AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #1 Skrevet 10. november 2011 Sitter å ser på TV og en ambulanse kjører forbi med blålysene som lyser opp hele stua. Samtidig får jeg hjerterytmeforstyrrelser SAMTIDIG som hun damen på TV sa: hjertet, han må passe på hjertet sitt. Så sitter jeg her da og grubler over dette i ca. tre kvarter før jeg til slutt tenker litt små-ironisk: jaja, så er det vel hjertesvikt jeg dør av da, kan vel bare sitte å vente (har hatt en dårlig dag og er i dårlig humør), og tre sekunder etterpå kommer faen meg en ambulanse til med blålys som lyser opp hele stua. Skal sies jeg har hjerterytmeforstyrrelser. Og tidligere i år, bare for "gøy" trakk jeg et tarotkort ang. helsa og fikk opp et tarotkort med bilde av et hjerte med tre sverd igjennom . Sikkert bare tilfeldigheter eller.....? Gjør meg uansett litt bekymret og lei meg
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #2 Skrevet 10. november 2011 Det er nok bare hjernen din som spiller deg et puss fordi du er oppmerksom på feilen din. Og da kobler du alt som har med hjertet å gjøre til ditt eget. Dette forsterkes nok også av at du tydeligvis er litt overtroisk og tror på ting som ikke betyr noe(tenker da på tarotkortene).
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #3 Skrevet 10. november 2011 Du kan ha rett i det. Har lett for å tolke alt mulig, spesielt når det har med hjertet å gjøre. Men blir så sliten av å bekymre meg om det hele tida. Håper du har rett, at det bare er hjernen min som fucker meg opp TS
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå