Gå til innhold

Er dette stygt gjort av meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er medlem av ei side man må betale for å være på. Jeg betalte et årsabonement der.

Ei venninne vet at jeg er der og gidder ikke selv å betale (for en måned koster det bare ca 29 dollar), så hun vil ha mitt brukernavn og passord så vi kan dele.

Men dette sa jeg nei til da det står klart i reglene at ved misbruk så vil man bli kastet ut og de overvåker medlemenes bruk så får de mistanker så er det rett ut. Og jeg betalte jo og en del for et helt år også.

Men hun ble bare så sur og ser ikke ut til å skjønne dette og mener at jeg er forferdelig slem nå.

Men er jeg det da? Jeg følger jo bare sidens regler og det koster jo ikke akkurat mye om hun vil betale kun for en måned.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig skal du ikke la henne bruke brukernavnet ditt gratis! Når det i tillegg er ulovlig, så burde hun jo bare rulle inn med det samme. Tullevenninne.

• Liker 7
Skrevet

Hvorfor skal du betale for hennes bruk? For en dårlig venninne. Det er du som burde bli sur, ikke henne. Jeg hadde heller ikke latt en venninne dele medlemskapet mitt.

• Liker 2
Skrevet

Godt å se at at andre mener det samme som meg.

Hun ble bare så sur at jeg trodde nesten jeg hadde gjort noe galt og følte meg litt råtten egentlig.

Skrevet

:klemmer:

Godt å se at at andre mener det samme som meg.

Hun ble bare så sur at jeg trodde nesten jeg hadde gjort noe galt og følte meg litt råtten egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...