Barbie Skrevet 11. desember 2003 #1 Del Skrevet 11. desember 2003 Noen tips om hvordan jeg skal få senga knirkefri? Jeg våkner hver gang gubben snur seg! :x Kjøpte senga for 4 år siden, og den blir bare værre og værre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. desember 2003 #2 Del Skrevet 11. desember 2003 Skru fra hverandre - smør stearin (bare stryk et lys mot) der treet går mot hverandre - og skru sammen igjen. Pass på å stramme skurene med jvene mellomrom - de sklir ut etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 11. desember 2003 #3 Del Skrevet 11. desember 2003 Spikre plankene, det gjorde jeg. Hjalp litt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joey Skrevet 13. desember 2003 #4 Del Skrevet 13. desember 2003 Spikre plankene' date=' det gjorde jeg. Hjalp litt....[/quote'] Beklager å väre litt mannete og teknisk, men ikke spikre fast plankene i sengerammen. Når du/dere legger vekt på dem må de kunne bevege seg litt. Spikre fast = ödelagt seng. Om senga knirker for mye kan man vel alltid ha sex på sofaen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 13. desember 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 13. desember 2003 Sex på soffan? Joda, det hender det også! :oops: Det var helst under soving dette var et problem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ewe Skrevet 17. desember 2003 #6 Del Skrevet 17. desember 2003 Hei! Kanskje du kan prøve med litt babypudder eller potetmel. Dette hjalp iallefall på vårt tregulv... Ewe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. desember 2003 #7 Del Skrevet 18. desember 2003 Sex på soffan? Joda, det hender det også! :oops: Det var helst under soving dette var et problem.. Har du prøvd med stearin nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 18. desember 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 18. desember 2003 :oops: Nei :oops: Ikke enda. Det er så mye jobb og skru alt fra hverandre...... :oops: Kanskje jeg gidder en dag i jula. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. desember 2003 #9 Del Skrevet 18. desember 2003 :oops: Nei :oops: Ikke enda. Det er så mye jobb og skru alt fra hverandre...... :oops: Kanskje jeg gidder en dag i jula. Din latsabb *knise* ikke rart det ikke blir bedre når du ikke prøver *mobber Barbie littegranne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå