Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Flere sider av saken? Eller er den bare todelt?

:skratte:

Tror det kun er en bakside,jeg :skratte:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det kun er en bakside,jeg :skratte:

og den var blank :skratte:

• Liker 1
Skrevet

Seriøst? Hun slapp ut litt nattfis i god tro om at hun var alene i rommet og kom til å være det i ca. åtte timer til. Antagelig var fisen av en noe varm karakter, og derfor trakk hun ned buksa for å få en kjølende effekt. Grunnen til at hun i tillegg "åpnet" dyna, kan tyde på at fisen ikke var helt luktfri. Det at du i dette øyeblikket kommer inn og åpner lufteventilen kan tyde på at du er klarsynt! Dette er min teori i denne saken.

;)

LOL! Måtte virkelig le av dette. Komisk skrevet. :skratte:

Skrevet

Selv om man har gjester på gjesterom i sin egen bolig så er det vel vanlig kotyme å banke på før man entrer rommet etter at de har lagt seg?

Når en gjest har lagt seg anser jeg det som at de da er i sin egen private sfære selv om det teknisk sett er mitt gjesterom, og det er litt småfrekt og bare gå inn syntes jeg. Jeg har heller ingen interesse av å vite om de sover naken, med buksa nedenfor rumpeballene eller fullt påkledt. Det er informasjon jeg ikke behøver, da jeg uansett bytter sengetøy uavhengig om de har sovet der kun en natt eller flere dager.

Skrevet

Selv om man har gjester på gjesterom i sin egen bolig så er det vel vanlig kotyme å banke på før man entrer rommet etter at de har lagt seg?

Når en gjest har lagt seg anser jeg det som at de da er i sin egen private sfære selv om det teknisk sett er mitt gjesterom, og det er litt småfrekt og bare gå inn syntes jeg. Jeg har heller ingen interesse av å vite om de sover naken, med buksa nedenfor rumpeballene eller fullt påkledt. Det er informasjon jeg ikke behøver, da jeg uansett bytter sengetøy uavhengig om de har sovet der kun en natt eller flere dager.

Om du har lest skikkelig først, ville du skjønt at jeg først banken på, men åpnet døren ganske fort.

Da jeg kom inn i rommet var det mørkt, og jeg sa til venninnen min at jeg måtte sette på lyset for å finne lufteventilen.

Hun svarte ikke, så jeg satte på lyset og så den bare rumpe.

Jeg fortet meg å sette opp ventilen og slo av lyset og fortet meg ut igjen av rommet.

End of story!

Hun svarte ik

Skrevet

Har du ikke sett ei rumpe før eller? Herregud, skulle tro det var armageddon, og det bare fordi noen ville lufte stussen litt!

• Liker 1
Skrevet

Idiotisk tråd, men veldig underholdende. :popcorn:

• Liker 1
Skrevet

Ts, hvor kort er du oppe i knollen? Du skjønner vel at du gikk inn på venninnen din mens hun onanerte? :roll: Til en annen gang? Får du ikke svar etter å ha banket på, LA VÆRE å gå inn!

• Liker 3
Skrevet

Seriøst? Hun slapp ut litt nattfis i god tro om at hun var alene i rommet og kom til å være det i ca. åtte timer til. Antagelig var fisen av en noe varm karakter, og derfor trakk hun ned buksa for å få en kjølende effekt. Grunnen til at hun i tillegg "åpnet" dyna, kan tyde på at fisen ikke var helt luktfri. Det at du i dette øyeblikket kommer inn og åpner lufteventilen kan tyde på at du er klarsynt! Dette er min teori i denne saken.

;)

Teori 1: Strikken på buksa var stram, hun har derfor dratt ned buksa i halvsøvne og sovna igjen.

Teori 2: Hun onanerte og du overraska henne og hun lot som hun sov istedet.

Teori 3: Hun bare liker å sove sånn. Med rumpa bar.

Jeg syns det er litt rart at du plutselig kom på at ventilen måtte åpnes og styrta inn i rommet uten å få svar når du banka på.

• 2 uker senere...
Gjest SemperFi
Skrevet

Dvs, du brøt 30 sek regelen.

Bank på og vent 30 sek før du går inn.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke om det er fordi jeg er overtrøtt, men jeg lo så jeg grein av denne tråden!!

• Liker 2
Skrevet

Kanskje hun håpte på at det var noen andre som skulle komme inn....?

• Liker 1
Skrevet

Kanskje hun håpte på at det var noen andre som skulle komme inn....?

Hvem da.. Pulenissen?

• Liker 1
Skrevet

Om gjesten min har lagt seg og jeg forsiktig banker paa uten svar, da stormer jeg ikke inn og skrur paa fullt lys. Jeg antar gjesten sover og ikke kunne brydd seg mindre om luftventilen!

Skrevet

Om du har lest skikkelig først, ville du skjønt at jeg først banken på, men åpnet døren ganske fort.

Da jeg kom inn i rommet var det mørkt, og jeg sa til venninnen min at jeg måtte sette på lyset for å finne lufteventilen.

Hun svarte ikke, så jeg satte på lyset og så den bare rumpe.

Jeg fortet meg å sette opp ventilen og slo av lyset og fortet meg ut igjen av rommet.

End of story!

Hun svarte ik

Når man banker på, venter man på svar før man går inn. Frekt og bare buse inn på den måten.

Gjest Herr Drue
Skrevet (endret)

Dvs, du brøt 30 sek regelen.

Bank på og vent 30 sek før du går inn.

Er det 30 sekunder som er regelen? Ganske sikker på at det var 15 sekunder.

Uansett, må bare spørre om noe jeg føler ligger i lufta her: var rumpa fin?

Endret av Herr Drue
Skrevet

Det frekke med denne historien, og ganske sære etter min mening, er vel det faktum at du buser inn på rommet til gjesten for noe såpass bagatellmessig som å sette opp en ventil!!!? Hvis vedkommende ikke svarer når du banker, så er det normal høflighet å anta at personen sover, og da går man ikke inn for å åpne en ventil!!!?? Du eier jo ikke sosiale antenner, TS.

Helt enig!!! Jeg hadde blitt dritsur hvis noen hadde kommet inn på gjesterommet, og særlig busende inn sånn som ts...

Skrevet

Skjønner ikke helt problemet, jeg. Var det det at du så den nakne rumpa hennes, eller var det at hun tok seg "friheten" til å sove naken? :klo: Det er vel uansett ikke deres sak om ho sover naken eller ikke? Jeg antar dere vasker sengetøyet etter hver gjest uansett.

Hadde det vært meg som absolutt måtte inn på rommet, ville jeg absolutt forsikra meg om at det var greit at jeg kom inn på rommet. Ville aldri bare banka fort på for så å buse inn og skru på lyset.

Gjest Slowpoke
Skrevet

Uansett, må bare spørre noe jeg føler ligger i lufta her: var rumpa fin?

:fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...