Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om dette er det rette forumet for og spørre om dette, men fant ikke noe bedre..

Jeg begynte på p-sprøyten for noen måneder siden og merker jeg går veldig fort opp i vekt og har sikkert lagt på meg mer eller mindre 5 kilo :0 Er det noen flere som har erfaringer med p-sprøyter eventuelle bivirkninger osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

P-sprøyten er noe av det VERSTE jeg har brukt! Jeg ble i grusom dårlig form, verre og verre etter hvert som tiden gikk. Da jeg leste på bruksanvisningen, så sto det ALT som feilte meg under bivirkninger.

Så jeg anbefaler den hvertfall ikke. Men noen kan sikkert ha god erfaring...

Endret av UnderCover
Skrevet

Jeg gikk på p-sprøyten i litt over et år. Nå har jeg sluttet. Merket vel egentlig ikke så stor forskjell på vekten, men jeg mener dem sier at matlysten blir større. Men man trenger ikke legge på seg mer, hvis man passer på å ikke spise for mye. Jeg gikk selv ikke opp i vekt etter bruk av p-sprøyten.

Skrevet

P-sprøyten er noe av det VERSTE jeg har brukt! Jeg ble i grusom dårlig form, verre og verre etter hvert som tiden gikk. Da jeg leste på bruksanvisningen, så sto det ALT som feilte meg under bivirkninger.

Så jeg anbefaler den hvertfall ikke. Men noen kan sikkert ha god erfaring...

Det med meg er at jeg har voldt i holdet, vondt i kroppen generelt etc. Det gjorde det ja, høres ikke bra ut! Nei jeg vurderer og stoppe med den, og ikke ta flere sprøyter nå rett og slett.

Takk for svar svar :D

Skrevet

Jeg gikk på p-sprøyten i litt over et år. Nå har jeg sluttet. Merket vel egentlig ikke så stor forskjell på vekten, men jeg mener dem sier at matlysten blir større. Men man trenger ikke legge på seg mer, hvis man passer på å ikke spise for mye. Jeg gikk selv ikke opp i vekt etter bruk av p-sprøyten.

Det stemmer, jeg spiser som om jeg er gravid. Går med noe mat eller ja hele tiden..

Takk for svar:)

Skrevet

Det med meg er at jeg har voldt i holdet, vondt i kroppen generelt etc. Det gjorde det ja, høres ikke bra ut! Nei jeg vurderer og stoppe med den, og ikke ta flere sprøyter nå rett og slett.

Takk for svar svar :D

Jeg erfarte alt man kan tenke seg av bivirkninger. Trodde jeg. Hodepine var en jeg ikke hadde ;)

Jeg tok 2 sprøyter, altså et halvt år, og aldri aldri mer. Jeg blir nesten litt redd av å høre om andre som går på den, så da må den ha skremt meg :fnise:

Lykke til med annen prevansjon :)

Skrevet

Jeg erfarte alt man kan tenke seg av bivirkninger. Trodde jeg. Hodepine var en jeg ikke hadde ;)

Jeg tok 2 sprøyter, altså et halvt år, og aldri aldri mer. Jeg blir nesten litt redd av å høre om andre som går på den, så da må den ha skremt meg :fnise:

Lykke til med annen prevansjon :)

Såpass ja, har snakket litt med moren min også, og hun bruke p-sprøyte hun også og mener jeg burde slutte! Så stor jeg stopper med det jeg! : :gjeiper:

Takk for det :D

Skrevet

Jeg har bare gode erfaringer, gikk ned/holdt vekten, hadde ikke mensen på 2 år, ingen hormonproblemer eller menssmerter. Jeg skulle gjerne gått på den lenger, men det er jo ikke anbefalt å gå på den i mer enn 2 år, pga risiko for benskjørhet. Så jeg anbefaler den gjerne til andre, men er vel ikke så overraskende at den virker forskjellig fra person til person.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...