AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 Hadde besøk av en dame som skulle overnatte. Akkurat når vi skulle legge oss, sa mannen min at jeg måtte lukke opp lufteventilen på gjesterommet. Jeg går inn på gjesterommet og sier til gjesten at jeg må skru på lyset for å lukke opp ventilen. Da jeg skrur på lyset, ligger hun og halvsover, og nattbuksen hennes er dratt rett nedenfor rumpa og stikker ut av dyna... Jeg blir litt flau, og bare forter meg å lukke opp ventilen, skrur av lyset og forter meg tilbake til sengen min. Hva i alle dager, hvem er det som ligger med rumpa bar i gjestesengen?
Gjest badeand1 Skrevet 11. november 2011 #2 Skrevet 11. november 2011 Kanskje nattbuksa hadde glidd ned? 20
MagicaFraFyll Skrevet 11. november 2011 #4 Skrevet 11. november 2011 Hun trengte vel sårt at du åpnet den lufteventilen, da! 14
Skogstrollet Skrevet 11. november 2011 #5 Skrevet 11. november 2011 Kanskje hun trengte fri passasje for natten ? :skratte: 4
Gjest Raindrops Skrevet 11. november 2011 #6 Skrevet 11. november 2011 Jeg lurer igrunn mer på om du ikke banket på og ga henne en sjangse til å dekke seg til. :gjeiper: Selv sover jeg forøvrig naken uansett om det er en gjesteseng, med mindre jeg deler seng emd en veninne eller noe. 18
challenger Skrevet 11. november 2011 #7 Skrevet 11. november 2011 Hvorfor skal man ikke ligge naken i en gjesteseng hvis man gjør det i egen seng? Dere skifter vel sengetøy før og etter gjesten(e)? 19
Rusken Skrevet 11. november 2011 #8 Skrevet 11. november 2011 Så lenge hun sov i sengen alene, hvorfor ikke? Jeg sliter med å få sove hvis jeg har på meg klær.. 3
Bellamy Skrevet 11. november 2011 #9 Skrevet 11. november 2011 Hun ville vel lufte rompa da! Du skal vel uansett vaske sengetøyet etterpå, så ser ikke helt det store problemet. 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #10 Skrevet 11. november 2011 Jeg lurer igrunn mer på om du ikke banket på og ga henne en sjangse til å dekke seg til. :gjeiper: Selv sover jeg forøvrig naken uansett om det er en gjesteseng, med mindre jeg deler seng emd en veninne eller noe. Ok, folkens, la oss bli litt seriøse her Jeg banket på, og åpnet døren ganske fort. Det var mørkt i rommet, så da sa jeg at jeg måtte sette på lyset for å finne lufteventilen slik at jeg kunne lukke den opp. Da jeg satte på lyset, lå hun der i halvsøvne, og en naken rumpe stakk ut av dyna, og jeg så pysjamabuksen nedenfor rumpa.
Rusken Skrevet 11. november 2011 #11 Skrevet 11. november 2011 Ok, folkens, la oss bli litt seriøse her Jeg banket på, og åpnet døren ganske fort. Det var mørkt i rommet, så da sa jeg at jeg måtte sette på lyset for å finne lufteventilen slik at jeg kunne lukke den opp. Da jeg satte på lyset, lå hun der i halvsøvne, og en naken rumpe stakk ut av dyna, og jeg så pysjamabuksen nedenfor rumpa. Hun hadde vel ingen anelse om at noen skulle komme inn. Er ingen skam å sove naken 6
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #12 Skrevet 11. november 2011 Jeg sover som regel naken, også hos andre om jeg har "privat" gjesterom. Men det jeg ikke helt skjønner var at hun faktisk hadde på seg nattbukse, men den var nedenfor rumpa..? Den har sikkert glidd ned eller noe. Eller så låg hun og koste med seg selv, og det var akkurat den stillingen hun rakk å kaste seg rundt i, i det du kom brasende inn på rommet hennes 7
Skogstrollet Skrevet 11. november 2011 #13 Skrevet 11. november 2011 Skal man sove naken må det jo være bedre å ta pysjbuksa helt av seg fremfor å trekke den rett nedenfor rumpeballene 1
MagicaFraFyll Skrevet 11. november 2011 #14 Skrevet 11. november 2011 Seriøst? Hun slapp ut litt nattfis i god tro om at hun var alene i rommet og kom til å være det i ca. åtte timer til. Antagelig var fisen av en noe varm karakter, og derfor trakk hun ned buksa for å få en kjølende effekt. Grunnen til at hun i tillegg "åpnet" dyna, kan tyde på at fisen ikke var helt luktfri. Det at du i dette øyeblikket kommer inn og åpner lufteventilen kan tyde på at du er klarsynt! Dette er min teori i denne saken. 12
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #15 Skrevet 11. november 2011 Hun hadde vel ingen anelse om at noen skulle komme inn. Er ingen skam å sove naken Helt enig, men nå var hun ikke naken, men hadde faktisk på seg nattbukse. Litt merkelig metode for å sove med nattbukse mtp at den var nedenfor rumpa. Men den hadde vel glidd ned eller noe. IKKE ts, forresten. 2
Rusken Skrevet 11. november 2011 #16 Skrevet 11. november 2011 Helt enig, men nå var hun ikke naken, men hadde faktisk på seg nattbukse. Litt merkelig metode for å sove med nattbukse mtp at den var nedenfor rumpa. Men den hadde vel glidd ned eller noe. IKKE ts, forresten. Kan også hende at hun ble klam der nede, og følte for å lufte litt. Skjønner ikke helt hvorfor det er relevant, men det finnes helt sikkert en logisk forklaring. Tenk om jenta var såpass våken at hun vet at noen så rumpa hennes bar i natt!
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #17 Skrevet 11. november 2011 Seriøst? Hun slapp ut litt nattfis i god tro om at hun var alene i rommet og kom til å være det i ca. åtte timer til. Antagelig var fisen av en noe varm karakter, og derfor trakk hun ned buksa for å få en kjølende effekt. Grunnen til at hun i tillegg "åpnet" dyna, kan tyde på at fisen ikke var helt luktfri. Det at du i dette øyeblikket kommer inn og åpner lufteventilen kan tyde på at du er klarsynt! Dette er min teori i denne saken. Hadde hun vært klarsynt hadde hun jo visst hvorfor hun hadde buksa nedenfor rumpa, og trengte ikke å spørre her Og ts hadde vel også kjent lukta når hun kom inn på rommet 2
MagicaFraFyll Skrevet 11. november 2011 #18 Skrevet 11. november 2011 Hadde hun vært klarsynt hadde hun jo visst hvorfor hun hadde buksa nedenfor rumpa, og trengte ikke å spørre her Og ts hadde vel også kjent lukta når hun kom inn på rommet Godt poeng! Trådstarter: hvordan var lufta på rommet? 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #19 Skrevet 11. november 2011 Kan også hende at hun ble klam der nede, og følte for å lufte litt. Skjønner ikke helt hvorfor det er relevant, men det finnes helt sikkert en logisk forklaring. Tenk om jenta var såpass våken at hun vet at noen så rumpa hennes bar i natt! Relevant? Er det ikke det saken dreier seg om da? At hun hadde på seg nattbukse, men den var nedenfor rumpa? Hun sov jo ikke naken, det er jo det som er hele poenget. Men for min del må hun sove akkurat så lite eller mye påkledd som hun vil Jeg hadde, som jeg har sagt to ganger nå; tenkt at buksen hadde glidd ned, blitt litt flau på både min og venninnen min sine vegne, gått ut igjen og glemt det. Og jeg hadde ei heller laget en tråd her. Ikke ts. 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #20 Skrevet 11. november 2011 Jeg lurer egentlig mest på hvorfor du måtte inn etter at hun hadde lagt seg og sette opp lufteventilen, jeg? 15
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå