Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg skrev "KANKSJEikke så vakkert syn"... :kaffekopp:

Bra det da :ler: .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke problemet? Man må da virkelig få sove som man selv vil? Jeg sover alltid naken.

• Liker 1
Skrevet

Ikke for å være frekk, men du virket da fryktelig snerpete, for ikke å snakke om skuelysten. Åpne en ventil? Hehe, tenker nok det var andre ting som lokket deg inn på det rommet.

Skrevet

Godt poeng! :opplyser:

Trådstarter: hvordan var lufta på rommet? :klo:

TS her! Hehe, lufta var fin den, tror jeg. Merket ikke noe spesielt iallfall ... :fnise:

Skrevet

Jeg lurer egentlig mest på hvorfor du måtte inn etter at hun hadde lagt seg og sette opp lufteventilen, jeg?

Vi la oss samtidig alle tre. Når vi hadde lagt oss til rette, kom mannnen min på at han hadde glemt å sette opp lufteventilen. Så han begynte å mase om at jeg måtte gå inn å sette opp ventilen, fordi ellers blir det så tung luft der inne for gjesten vår. Han mente det bare vel, og jeg gikk jo inn fordi han ikke ville gå inn til en dame som hadde lagt seg.

TS :)

Skrevet

Jeg skjønner ikke problemet? Man må da virkelig få sove som man selv vil? Jeg sover alltid naken.

Jeg MÅ bare gjenta: Poenget til ts var ikke at hun var naken, men det faktum at hun låg med pyjamasbukse, men den var under rumpa. En litt underlig måte å sove på, men for all del :)

• Liker 2
Skrevet

Det frekke med denne historien, og ganske sære etter min mening, er vel det faktum at du buser inn på rommet til gjesten for noe såpass bagatellmessig som å sette opp en ventil!!!? Hvis vedkommende ikke svarer når du banker, så er det normal høflighet å anta at personen sover, og da går man ikke inn for å åpne en ventil!!!?? Du eier jo ikke sosiale antenner, TS.

Slapp av du, da ... det er uansett ikke bra å sove på dette soverommet uten at lufteventilen er oppe. Så ja, jeg måtte gå inn, og om ikke hadde mannen tvunget meg inn.

TS!

• Liker 1
Skrevet

Jeg MÅ bare gjenta: Poenget til ts var ikke at hun var naken, men det faktum at hun låg med pyjamasbukse, men den var under rumpa. En litt underlig måte å sove på, men for all del :)

Nettopp! Kanskje hun onanerte, kanskje hun måtte lufte rompa, kanskje buksa skle ned rett og slett?

Skrevet

Flere sider av saken? Eller er den bare todelt?

:skratte:

• Liker 3
Skrevet

TS her!

Haha, jeg må bare le, fordi dette emnet engasjerte så mange :ler:

Så kan jeg vel si at dette er en venninne av meg ... :sjenert:

Skrevet

Herregud, for ett innlegg. La folk sove som de vil!!

• Liker 1
Skrevet

Flere sider av saken? Eller er den bare todelt?

:skratte:

Hehe, du har det moro ikveld? :lur:

Skrevet

Nettopp! Kanskje hun onanerte, kanskje hun måtte lufte rompa, kanskje buksa skle ned rett og slett?

Ja, nettopp.

Skrevet

Hehe, du har det moro ikveld? :lur:

:gjeiper:

Skrevet

Herregud, for ett innlegg. La folk sove som de vil!!

Syns du aldri at det er litt artig å fundere over hvorfor folk velger å gjøre som de gjør, på en helt uskyldig måte?

Ofte når jeg sitter på banen, og noen kommer på, så tenker jeg for meg selv "hm, lurer på hvorfor hun smiler nå" eller "hm, lurer på hvorfor han satt seg akkurat på det setet, og ikke det setet som var nærmere" osv. Og akkurat nå undrer jeg bare på hva som gjorde at buksa var under rumpa når hun sov. Men selv tror jeg at den har sklidd ned eller vært ubehagelig trang på magen og så har hun dratt den ned i søvne eller noe.

Som sagt, jeg dømmer ikke og hun må for all del få sove hvordan hun vil, jeg bare undrer fordi jeg er nysgjerrig og syns sånne "rare" ting kan være litt artig av og til. Ikke noe mer enn det :)

Ikke ts.

Skrevet

Jeg tror i alle fall jeg hadde fått stolpesjokk om jeg overnattet et sted og husverten kom inn, skrudde på lyset for å sette opp en ventil. Alt uten å bli invitert inn. Dama kunne da vel åpne ventilen selv om det ble varmt.

Og, ehem....Nattbukse? Det var et merkelig ord, aldri hørt før.

• Liker 3
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg tror i alle fall jeg hadde fått stolpesjokk om jeg overnattet et sted og husverten kom inn, skrudde på lyset for å sette opp en ventil. Alt uten å bli invitert inn. Dama kunne da vel åpne ventilen selv om det ble varmt.

Det er vel ment pysjbukse, tenker jeg. Men nåtildags går tenåringer rundt i pysjen ute, i hvert fall ser det sånn ut. For alt jeg vet er det sikkert dyre moteplagg.

• Liker 4
Skrevet

Jeg er venninnen, vi er venninner! :snurt:

Nattbukse er det samme som pysjamasbukse. :snurt:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...