Gå til innhold

Ordtak om bekymring

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter en lang tid med depresjon og angst er jeg nå på vei tilbake til livet, og ønsker på et vis å lage en liten påminnelse til meg selv på hva jeg har vært gjennom og at jeg må fokusere på å leve... For ca seks måneder siden så jeg et sånt metallskilt som skal henge på veggen med et fint ordtak om nettop dette. Skiltet er utsolgt for lengst og innehaveren kunne ikke hjelpe meg. Jeg har googlet i lange tider, men det nærmeste jeg kommer er noe alla dette "Jeg har hatt mange bekymringer i livet, men de fleste har det ikke blitt noe av...". Er det noen av dere som kan hjelpe meg å finne ut hva som sto på skiltet? Som endel av terapien har jeg begynt å male, så jeg tenker at jeg vil skrive dette, også male noe rundt. Litt jalla, men det skal henge på soverommet så det er ikke så farlig... Det viktigste er at jeg ser det, bruker det og lever det!!! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Eg har laga mitt eige: Du ville ikkje bekymre deg så mykje om kva folk tenkte og meinte om deg viss du visste kor sjeldan dei gjer det. Versågod, no er det ditt! <3

• Liker 1
Skrevet

Er det dette du tenker på? https://lh3.googleusercontent.com/-VgNtSD_xsyU/TX5rdnZ-SjI/AAAAAAAABXQ/K69p5xcIM_0/s1600/skilt+om+bekymringer.jpg

Noen andre jeg liker:

Bekymringer er som spebarn - de vokser bare når de pleies.

However long the night, the dawn will break.

Det finnes to dager du ikke skal bekymre deg over. Dagen i går og dagen i morgen.

Robert Burdette

Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Ikke gå over elven før du kommer til den.

Skrevet

:hjerter: Hipp hurra!!! Der er det jo... Tusen tusen takk, Lady in blue!!!! :)

Og tusen takk til Alt godt for at du ville dele det egenkomponerte ordtaket ditt med meg!!!! Tror kanskje jeg er nødt til å ordne meg to lerret jeg nå... Et over senga som en påminnelse når jeg sovner og våkner, og et ved ytterdøra før jeg går ut i den skremmende verden der ute... :Nikke:

Tusen takk til dere begge to!!!!:blomst:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...