Gå til innhold

Telenor - kunde-tyver

~sikka~

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Følger med i diskusjonen her med iver, jeg er ansatt i Telenor

Da burde du kanskje vite at du ikke skal uttale deg om slike saker, men at dere har en egen informasjonsavdeling for slikt?

Det er naturlig at du får regning fra Telenor samtidig som du har Tele 2. En ting er trafikk en annen ting er abonement.

Ikke på mobiltelefonabonnement. Og nå heldigvis ikke lenger på fasttelefoni heller!

Når dert gjelder Mobiltelefonselskaper vil jeg vise til en link i dagspressen som ikke er "farget" av den kampanjen som pågår!

Jeg har ingen tro på at det er noen kampanje. Noen ganger er det den ene bedriften som får pepper en annen gang noen av de andre bedriftene. Telenor er langt fra eneste tele-/dataselskap som har fått pepper den siste tiden her på KG.

Det er sånn denne bransjen er - og derfor har man en informasjonsavdeling som skal bidra med riktig informasjon utad.

Er ikke den største ulven den styggeste likevel???

Hvem har sagt at TnM er den styggeste? At noen av TnM sine selgere gjør ting på og over grensen og at dette blir omtalt og diskutert, har ingenting med størrelse og stygghet på ulven, men med erfaring å gjøre.

Én ting har jeg selv erfart: de ringer oss ulovlig og skal selge oss tilbake til Telenor på privatabonnementet, selv om i gjentatte ganger uttrykker klart og tydelig at vi aldri noen gang mer vil ha noe med Telenor å gjøre. Reservert oss mot salg har vi også gjort uten at det hjelper!

Den eneste måten det blir satt igang et salg er om fødselsdato blitr oppgitt......

Og TnM sine selgere er skinnhellige i forhold til andre selgere? Beklageligvis finnes det selgere som bare tenker på sin egen provisjon og ingenting annet. Heldigvis mister de jobben raskt, men litt skade får de gjort først ... Og denne type selgere finnes det i alle selskaper.

Én ting har jeg selv erfart og det er at Telenors selgere slenger mye dritt om andre selskaper som er langt fra sannheter. Heldigvis gjennomskues dette av potensielle kunder og viker fra et så desperat firma at de dikter opp løgner.

Jeg har selv blitt lurt av Tele2 på samme måte som TnM har lurt noen her på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Da burde du kanskje vite at du ikke skal uttale deg om slike saker, men at dere har en egen informasjonsavdeling for slikt?

tsk tsk! Informasjonsavdeling??

personen kan så klart uttale seg som privatperson på lik linje med alle andre..... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet også om folk som jobber i NetCom som har blitt ringt opp av TnM for å få dem til å flytte over :o

Har forklart tele2 minst 1 år nå at siden sambo jobber i Telenor har vi gratis telefon, men neeeeida..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...