Gå til innhold

Barne filmer!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen tips ang dvd filmer for barn?

noe annet enn kongfu panda, som passer for en 6 åring og barnslige voksne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har en hel haug som passer for barn i den alderen - midterste hos oss er 6 år:

Store favoritter er Shrek (alle filmene), Istid (alle filmene), Biler, Over hekken, Madagaskar. I det hele tatt er ungene veldig glad i disse litt nyere animasjonsfilmene. De er heldigvis såpass gode at vi voksne også liker dem. De kan faktisk ha en del festlige scener som faktisk fremdeles er morsomme når du ser samme film for førtiende gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kongsdatteren

Astrid Lindgrens klassikere anbefales på det varmeste fra min side! Jeg og søsteren kan fremdeles sette oss ned og se på det. Mamma og pappa syns også dette er koselig! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer også for disneyfilmer, gjerne de litt nyeste, unger nå til dags synes visst at de gamle er litt kjedelige. :tristbla: I tillegg til det som er nevnt over vil jeg slå et slag for japanske filmer. De er litt rare og sære når man er vant til å bare se amerikanske filmer (kanskje mer så for voksne enn for barn egentlig, jeg har hatt stor suksess med disse filmene for barn ihvertfall). Vil anbefale Min nabo Totoro og Ponyo på klippen ved havet. Begge er veldig søte barnefilmer, noen av de japanske kan kanskje være litt voldsomme for såpass unge barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...