Gå til innhold

Beste tegnefilm/Anime/Animasjon?


Gjest ms_kwang

Anbefalte innlegg

Gjest ms_kwang

Jeg har 2 filmer akkurat nå som er mine favoritter.

1.

2. Howl's Moving Castle

også Såklart Totoro er såå søt x)

Vet ikke, jeg liker Miyazaki sine filmer, så varme,koselige,Mystisk, morsom :P

Jeg tror disse filmene får fram min litt vel barnslige "filmsmak" jeg liker Anime, jeg liker japanske tegnefilmer, har en litt annen humor enn typisk "Disney"

Hva liker du?

og husk, INGENTING er for flaut ;)

som en kompis av meg sier: Eneste grunn han ønsker barn, er at han kan få se tegnefilmer uten å bli flau av det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ms_kwang

Jeg så Spirited away igjen igår, og jeg fikk såååå lyst å tegne igjen :P

Du vet når den babyen blir forvandlet til den søte lubne rotta? har tegnet flere forskjellige skisser av den type rotte, både Gutterotte, jenterotte, party rotte, men de er søte ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hardbarket disneyfan, og mine yndlingsfilmer må være The hunchback of Notre Dame og Beauty and the Beast.

Har et VELDIG nostalgisk forhold til All Dogs Go to Heaven - den burde alle se :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Jeg er stor fan av Miyazaki og Studio Ghibli! :jepp: Elsker Spirited Away (desidert favoritt, og ja, den rotta er såå søt!), Howls moving castle, Ponyo og Kikis Delivery Service :rodmer: Gleder meg til å få sett Arrietty også!

Jeg liker gamle disneyfilmer også, men de japanske ligger hakket over. Gode historier og nydelige tegninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ms_kwang

Husker min første Anime jeg så var...

pokemon...

Men jeg liker Chobits & Lova Hina :D

Husker jeg leste tegneserien først, var helt heeeekta, sammens med Ranma 1/2

Så måtte jeg bare se serien også.

Hm for anime fans, har dere sett "The Wallflower"?

er en litt annerledes Anime, handler om 4 homofile PENE gutter, som skal prøve å få en jente til å bli litt mer "jentete" x)

Den er veldig komisk da ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Koseklumpen

All dogs go to heaven er en helt fantastisk film! :rodmer:

Av anime serier elsker jeg Fairy Tale. Jeg har grått mere en en gang gjennom den serien så langt, både gledes og triste tårer :fnise:

Ellers er jeg veldig glad i Løvenes Konge filmene, Istid og Shrek :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest HuskyPusky

Jeg er stor fan av Miyazaki og Studio Ghibli! :jepp: Elsker Spirited Away (desidert favoritt, og ja, den rotta er såå søt!), Howls moving castle, Ponyo og Kikis Delivery Service :rodmer: Gleder meg til å få sett Arrietty også!

Jeg liker gamle disneyfilmer også, men de japanske ligger hakket over. Gode historier og nydelige tegninger!

Enig! Kjøpte en hel stabel av de fimene for et par uker siden, så det sitter jeg og koser meg med når det er mørkt og surt ute :kaffekopp:

(Da alle filmene lå på bordet fordi jeg allerede hadde kjøpt den, var det en kompis som regna med at jeg hadde julegavene under kontroll... han ble litt paff når jeg forklarte at de var til meg selv :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chobits :strix:

Castle in the Sky, Howl's Moving Castle, Ghost in the Shell, Tokyo Godfathers -

Og Disney: Lady and the Tramp, Bambi, Beauty and the Beast...

Les Triplettes des Belleville!

Elsker de fleste! Og er det virkelig folk som mener det er rart å like tegnefilmer når man er voksen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Badabing

Jeg har ikke sett de asiatiske og jeg liker ikke nymotens animasjon, så mine må være:

The Secret of Nimh (absolutte favoritt)

The Fox and the Hound

The Sword in the Stone

Endret av Badabing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...