Gå til innhold

Mystery shopper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg søker jobber, men får ikke napp noe sted siden jeg er under 18. Har sendt sikkert nesten 100 søknader, og har vært på 3 intervju og en del bedrifter har tatt vare på søknaden min. Men jeg har allikevel ingen jobb nå. Jeg har ikke vært kresen, men har søkt både på burger king, rengjøringsjobber og telfonsalg, men får ikke napp.

Nå har jeg hørt en del snakk om mystery shopper. Hva går det ut på og hvor kan jeg søke?

Jeg lurer også på om dere vet om noen andre typer jobber som kan passe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mysterey shopper, da skal du gå rundt i ulike butikker, å late som om du er kunde, du skal vurdere alt i fra kundeservice, til orden i butikken, til opplysningsriktighet osv. du skal fylle ut skjema og sende inn.

Noen ganger hender det at du får en liten sum til å faktisk kjøpe en vare, men som oftest skal du ikke kjøpe noe (eller dersom du gjør det, så må du betale for det selv)

du har ganske fleksible arbeids tider.

andre jobber du kan søke på.

Stuepike.

Renholder

Dersom du går noe helsefaglig på vgs så kan du søke som pleie assistent (ellers må du være fylt 18år)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag en beskrivelse av deg selv og skriv at du gjerne vil være tilkallingsvikar. Ha med adresse og tlf.nr. Ta med rundt til et par barnehager og SFO-er i nærheten og lever til styrer eller en ped.leder. Da tar det nok ikke lang tid før du blir oppringt. :)

Du får ingen fast jobb på denne måten, men fast jobb er nesten en umulighet i den situasjonen du er i. Så litt småjobbing kan gi deg en fot innenfor og så blir det bare mer og mer jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag en beskrivelse av deg selv og skriv at du gjerne vil være tilkallingsvikar. Ha med adresse og tlf.nr. Ta med rundt til et par barnehager og SFO-er i nærheten og lever til styrer eller en ped.leder. Da tar det nok ikke lang tid før du blir oppringt. :)