Barbie Skrevet 11. desember 2003 #1 Skrevet 11. desember 2003 Noen tips om hvordan jeg skal få senga knirkefri? Jeg våkner hver gang gubben snur seg! :x Kjøpte senga for 4 år siden, og den blir bare værre og værre!
Suzy Skrevet 11. desember 2003 #2 Skrevet 11. desember 2003 Skru fra hverandre - smør stearin (bare stryk et lys mot) der treet går mot hverandre - og skru sammen igjen. Pass på å stramme skurene med jvene mellomrom - de sklir ut etterhvert
Gjest Seleena Skrevet 11. desember 2003 #3 Skrevet 11. desember 2003 Spikre plankene, det gjorde jeg. Hjalp litt....
Joey Skrevet 13. desember 2003 #4 Skrevet 13. desember 2003 Spikre plankene' date=' det gjorde jeg. Hjalp litt....[/quote'] Beklager å väre litt mannete og teknisk, men ikke spikre fast plankene i sengerammen. Når du/dere legger vekt på dem må de kunne bevege seg litt. Spikre fast = ödelagt seng. Om senga knirker for mye kan man vel alltid ha sex på sofaen?
Barbie Skrevet 13. desember 2003 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2003 Sex på soffan? Joda, det hender det også! :oops: Det var helst under soving dette var et problem..
Gjest Ewe Skrevet 17. desember 2003 #6 Skrevet 17. desember 2003 Hei! Kanskje du kan prøve med litt babypudder eller potetmel. Dette hjalp iallefall på vårt tregulv... Ewe
Suzy Skrevet 18. desember 2003 #7 Skrevet 18. desember 2003 Sex på soffan? Joda, det hender det også! :oops: Det var helst under soving dette var et problem.. Har du prøvd med stearin nå da?
Barbie Skrevet 18. desember 2003 Forfatter #8 Skrevet 18. desember 2003 :oops: Nei :oops: Ikke enda. Det er så mye jobb og skru alt fra hverandre...... :oops: Kanskje jeg gidder en dag i jula.
Suzy Skrevet 18. desember 2003 #9 Skrevet 18. desember 2003 :oops: Nei :oops: Ikke enda. Det er så mye jobb og skru alt fra hverandre...... :oops: Kanskje jeg gidder en dag i jula. Din latsabb *knise* ikke rart det ikke blir bedre når du ikke prøver *mobber Barbie littegranne*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå