Gå til innhold

Stroppeløs BH til store pupper (70G)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg superfin kjole, men så kom jeg plutselig på at jeg trenger stroppeløs BH under når jeg bruker den. Hvor, hvis noen sted får en tak i stroppeløs bh i 70G? Og Bh-en må så klart sitte bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Change er et fantastisk sted! Bruker omtrent samme strrl som deg, og tidligere i hvertfall har de hatt mye fint :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min stroppeløse 70G bh fra Change har jeg brukt 2 ganger. Helt ubrukelig da den glir og blir ubehagelig etter en halvtimes tid. Fikk hjelp til å velge i butikken, men de hadde bare 3 alternativer og behovet var presserende... Dessuten er stroppene for tynne til at de gir noe støtte med tanke på annet bruk. Ville nok belaget meg på å prøve i flere spesialforretninger, kanskje brudebutikker? Følger med om noen har tips...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 70FF og har hatt min La Senza-BH i 3 år, brukt den utallige ganger og den er fortsatt så god som ny, holder alt oppe, sitter på plass og gir en flatterende form. Jeg kommer aldri til å ville ha en annen! Dessverre har jo La Senza lagt ned i Norge, men de har en veldig fin nettbutikk (lasenza.co.uk) som jeg har handlet på flere ganger :)

Vil du kjøpe i Norge har Antigel noen jeg også synes var flatterende på alle mine kunder når jeg jobbet i undertøysforretning. Men det er faktisk billigere å handle den fra La Senza på nett.

Her er den! http://www.lasenza.co.uk/bras/strapless_bra/level3.aspx?d=1&type=112&style=697512&product=011015yzy&img=SS211_82

Den finnes i svart også. I tillegg koster den 20 pund så du kommer under tollgrensa! :)

Endret av Snop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker 70FF og har hatt min La Senza-BH i 3 år, brukt den utallige ganger og den er fortsatt så god som ny, holder alt oppe, sitter på plass og gir en flatterende form. Jeg kommer aldri til å ville ha en annen! Dessverre har jo La Senza lagt ned i Norge, men de har en veldig fin nettbutikk (lasenza.co.uk) som jeg har handlet på flere ganger :)

Vil du kjøpe i Norge har Antigel noen jeg også synes var flatterende på alle mine kunder når jeg jobbet i undertøysforretning. Men det er faktisk billigere å handle den fra La Senza på nett.

Her er den! http://www.lasenza.co.uk/bras/strapless_bra/level3.aspx?d=1&type=112&style=697512&product=011015yzy&img=SS211_82

Den finnes i svart også. I tillegg koster den 20 pund så du kommer under tollgrensa! :)

ts.

Jeg bor i England så det passer meg ypperlig å handle på La Senza.

Takk, skal prøvd den ut og den var jo ganske billig også. Med min puppe størrelse må jeg som regel ut med 30-40 pund for en BH.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 70FF og har hatt min La Senza-BH i 3 år, brukt den utallige ganger og den er fortsatt så god som ny, holder alt oppe, sitter på plass og gir en flatterende form. Jeg kommer aldri til å ville ha en annen! Dessverre har jo La Senza lagt ned i Norge, men de har en veldig fin nettbutikk (lasenza.co.uk) som jeg har handlet på flere ganger :)

Vil du kjøpe i Norge har Antigel noen jeg også synes var flatterende på alle mine kunder når jeg jobbet i undertøysforretning. Men det er faktisk billigere å handle den fra La Senza på nett.

Her er den! http://www.lasenza.co.uk/bras/strapless_bra/level3.aspx?d=1&type=112&style=697512&product=011015yzy&img=SS211_82

Den finnes i svart også. I tillegg koster den 20 pund så du kommer under tollgrensa! :)

Hei,

Lurer på om du har noen formening noen av disse stroppeløse bhene, kan passe meg som bruker 70H på Change? Har lett i evigheter...

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts her. Er noen interessert i at jeg skal skrive en anmeldelse av BH-en?

Først må jeg så klart ha hatt den på meg ute to-tre kvelder for å teste den ut og se om den funker og holder puppene bra på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Lurer på om du har noen formening noen av disse stroppeløse bhene, kan passe meg som bruker 70H på Change? Har lett i evigheter...

Takk på forhånd.

Ja, denne går vel opp til G, men de er veldig stramme rundt. Jeg er egentlig 70FF men kjøpte denne for mange år siden så den er 75F og den er likevel stram - jeg kan faktisk ha den på det ytterste hakket uten at den sklir, og den er fin og stram. Noen av la senzas bher, blant annet denne, man faktisk gå opp en størrelse i omkrets (noe jeg i utgangspunktet er veldig imot da jeg er opptatt av at den skal sitte stramt/skikkelig, men jeg har faktisk ikke sjangs til å komme inn i noen av la senzas bher i 70-omkrets, mens andre er helt bra).

