^me^ Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 (endret) som gravid nå har jeg virkelig hatt lyst på lakristoffo, men selvfølgelig har de sluttet og produsere den?! er det noen av dere andre lakrismomser her inne som vet om et godt alternativ til lakriskaramell? gjør ingenting om det må bestilles på nett.. jeg liker også lakrisfox og kick godt men de får du jo bare kjøpt enkeltvis!! hilsen desperat gravid med sykt lyst på lakriskaramell... Endret 11. november 2011 av ^me^
Brunhilde Skrevet 11. november 2011 #2 Skrevet 11. november 2011 På Meny der jeg handler har de sånne superseige firkanter som er delt inn i mindre biter. Mener at de har den i lakris, men jeg husker jo ikke hva den heter. Tror det er engelsk toffee et-eller-annet.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #3 Skrevet 11. november 2011 what the f****,ingen mer toffo? Åhh, de varjo sååå gode! Har ikke sett dem på lenge da, men nå kjenner jeg jo smaken i munnen og VIL HA! tihi :-) Hav med lakrissnorer da? Jeg synes de er gode. *ut å kjøpe fredagssnop*
^me^ Skrevet 11. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2011 ok, jeg mener og ha sett de karamellene jeeg også brunhilde, men ikke kjøpt de, men tror jaggu meg jeg skal gi dem en tjangs neste gang jeg er i butikken AB: jeg er ikke glad i salt lakris, den må være søt og det er ikke lakrissnører dessverre... ha en fin fredagskveld
meca Skrevet 11. november 2011 #5 Skrevet 11. november 2011 ok, jeg mener og ha sett de karamellene jeeg også brunhilde, men ikke kjøpt de, men tror jaggu meg jeg skal gi dem en tjangs neste gang jeg er i butikken AB: jeg er ikke glad i salt lakris, den må være søt og det er ikke lakrissnører dessverre... ha en fin fredagskveld Hvis du har noen som tilfeldigvis skal innom Tax Free i nær fremtid, har Anthon Bergh noen helt vanvittig gode lakriskarameller. De ligger i en slags pappeske.
Gunnleik Skrevet 11. november 2011 #6 Skrevet 11. november 2011 De selgr jo sånne store firkantede lakrisbiter i løsvekt, de er søte, ikke salte
^me^ Skrevet 11. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 11. november 2011 De selgr jo sånne store firkantede lakrisbiter i løsvekt, de er søte, ikke salte i know, men dessverre smaker ikke de noe godt
Gjest Navifairy Skrevet 11. november 2011 #8 Skrevet 11. november 2011 Tror kanskje det er disse Brunhilde mente? De er iallefall helt magiske. Har sett dem på Meny, Ica Maxi og 7eleven
Brunhilde Skrevet 11. november 2011 #9 Skrevet 11. november 2011 Tror kanskje det er disse Brunhilde mente? De er iallefall helt magiske. Har sett dem på Meny, Ica Maxi og 7eleven Det tror jeg absolutt du har helt rett i
Roo Skrevet 12. november 2011 #11 Skrevet 12. november 2011 ok, jeg mener og ha sett de karamellene jeeg også brunhilde, men ikke kjøpt de, men tror jaggu meg jeg skal gi dem en tjangs neste gang jeg er i butikken AB: jeg er ikke glad i salt lakris, den må være søt og det er ikke lakrissnører dessverre... ha en fin fredagskveld Lakrissnører er da søte! De i sort pose. Salte snører finnes ikke lengre De som hadde blå pose.
^me^ Skrevet 18. november 2011 Forfatter #12 Skrevet 18. november 2011 (endret) Tror kanskje det er disse Brunhilde mente? De er iallefall helt magiske. Har sett dem på Meny, Ica Maxi og 7eleven smakte disse i går og jeg har bare en ting og si til dere: TUSEN TAKK!!!disse smakte helt fantastisk og var VELDIG lik i smak som toffo!disse blir det flere av!! Endret 18. november 2011 av ^me^
Gjest Navifairy Skrevet 18. november 2011 #14 Skrevet 18. november 2011 Fantastisk! Blir nok en pakke eller to på meg i helgen også!
okidoki Skrevet 23. november 2011 #15 Skrevet 23. november 2011 Jeg savner den røde toffo-rullen! Noen som vet om det finnes karameller som smaker tilnærmet likt den røde toffo? Har lett og lett, men ikke funnet noe jeg er fornøyd med..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå