å tenke så langt fram i tid. For når jeg sier det til folk reagerer de ganske rart. Som om jeg er et lite misfoster:P Men hvem ler best når de løper rundt fra senter til senter og stresser med julegaver? Moi :hoppendeglad:

Dette tipset er bare til å bruke hvis dere vil :opplyser:

Man blir jo tilsendt bøker fra klubben, da. Men det er bare til å avbestille med den fine appen deres. Har ikke gått på en smell hittil. :icon_lol:

Ellers har jeg ikke fått sjekket om jeg har kommet inn på skolen enda. Kodene til siden har jeg mistet, så jeg må få tilsendt nye. Håper bare de kommer snart.

Også gleder jeg meg skikkelig til å flytte nå!! Vi får 3 soverom!!! Litt hage med terrasse og stor plass å boltre seg på! Vi kan bare ikke bo der i juli. For da bruker de som eier leiligheten den til sommerhus. Men det går fint, egentlig. Det er bare for oss å reise på ferie og hjem en tur:) Håper bare det ordner seg med en evt. jobb og sånn. Men jeg orker ikke å bekymre meg for det akkurat nå. Har ikke en gang jobb der nede enda.

Anywhoooo! Merker at jeg er ekstremt skrivesyk i dag. Så det ble alt fra eggløsning til julegaver og sommer i dag :fnise:

Ha en fin dag videre, mine KG-venner. Jeg liker dere :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Big Love.. Ha´kke hørt om det engang, jeg..! :rolleyes:

Damn, girl! Da har dere vært flinke til å stå på, når dere har hatt sex nesten hver dag!! Angående testene dine, så er jeg jammen sikker på at du hadde EL natt til igår eller no. Mine tester forandret seg veldig, bare på et par dager. Jeg brukte også billigstrimler. :tommelsmil: Jeg tror jammen dere har gjort det dere kunne denne pp, jeg! Hihi!!

Jeg har iallfall en goooood feeling, Adeline!!

Julegaver, ja! Har en bestemor som er ferdig med julegaveshopping i januar, jeg.. Men er jo kjekt da, for da er det jo romjulssalg etc, og hun har 16 barnebarn og snart 2 olderbarn ;) Stakkars!

Ellers så er jeg sjøl i en stor søskenflokk, både hel, halv og ste.. Jeg gjør det så enkelt som at vi avtaler pris etc på forhånd. Og vi gor som regel til hverandre, KUN når vi feirer jul sammen. Til foreldre kjøper vi alltid, men bruker ikke mye penger. :) Jeg synes det er mye koseligere å gi en ålreit bursdagspresang, for da er dagen BARE DIN!

Men - flott tips der, altså! Skal sjekke ut bokklubben! :skravle:

Skole, ja.. Krysser fingrene for at du kommer inn på det du vil!!

Du er ikke den eneste som sliter med jobb nå. Viser seg at arbeidsplassen min har vesentlig mindre jobb til meg fra oktober. Det er ikke så kult, når jeg går ut i perm 1.januar. Så driver og tenker alternativt om dagen.

Skal ikke være lett, men så lenge vi har gode mennesker rundt oss som gir oss styrke og inspirasjon, så klarer vi oss bra :hjerte:

Så koselig med kino, jeg vil også!! Kos dere massemasse!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Big Love.. Ha´kke hørt om det engang, jeg..! :rolleyes:

Damn, girl! Da har dere vært flinke til å stå på, når dere har hatt sex nesten hver dag!! Angående testene dine, så er jeg jammen sikker på at du hadde EL natt til igår eller no. Mine tester forandret seg veldig, bare på et par dager. Jeg brukte også billigstrimler. :tommelsmil: Jeg tror jammen dere har gjort det dere kunne denne pp, jeg! Hihi!!

Jeg har iallfall en goooood feeling, Adeline!!

Julegaver, ja! Har en bestemor som er ferdig med julegaveshopping i januar, jeg.. Men er jo kjekt da, for da er det jo romjulssalg etc, og hun har 16 barnebarn og snart 2 olderbarn ;) Stakkars!

Ellers så er jeg sjøl i en stor søskenflokk, både hel, halv og ste.. Jeg gjør det så enkelt som at vi avtaler pris etc på forhånd. Og vi gor som regel til hverandre, KUN når vi feirer jul sammen. Til foreldre kjøper vi alltid, men bruker ikke mye penger. :) Jeg synes det er mye koseligere å gi en ålreit bursdagspresang, for da er dagen BARE DIN!

Men - flott tips der, altså! Skal sjekke ut bokklubben! :skravle:

Skole, ja.. Krysser fingrene for at du kommer inn på det du vil!!

Du er ikke den eneste som sliter med jobb nå. Viser seg at arbeidsplassen min har vesentlig mindre jobb til meg fra oktober. Det er ikke så kult, når jeg går ut i perm 1.januar. Så driver og tenker alternativt om dagen.

Skal ikke være lett, men så lenge vi har gode mennesker rundt oss som gir oss styrke og inspirasjon, så klarer vi oss bra :hjerte:

Så koselig med kino, jeg vil også!! Kos dere massemasse!! :klemmer:

Har du ikke hørt om Big Love? Det handler om en polygamist- familie i Utah. MASSE å fortelle, men liker godt den serien, altså. Ikke som de andre seriene. Litt sær. :closedeyes:

Tror du det har funket denne gangen, altså? Selv holder jeg meg heeeelt i ro innvendig. Særlig siden teststreken må være sterkere enn kontrollstreken. Men det er bare det at jeg har aldri fått noen som helst streke før på el.tester. Bare kontrollstrek. Så jeg vet ikke,jeg... :vetikke:

Tok en nå når vi kom hjem fra kino også. Og den var enda svakere igjen en den jeg tok tidligere i dag OG den jeg tok i går.... Mystifiskiske greier, synes jeg! :unsure::) Men jeg liker at du har troen!

Vi skulle egentlig gjort det sånn som dere gjør det også. Men jeg er den elsdte av mine fettre og kusiner. Ble født da mamma var 19 og hennes yngste søster er 12 år eldre enn meg. Så jeg har liksom bedre kontakt med mine onkler og tanter enn min fettre og kusiner. Så jeg føler liksom at jeg må kjøpe noe til de også. Så denne bokklubben er ganske fin å ha. Betaler bare frakt på 149 eller noe. Så denne julen kommer til å bli 100 ganger bedre tror jeg :laugh:

Mormor sin søster er også som din bestemor. RETT etter jul får jeg en telefon: "Hva ønsker du deg til jul da"?

Og som regel får jeg aldri det jeg sier jeg vil ha, fordi hun har egentlig allerede bestemt seg. :fnise:

Det må være litt stressende å ikke vite sikkert hva som skjer.. spesiellt når du er gravid og sånn da! Men det ordner seg nok skal du se :blush:

Kinoen var veldig gøy! LIkte filmen myyye bedre enn de andre versjonene jeg har sett med han Toby Mc-whats his face :fnise:

Det satt noen søte små gutter ved siden av meg som klart viste avsky når spiderman og damen kysset.

"Nei, æsj"!, Sa han ene og holdt seg forran øynene :fnise: Måtte le litt da!

Nå er vi i allefall tilbake på rommet vårt og slapper av. Jeg er så forelsket i denne fine mannen min, jeg... #Lykkelig#

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke EL-testene dine er rare i det hele tatt. Det vil jo bare si at EL har vært. Og jeg står på mitt. Er sikker på at du hadde EL for to netter eller tre kvelder siden :)

Lover å sjekke ut Big Love. Høres cool ut! Nå skal jeg sove litt til! Hodepinen har kommet, og den er neimen ikke snill med meg.. :(

Ha en utrolig fin dag og en god helg så lenge! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Ha en fin helg, Adeline :klemmer:

Jeg tror forresten også at EL din var for noen dager siden da testene var som sterkest. Så jeg tror absolutt at dere har en sjanse denne måneden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikleser trer frem fra skyggen :)

Jeg tror også at el har vært siden testene blir svakere. Når jeg hadde el hadde jeg positive tester i ca 3 dager før de begynte å gi svakere og svakere utslag.