I denne føler jeg at jeg kunne brukt både 75F og 70FF, og bare brukt hakkene litt ettersom, og da tør jeg nesten å vedde på at du kan gjøre det samme med 70H/75G :)

Edit: DU forresten! Jeg kom på at Change sine størrelser er annerledes enn "alle andre" ettersom de hopper over en bokstav, altså i stedet for E F FF G, har de E F G H. Så da er du du egentlig en 70G :) Så hvis det er på Change du har målt deg og fått størrelsen din, så kan du altså gå for 70G i alle andre merker :) (blant annet la senza, freya, fantasie osv)

Endret av Snop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts her. Er noen interessert i at jeg skal skrive en anmeldelse av BH-en?

Først må jeg så klart ha hatt den på meg ute to-tre kvelder for å teste den ut og se om den funker og holder puppene bra på plass.

Ja, jeg er i hvert fall spent på hva du synes! :)

...se forresten på hva jeg skrev ovenfor til laperla, hvis du også har fått størrelsen din hos Change :)

Endret av Snop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, denne går vel opp til G, men de er veldig stramme rundt. Jeg er egentlig 70FF men kjøpte denne for mange år siden så den er 75F og den er likevel stram - jeg kan faktisk ha den på det ytterste hakket uten at den sklir, og den er fin og stram. Noen av la senzas bher, blant annet denne, man faktisk gå opp en størrelse i omkrets (noe jeg i utgangspunktet er veldig imot da jeg er opptatt av at den skal sitte stramt/skikkelig, men jeg har faktisk ikke sjangs til å komme inn i noen av la senzas bher i 70-omkrets, mens andre er helt bra).

I denne føler jeg at jeg kunne brukt både 75F og 70FF, og bare brukt hakkene litt ettersom, og da tør jeg nesten å vedde på at du kan gjøre det samme med 70H/75G :)

Edit: DU forresten! Jeg kom på at Change sine størrelser er annerledes enn "alle andre" ettersom de hopper over en bokstav, altså i stedet for E F FF G, har de E F G H. Så da er du du egentlig en 70G :) Så hvis det er på Change du har målt deg og fått størrelsen din, så kan du altså gå for 70G i alle andre merker :) (blant annet la senza, freya, fantasie osv)

Tusen takk for svar. Bare synd det var utplukket i strl. min der.

Så da mener du at en bør gå for en strl. 75 i omkrets isteden for 70? Men fortsatt velge G cup?

Her må en jaggu ha tunga rett i munn... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snop:

Hva blir jeg da hos feks LaSanza?

Bruker vanligvis 70E, noen ganger 65F?

Da er du 70E der også :) I hvert fall hvis du skal ha den stroppeløse. Men siden BHer alltid skal være strammest mulig hadde jeg generelt holdt meg til 65F i så stor grad som mulig, i alle andre merker :)

De BHene til la senza som stort sett er mindre i omkretsen er denne typen.

Resten bruker jeg i min ordinære størrelse :) (altså 65F for deg)

Den passer sikkert fint til deg i 70E siden du egentlig er smalere enn det.

Endret av Snop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Bare synd det var utplukket i strl. min der.

Så da mener du at en bør gå for en strl. 75 i omkrets isteden for 70? Men fortsatt velge G cup?

Her må en jaggu ha tunga rett i munn... :fnise:

Du kan nok velge en 75FF (selv om 70G er å foretrekke) :)

Jeg er som sagt 70FF og den i 75F passer perfekt i cupen.

Men bortsett fra denne stroppeløse anbefaler jeg ikke andre la senza-bher, både på grunn av de varierende størrelsene men også på grunn av at de gir lite hold i forhold til Freya og Fantasie som har bredere stropper :) De vanlige BHene til La Senza er en vits, jeg handler bare "pyntebher" og bikinier der.

Både fantasie og freya har forresten også stroppeløse bher. Her er noen av fantasies stroppeløse på eBay i 70G.

Hehe ja, det er kjempeforvirrende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du 70E der også :) I hvert fall hvis du skal ha den stroppeløse. Men siden BHer alltid skal være strammest mulig hadde jeg generelt holdt meg til 65F i så stor grad som mulig, i alle andre merker :)

De BHene til la senza som stort sett er mindre i omkretsen er denne typen.

Resten bruker jeg i min ordinære størrelse :) (altså 65F for deg)

Den passer sikkert fint til deg i 70E siden du egentlig er smalere enn det.

Tusen takk for bra svar :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...