Gå til innhold

Ett dikt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hverdag er ett ork for meg. Jeg våkner,spiser litt, og legger meg igjen.

Orker ikke jobb, orker ikke venner, orker ingenting.

Lyver til alle. Liker ikke at folk ser jeg er lei meg og trist. Jeg gjemmer meg og er totalt alene.

Han og jeg gjorde alt sammen. Han var alltid der for meg når jeg trengte han.

Nå vil han ikke engang snakke med meg. Uansett hvor mange ganger jeg prøver å kontakte han.

Han ble giftet bort. Han sa han ikke ville det, men ble presset.

Vi møttes og alt var fint. Alt var det gamle. Hjertet mitt hoppet av glede. bare å se han, røre han, snakke med han.

Plutselig endag blokkerer han meg på facebook. Snakker ikke med meg. Tar ikke opp telefonnen.

Jeg sjekker facebook siden hans via moren min sin facebook. Der er hun. Kona han ble "tvangsgiftet"med.

Hvis han ikke vil ha hun, hvorfor har han da bilde av hun på facebook?

Hvorfor sa han at han IKKE elsker henne og vil kun være med meg? Hvofor sa han at vi to skulle være sterke og klare dette sammen. Fokusere på det som skal skje, og ikke det som har skjedd.

Alt forandret seg. Jeg sykmeldte meg. Orket ikke jobben, orket ingenting.

Spurt flere ganger hvorfor han sa det han sa til meg, når han egentlig ikke mente det? Han vil ikke gi meg ett svar engang..

Jeg er så lost.. Hverdag er ett ork. ett helvete..

Tårene triller, de vil ikke stoppe...

Vennene mine sa jeg skulle ta dette forsiktig og ikke ha for store forhåpninger.

Men jeg stolte virkelig på han.. 100 %..

Vurdert selvmord flere ganger. Men tenker på familien min. Vil ikke se moren min ,faren min og søstrene mine gråte og være lei seg.. Jeg kan ikke kun tenke på meg selv..

Men den vonde følelsen jeg har i magen vil ikke gi seg.. Den bare presser på hele tiden...

Den glade jenta de engang kjente, er borte..

For nå er livet mitt i en mørk sirkel, og jeg kommer meg ikke ut !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hverdag er ett ork for meg. Jeg våkner,spiser litt, og legger meg igjen.

Orker ikke jobb, orker ikke venner, orker ingenting.

Lyver til alle. Liker ikke at folk ser jeg er lei meg og trist. Jeg gjemmer meg og er totalt alene.

Han og jeg gjorde alt sammen. Han var alltid der for meg når jeg trengte han.

Nå vil han ikke engang snakke med meg. Uansett hvor mange ganger jeg prøver å kontakte han.

Han ble giftet bort. Han sa han ikke ville det, men ble presset.

Vi møttes og alt var fint. Alt var det gamle. Hjertet mitt hoppet av glede. bare å se han, røre han, snakke med han.

Plutselig endag blokkerer han meg på facebook. Snakker ikke med meg. Tar ikke opp telefonnen.

Jeg sjekker facebook siden hans via moren min sin facebook. Der er hun. Kona han ble "tvangsgiftet"med.

Hvis han ikke vil ha hun, hvorfor har han da bilde av hun på facebook?

Hvorfor sa han at han IKKE elsker henne og vil kun være med meg? Hvofor sa han at vi to skulle være sterke og klare dette sammen. Fokusere på det som skal skje, og ikke det som har skjedd.

Alt forandret seg. Jeg sykmeldte meg. Orket ikke jobben, orket ingenting.

Spurt flere ganger hvorfor han sa det han sa til meg, når han egentlig ikke mente det? Han vil ikke gi meg ett svar engang..

Jeg er så lost.. Hverdag er ett ork. ett helvete..

Tårene triller, de vil ikke stoppe...

Vennene mine sa jeg skulle ta dette forsiktig og ikke ha for store forhåpninger.

Men jeg stolte virkelig på han.. 100 %..

Vurdert selvmord flere ganger. Men tenker på familien min. Vil ikke se moren min ,faren min og søstrene mine gråte og være lei seg.. Jeg kan ikke kun tenke på meg selv..

Men den vonde følelsen jeg har i magen vil ikke gi seg.. Den bare presser på hele tiden...

Den glade jenta de engang kjente, er borte..

For nå er livet mitt i en mørk sirkel, og jeg kommer meg ikke ut !!!

Jeg vil be deg printe dette diktet og ta det med deg til legen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...