Gå til innhold

Tilbakevendendene UVI

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Før jeg evt går til lege med det her, tenkte jeg at jeg skulle høre her om noen har vært borti noe lignende.

Inntil ca to år siden hadde jeg aldri urinveisinfeksjon. Heldige meg hadde faktisk ALDRI hatt det. Men de siste to årene har jeg kjent regelmessig at det er noe på gang. Er flink med tranebærekstrakt og denslags, så klarer som regel å unngå at det virkelig setter seg, men det er likevel himla irriterende.

Det som skjedde for to år siden, var at jeg hadde noe på gang med en fyr som var ganske billig. Så min første tanke er selvfølgelig KLAMYDIA! Men jeg testet meg for det, og fikk negativt svar. Så da lurer jeg på om det kan være noe annet, eller evt om testen kan ha vist feil. Noen som har opplevd noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynte du med g-stringtruser omtrent på samme tid? Det kan føre til økt uvi/soppinfeksjoner, da stringen ofte gnir seg frem og tilbake. Råd; bytt til boxer/hipster eller sloggi. (Dette hjelper også mot hemorider ;))

Du kan evt teste deg en gang til for klamydia, testene er ikke perfekte, så det kan hende du var uheldig med din test.

Det kan også hende du har fått en tilbakevendende uvi pga bakterier som oppstod i underlivet ditt da du hadde sex med denne fyren, hvis du ikke har fått antibiotika mot uvi noen gang, ville jeg bedt legen om det neste gang du begynner å pisse piggtråd.

Annet enn det, kan jeg igrunnen ikke gjøre mer enn å ønske lykke til og god bedring. UVI er noe drit.

• Liker 1
Skrevet

Hehe, nei, har aldri omgang med G-strenger så lenge de ikke sitter på en gitar. Så det er nok ikke det.

Men det der med nye bakterier har jeg også lurt litt på. Så mulig antibiotika kan være lurt uansett? Og sikkert ikke helt bak mål å ta en klamydiatest til...

Takk for svar :)

TS

Skrevet

Hadde samme problemet et par år tilbake. Løsningen ble tranebærkapsler daglig - samt at jeg aldri lenger setter meg på kalde overflater (ved bussholdeplasser o.l.)

• Liker 1
Skrevet

Har hatt akkurat samme problemet, bare at det ikke var en billig fyr som gjorde utslaget :fnise:

jeg har vært gjennom utallige antibiotikakurer, jeg får det SKIKKELIG hver jævla gang. Av typen jeg ikke får sove eller noe fordi det gjør så vondt. Har fått mye mindre plager etter jeg begynte på Hiprex... men tror problemet skal være ganske alvorlig og du må ha vært til legen en del ganger med UVI for å få resept på greiene...

Skrevet

Har hatt akkurat samme problemet, bare at det ikke var en billig fyr som gjorde utslaget :fnise:

Ja, menn og de skitne kukene sine, altså. :)

Mine plager er jo egentlig ikke så ille. Det har aldri virkelig satt seg sånn at jeg har måttet gå til legen med det... jeg synes bare det er så rart at jeg aldri hadde det før, og at jeg nå kjenner det hele tiden. Jeg tenker at det må ha skjedd en eller annen forandring.

TS

Skrevet

Ja, menn og de skitne kukene sine, altså. :)

Mine plager er jo egentlig ikke så ille. Det har aldri virkelig satt seg sånn at jeg har måttet gå til legen med det... jeg synes bare det er så rart at jeg aldri hadde det før, og at jeg nå kjenner det hele tiden. Jeg tenker at det må ha skjedd en eller annen forandring.

TS

når du først har fått det en gang kommer det dessverre utrolig lett tilbake! :snurt:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...