Krysser fingrene for full klaff denne syklusen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Hei! Så gøy å våkne opp med 3 nye innlegg!! :hoppendeglad: Og alle dere tror at eggløsningen har vært? Jeg håper virkelig det! Men jeg har jo ikke hatt noen symptomer i det hele tatt,da... :sjenert: Kan det være alikevell? Uansett er det 12 dager igjen til TR skal komme. Sånn ca. Jeg tenker pluss,minus 6 dager-ish. Kommer vel til å teste før den tid uansett, kjenner jeg meg selv rett. Men kommer (les:nekter) å glede meg før det er en realitet. Men, hehe..slik jeg har skjønt at jeg fungerer, kan det være litt vanskelig. :sjenert:

Jeje! oo...hvis det klaffer for oss nå, blir det fødsel i Kristiansand! :sjokkbla: hoho!

I dag skal jeg besøke min mor mens gubben er på jobb til 22:00. Ukene fremover nå dreier seg om å passe levende vesner for andre levne vesner. Foreldrene til min kjære reiser på ferie på søndag, så da må vi passe den.....fantastiske hunden :blink: . Og på lørdag reiser mamma og gjengen. Så da blir det passing av de to kattene. Den ene er min da. Den minste svarte. Hun ble funnet ute en kald oktoberkveld da hun bare var noen uker gammel, stakkar. Hun er veldig var for lyder og lever sitt eget liv.

Den store katten, er en blanding mellom en skogskatt og et eller annet. Den ER så sææær! Hvis et blikk kunne drept, hadde vi alle vært død og begravet, for å si det sånn :fnise: . Den okkuperer 2- og av og til 3- seteren. Og når vi, som mennesker finner lysten til å sitte i sofaen, nekter han å flytte seg. Så da må vi sitte med katten. Enten på fanget, eller ved siden av. For katten har ikke tenkt å gå noen steder. :riste: Ikke bare stjeler den sitteplasser, men den stjeler også maten RETT ut av hendene. Sleip. :catmilk:

Men de er selvstendige. Det er det jeg liker med katter. Men de kan bli fornærmet, slik som den store katten vår. Rett før mamma og de reiser på ferie, skjønner kattene at det er noe på gang, så de legger seg oppi koffertene. For de skal være med :snurt: !

Og når jeg kommer på besøk for å passe på kattene, ligger det alltid en stor kabel på et teppe. Men han er et smart dyr som bretter teppet over kabelen, slik at vi ikke skal skjønne det :fnise:

Konklusjonen min er at katt er best og hund er pest. (ikke alle hunder er gale)

Og nå på tirsdag skal vi passe de 3 niesene til svigerinnen min mens de er på konsert. Det er egentlig litt kjipt, fordi vi aldri hører noe i fra de, med mindre de trenger barnevakt. Og da har ikke jeg så veldig lyst, liksom. Jo, vi ser de på bursdager da, men aldri ellers...

Sånn som med min tante og onkel; de inviterer på middag og besøk støtt og stadig. Og jeg finner ofte på ting med min tante. Som en kveld på byn, jenteturer, shopping, osv. Så når de trenger barnevakt er det liksom litt anerledes å si ja. Skjønner dere hva jeg mener?

Meen, det er jo bare for en kveld,da. (Men alikevell :sjenert::fnise: )

Så det er èn snorkende hund, to sære katter og 3 små nieser.

Det fine er at i Kristiansand er det ingen som kan be oss om å passe ting :fnise:

Nå tenker jeg å ta meg noe frokost,kanskje.. Men jeg holder også på å se på de siste episodene av Big Love. Og de er spennende. Hun ene er så vanvittig skadet og ondskapsfull at jeg håper hun dør en grusom død, noen kommer til å dø og jeg håper det er den homofile sektlederen!!

Så som dere skjønner, har jeg så masse å ta hensyn til her at jeg ikke heeelt vet hva jeg skal ta meg til :fnise:

:sjokkert::sjokkbla: Nå skjer det ting her!!!!! Hjelpes!

Jeg må bare avslutte her, jeg. Føler at hvis jeg skriver mer nå, skjer det fæle ting med gode mennesker :rolleyes:

Cherrio, guvna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Snikleser trer frem fra skyggen :)

Jeg tror også at el har vært siden testene blir svakere. Når jeg hadde el hadde jeg positive tester i ca 3 dager før de begynte å gi svakere og svakere utslag.

Krysser fingrene for full klaff denne syklusen!

