Tusenfryd Skrevet 13. desember 2003 #21 Del Skrevet 13. desember 2003 Takk for alle svar! Tusenfryd; har lest flere steder at du helst vil ha bilder av hele familien, ikke bare barnet. Hvis du fikk velge mellom bildet av ungen og et vanlig kjøpekort, hvilket hadde du valgt? Jeg synes det er kjempekoselig med julekort med bilder. For to år siden fikk vi bilde av onkelen min som måkte snø. Helt herlig. Jeg får bilde av mine to tantebarn hver jul - jeg setter dem i ramme og viser frem og skryter til alle som kommer innom i julen! Jeg ville selvsagt hatt et bilde - og egentlig hadde jeg kanskje ikke så mye i denne diskusjonen å gjøre sånn sett... Hør, du har lagt omtanke i julekortene dine. Og jeg synes venninnen din skjøt laaaangt over mål med å si det som hun sa. Jeg synes det vitner om en uoppdragen drittunge, helt ærlig. Og forferdelig sårende for deg. Når jeg sier at jeg ikke vil ha julekort med barn på, så er det litt svart-hvitt - men det finnes nyanser. For jeg vil ha bilder av barn - bare sammen med resten av familien også, så vi vet hvem disse barna er. Dessuten var det en trend i noen år med en masse babyer i badekaret og pappas hånd... helt sikkert kjempestas for foreldrene, men jeg ville nå hatt hele familien i badekaret istedenfor, jeg da. Og jeg og Tusenbenet har sagt vi skal sende ut bilde av oss selv, nakne på et saueskinn... Det ble en digresjon. Barn jeg kjenner er noe helt annet. Og mine tanker om dette er vel mer en oppfordring til foreldre om å tenke litt mer kreativt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 13. desember 2003 #22 Del Skrevet 13. desember 2003 Er litt enig med Fryden her jeg. Men aldri verden om jeg hadde sagt det til noen! Utenom her da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå