Gå til innhold

Hjelp meg med litt informasjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg tenker å søke studieplass ved UiO neste år. Men jeg lurer på om det er mulig å utsette begynnelsen av studiene med 1 år uten å miste plassen min? Jeg tenker at det må være en god grunn hvis mulig i det hele tatt og for oss blir det eventuelt graviditet og mammapermisjon (foretrekker å jobbe mens jeg er gravid og har mammapermisjon). Ja, jeg vet at jeg kan bare søke senere, men jeg vil bare vite om det er mulig å søke nå, få plass, men begynne i høsten 2013. Takk for relevante svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det skal være mulig. For å være helt sikkert ville jeg tatt kontakt med UiO. På mitt fakultet har vi et eget info.senter som tar seg av slike spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Kjenner en som kom inn høsten 2010, som måtte utsette ett år pga militæret. Gikk bra det, men ta kontakt med info-skranka på institutt/fakultet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kan reservere studieplassen du har kommet inn på til året etter ved graviditet, militærtjeneste eller andre vektige grunner. Det er ganske kort frist etter at opptaket er gjennomført - kontakt SO eller UiO for å sjekke det opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...