:velkommen: Hei på deg, din snikleser, aka Frøken vims!! Koselig med enda en leser :biggrin: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

O! O! O!

Tok en test nå nettopp!Og gjett hva! Det var ENDA svakere enn den jeg tok i går! Det var såvidt en strek! Den var nesten helt blank! Med litt godvilje var det en strek, liksom. :hoppendeglad:

Tenk hvis dere har rett da! :overrasket::fnise:

Endret av Adeline*Jouvin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Nå er jeg hjemme hos mamma'n min:) I kveld skal vi spise lasagne og hvitløksbaguetter! Namme Di Nam Nam Nam!

Akkurat nå ligger jeg på sofaen. Har fått en litt ubehagelig følelse i kroppen. Ikke sterke menssmerter,akkurat..men svake...og det stikker nedover låret mitt.. :/

Så da er det spesiellt godt å ligge på sofaen mens min fantastiske mamma lager mat:)

De reiser på ferie i morgen og jeg har planer om å rydde og vaske huset mens de er vekke:) Så glad er jeg i mamman min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres koselig ut! :) Og så flink du er som skal rydde og vaske huset til mammaen din mens ho er på ferie :) Jeg pleide å rydde opp i kjøleskapene til mamma når ho var borte, men det var mest for min egen del, fordi jeg var møkklei gamle rester... :gjeiper:

Det blir veldig spennende å se om IKM forblir IKM denne syklusen! :) Lykke til med både dyr- og barnepassing i dagene fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Takk for deet :smilyblomst:

Nå er jeg hjemme fra mamma igjen :smilorange: Det var veldig koselig!

Jeg er nå godt plantet i sengen med snus, apelisnjuice, en film og en serie. Denne gangen ser jeg på

Undecleard. En serie med Seth Rogan, Charlie Hunnam (fra Sons of anarchy, delicioso etter min mening), Jason Segal og...ja.. ganske tidig serie.

Filmen jeg skal se er Menn som hater Kvinner. Den har jeg ikke sett før, så det er vel på tide etter hva jeg skjønner.

:closedeyes:

I morgen er det egentlig fest hos noen venner bekjente. Men jeg tror ikke jeg vil dra, faktisk. Vil ikke drikke nå og jeg kjenner ikke de så veldig godt heller... så det er ikke akkurat en prioritering :opplyser:

Blir nok hjemme og koser meg, jeg... :popcorn:

Og forresten, så kom pusen min og koste meg meg helt utav det blå i dag! Hun har ikke gjort det siden jeg bodde hjemme! SOm sagt er hun litt sær...Lille deilige pusen min :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, søte du, du har hatt EL ;)

Hva synes du om Menn s h k? Jeg elsker den triologien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Adeline*Jouvin

Ja, søte du, du har hatt EL ;)

Hva synes du om Menn s h k? Jeg elsker den triologien!

Wiiiiiii!!!! :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: Så spennende!!

Hjelpes! :blink: Tenk hvis!! :laugh:

Hehe, vetu.. jeg måtte bare slå av jeg. Merket at jeg ikke var så giret på en 2 timers lang film akkurat nå. Så jeg satt på den serien jeg så på isted :fnise:

Men jeg må se den snart da :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No!!! Du må se de filmene!! Viktig historie ;) Altså, viktige filmer i filmhistorien!

Tenkte jeg skulle se Hollywood-produksjonen også.

Tviler på at de er noe bedre enn de svenske. Er veldig glad i svenskprodusert film! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O! O! O!

Tok en test nå nettopp!Og gjett hva! Det var ENDA svakere enn den jeg tok i går! Det var såvidt en strek! Den var nesten helt blank! Med litt godvilje var det en strek, liksom. :hoppendeglad:

Tenk hvis dere har rett da! :overrasket::fnise:

Morro! Når har du IKM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

No!!! Du må se de filmene!! Viktig historie ;) Altså, viktige filmer i filmhistorien!

Tenkte jeg skulle se Hollywood-produksjonen også.

Tviler på at de er noe bedre enn de svenske. Er veldig glad i svenskprodusert film! :)

Hehe, jeg skal se den. Men klokken halv ett i natt så jeg at det var 2 timer igjen av filmen. Så jeg orket ikke sitte oppe så sent. Men se den, det skal jeg :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...