Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Din nye kjæreste kan kun ha to av disse tre egenskapene:

Intelligent

Mentalt stabil

Velbygd

Hva velger du?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bartenina
Skrevet

intelligent og mentalt stabil, easy peasy!

Gjest bellabulla
Skrevet

intelligent og mentalt stabil, easy peasy!

enig

Skrevet

Mentalt stabil og intelligent.

Velbygd er det ikke mange som er og det betyr fint lite i den store sammenhengen.

• Liker 2
Skrevet

Din nye kjæreste kan kun ha to av disse tre egenskapene:

Intelligent

Mentalt stabil

Velbygd

Hva velger du?

Som du da skjønner av svarene her så kan du slutte å bole og heller begynne å studere ;) hehe

• Liker 4
Gjest shirelle
Skrevet

intelligent er jo en selvfølge

mentalt stabil er bra

velbygd er ikke så big deal, men jeg hadde ikke blitt sammen med noen jeg ikke var tiltrukket av heller.

• Liker 2
Skrevet

Hadde vært fint om min nye kjæreste hadde en velbygget og stabil mental intelligens. ;)

• Liker 1
Skrevet

Intelligent er nummer en! Jeg må være interessert og da hjelper det at vi kan snakke om kompliserte temaer og at han forstår ting.

Jeg vil gjerne ha en mentalt stabil kjæreste, i teorien. Men jeg tiltrekkes gjerne av raringer. Ikke slemme, men gjerne med litt ustabil bakgrunn som depresjoner eller ensomhet. Jeg synes ofte at en mentalt ustabil person er mer spennende. Desverre.

Velbygd er ganske irrelevant. Spørs også hva du mener med "velbygd". Jeg liker egentlig best tynne eller lubbne menn, men det er virkelig ikke viktig, bare pluss!

Skrevet

Bytt ut "velbygd" med "pen å se på", så tar jeg den og intelligent :briller:

Mentalt stabil kan andre få være

• Liker 2
Skrevet

intelligent er jo en selvfølge

mentalt stabil er bra

velbygd er ikke så big deal, men jeg hadde ikke blitt sammen med noen jeg ikke var tiltrukket av heller.

Enig!

Skrevet

Intelligens er ikke så viktig for meg, så lenge han ikke er dummere enn snittet. Så da blir det velbygd og mental stabil.

Skrevet

Intelligent som viktigste. Muligens velbygd vinner litt over mentalt stabil. :gjeiper:

Skrevet

Mentalt stabil blir nummer en for meg! Intelligent kommer nr. 2.

Vil uansett si at det uansett ikke er nok for meg. Han må ha mange andre kvaliteter også.

Skrevet

Mentalt stabil og intelligent :)

Skrevet

Intelligent og mentalt stabil.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest NerdMedSverd
Skrevet (endret)

Intelligent og "velbygd".

Endret av NerdMedSverd
Skrevet (endret)

Tenker dette er et spørsmål alle burde gruble litt på, fordi sjansen for å finne en som er perfekt på alle punkt er mikroskopisk. Spørsmålet tvinger oss til å tenke litt gjennom hva som finnes det ute, og på hva vi egentlig trenger.

Det er spennende å se hva folk svarer på dette. De fleste velger bort utseende hvis de må, men ikke alle. Enkelte prøver å vri det til slik at de får alle tre egenskapene. Det er vel gjerne disse som burde tenke mest gjennom problemstillingen.

Tror nok også at de som har erfaring med mentalt ustabile personer velger bort dette kjapt, mens de som ikke har førstehåndserfaring kan tillate seg å gamble litt på at det ikke er et stort problem.

Noen velger kanskje bort utseende offisielt, men når det kommer til stykket vil utseende være avgjørende for hvem de tar seg tid til å bli kjent med eller ikke.

TS

Endret av cox
Skrevet

Det er vel ingen her som prøver å vri det til alle tre egenskapene? Det jeg ser er presisering om at ekstremer i noen ende ikke er et ønske.

Man behøver ikke være velbygd for å være tiltrekkende, man behøver ikke å være intelligent for å holde en samtale og åpne ei dør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...