AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 Har blitt kalt hjulbent et par ganger og jeg har innsett at jeg er kanskje litt hjulbent. Eller veldig. Men er det så stygt å være hjulbent? Det er ikke så mye jeg kan gjøre med det, jeg vet det finnes en operasjon for det, så beina blir mer rette, men det kommer til å bli smertefullt og det tar sikkert lang tid før jeg kan gå normalt igjen. Dyrt er det sikkert også, må kanskje til utlandet for å operere og. Åh skulle ønske jeg bare kunne bli akseptert med den kroppen jeg har, og at folk kan drite i å komme med sånne sårende kommentarer. Føler meg noen ganger som et freakshow fordi jeg er hjulbent. Andre hjulbente her??
Gjest badeand1 Skrevet 11. november 2011 #2 Skrevet 11. november 2011 Kommer an på hvor mye hjulbeint man er og hvor godt det syns. Men helt ærlig, syns det veldig så er det ikke så veldig pent.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #3 Skrevet 11. november 2011 Jeg vet ikke helt hvor mye det synes på meg. Om jeg har veldig eller litt hjulben. Men har som sagt fått kommentarer et par ganger. Har ca 4 cm mellom knærne. Har mellomrom mellom lårene, og leggene bøyer utover. TS
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #5 Skrevet 11. november 2011 Men det er når jeg står med føttene helt sammen. Hvis jeg står vanlig, så blir jo hjulbeint-heten mer framtredende. Vil bare ha rette, normale ben, men den operasjonen høres så forferdelig ut.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #6 Skrevet 11. november 2011 Jeg ser circa ut som jenta til venstre: http://www.rucosm.com/about/gallery/photo.php?ID=1040 Til høyre har jenta operert beina. Så jeg kan se sånn ut etter en operasjon.
rastløs_89 Skrevet 11. november 2011 #7 Skrevet 11. november 2011 Jeg hadde ikke tenkt litt over det engang om jeg så noen med slike ben som hun jenta hadde før operasjonen. Er da helt normalt det, kjenner flere som har slike ben! Det eneste problemet med å være hjulbent kan komme med åra, siden kneet blir belastet litt uheldig. Men føler du ikke ubehag i kneleddene - ikke bekymre deg
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #8 Skrevet 12. november 2011 Men jeg har en del smerter og hevelser i knærne. Har tenkt på at det kan komme av hjulbentheten min. Burde kanskje gå til en fysioterapeut /etc og høre om det er noe jeg kan gjøre?
Minya Skrevet 13. november 2011 #9 Skrevet 13. november 2011 Hør med manuellterapeut du, de kan mye rart om ledd og kropp. Men det ene bildet der ser jo nesten ut som beina mine, og jeg hadde ingen anelse om at jeg var hjulbeint engang XD
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå