Gå til innhold

Ubehagelig sammentreff

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sitter å ser på TV og en ambulanse kjører forbi med blålysene som lyser opp hele stua. Samtidig får jeg hjerterytmeforstyrrelser SAMTIDIG som hun damen på TV sa: hjertet, han må passe på hjertet sitt. Så sitter jeg her da og grubler over dette i ca. tre kvarter før jeg til slutt tenker litt små-ironisk: jaja, så er det vel hjertesvikt jeg dør av da, kan vel bare sitte å vente (har hatt en dårlig dag og er i dårlig humør), og tre sekunder etterpå kommer faen meg en ambulanse til med blålys som lyser opp hele stua.

Skal sies jeg har hjerterytmeforstyrrelser. Og tidligere i år, bare for "gøy" trakk jeg et tarotkort ang. helsa og fikk opp et tarotkort med bilde av et hjerte med tre sverd igjennom :(.

Sikkert bare tilfeldigheter eller.....? Gjør meg uansett litt bekymret og lei meg :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok bare hjernen din som spiller deg et puss fordi du er oppmerksom på feilen din. Og da kobler du alt som har med hjertet å gjøre til ditt eget. Dette forsterkes nok også av at du tydeligvis er litt overtroisk og tror på ting som ikke betyr noe(tenker da på tarotkortene).

:)

Skrevet

Du kan ha rett i det. Har lett for å tolke alt mulig, spesielt når det har med hjertet å gjøre. Men blir så sliten av å bekymre meg om det hele tida. Håper du har rett, at det bare er hjernen min som fucker meg opp :)

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...