AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #21 Skrevet 11. november 2011 Skal man sove naken må det jo være bedre å ta pysjbuksa helt av seg fremfor å trekke den rett nedenfor rumpeballene Det er det jeg også tenker. Jeg har ingen problem med det faktum at hun låg sånn, men jeg undrer på hvorfor. Er rett og slett nysgjerrig. Ikke ts.
Rusken Skrevet 11. november 2011 #22 Skrevet 11. november 2011 Relevant? Er det ikke det saken dreier seg om da? At hun hadde på seg nattbukse, men den var nedenfor rumpa? Hun sov jo ikke naken, det er jo det som er hele poenget. Men for min del må hun sove akkurat så lite eller mye påkledd som hun vil Jeg hadde, som jeg har sagt to ganger nå; tenkt at buksen hadde glidd ned, blitt litt flau på både min og venninnen min sine vegne, gått ut igjen og glemt det. Og jeg hadde ei heller laget en tråd her. Ikke ts. Det jeg ikke skjønner er hvorfor det er så viktig å vite hvorfor hun sov med pysjen under rumpa.
Gjest x Skrevet 11. november 2011 #23 Skrevet 11. november 2011 Det jeg ikke skjønner er hvorfor det er så viktig å vite hvorfor hun sov med pysjen under rumpa. Vær glad mannen din ikke gikk inn,han hadde kanskje hatt problemer med å holde seg i skinnet sitt (so to speak). :gjeiper: 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #24 Skrevet 11. november 2011 Det frekke med denne historien, og ganske sære etter min mening, er vel det faktum at du buser inn på rommet til gjesten for noe såpass bagatellmessig som å sette opp en ventil!!!? Hvis vedkommende ikke svarer når du banker, så er det normal høflighet å anta at personen sover, og da går man ikke inn for å åpne en ventil!!!?? Du eier jo ikke sosiale antenner, TS. 25
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #25 Skrevet 11. november 2011 Det jeg ikke skjønner er hvorfor det er så viktig å vite hvorfor hun sov med pysjen under rumpa. Som sagt; jeg trenger ikke å vite det, da jeg ikke er ts og ikke har laget tråden. Men når ts først laget tråden så ble jeg rett og slett nysgjerrig. 1
Rusken Skrevet 11. november 2011 #26 Skrevet 11. november 2011 (endret) Liker teorien om at hun fjertet og måtte lufte. You know - it's not the fart that kills, it's the smell Endret 11. november 2011 av Rusken 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #27 Skrevet 11. november 2011 Haha, 28 brukere leser kveldens minst interessante emne. 7
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #28 Skrevet 11. november 2011 Hva gjør denne på "Barn og familie"? Er det et barn det er snakk og, eller er det familie? Var det eks. svigermor? Hehe! Kanskje ikke et vakkert syn... Var det et barn? De sover jo ofte ganske urolig, og da er det vel kanskje ikke så rart at pysjbuksa har glidd ned...
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #29 Skrevet 11. november 2011 Kanskje hun hadde onanert med buksa nede og så sovna rett etterpå. 6
Gjest Raindrops Skrevet 11. november 2011 #30 Skrevet 11. november 2011 Haha, 28 brukere leser kveldens minst interessante emne. Noen ganger er det veldig overraskende å se hva som engasjerer på KG på en fredagskveld 3
MagicaFraFyll Skrevet 11. november 2011 #31 Skrevet 11. november 2011 Noen ganger er det veldig overraskende å se hva som engasjerer på KG på en fredagskveld Jeg syns emnet var en befriende kontrast til et mer seriøst et under "seksualitet"... Stakk egentlig innom bare for å koble av litt!
Gjest x Skrevet 11. november 2011 #33 Skrevet 11. november 2011 Heh,kodak golden moment for sure,skulle knipsa og lagt det ut på facebook etterpå, under tittelen 'måneskinnstur'. :gjeiper: 3
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 11. november 2011 #34 Skrevet 11. november 2011 Kanskje hun liker å sove sånn? 1
MagicaFraFyll Skrevet 11. november 2011 #35 Skrevet 11. november 2011 33 brukere! Lurer på om Rumpetitten kjenner seg igjen i det som blir skrevet her...? Kanskje hun er en av de 33... 3
Potetgull Skrevet 11. november 2011 #36 Skrevet 11. november 2011 Heh,kodak golden moment for sure,skulle knipsa og lagt det ut på facebook etterpå, under tittelen 'måneskinnstur'. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #37 Skrevet 11. november 2011 hun håpte vell at mannen din skulle være den som åpnet ventilen. 1
Gjest Eurodice Skrevet 11. november 2011 #38 Skrevet 11. november 2011 Hva gjør denne på "Barn og familie"? Er det et barn det er snakk og, eller er det familie? Var det eks. svigermor? Hehe! Kanskje ikke et vakkert syn... Ha! Nå fornærmer du en mengde svigermødre! Går du automatisk utifra at svigermødre har ufjelge rumper? 4
makkapakka Skrevet 11. november 2011 #39 Skrevet 11. november 2011 Mannen din må ha kjent lukten av at gjesten lå med buksa nedenfor rumpeballene og så sendte han deg inn for å åpne ventilen for det var mannen din som ønsket det, ikke gjesten??? For en sleip mann du har, han kunne jammen gjort det selv!
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #40 Skrevet 11. november 2011 Ha! Nå fornærmer du en mengde svigermødre! Går du automatisk utifra at svigermødre har ufjelge rumper? Jeg skrev "KANKSJEikke så vakkert syn"... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå