AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #1 Skrevet 10. november 2011 Jeg oppdaget plutselig at det er jo to typer anonymbruker her på Kvinneguiden. Når man logger inn kan man huke av for "skjult bruker" slik at man ikke vises som pålogget. Den er jeg veldig glad i, rett og slett fordi jeg ikke vil vise hvor mye tid jeg egentlig kan bruke på KG av og til Når jeg leser i tråder, så er jeg oppført som Anonym Bruker. Og nå skriver jeg som AnonymBruker, for å ta det til eksempel. Så er de de skjulte brukerene, eller de som skriver som anonymbruker dere ikke liker? For ofte ser jeg at folk skriver at de ikke tar Anonymbruker seriøst osv.. Og da lurer jeg på om jeg som skjult bruker, altså ikke anonymbruker, ikke blir tatt seriøst i tråder da, bare fordi jeg ikke står som pålogget..
sebastianen Skrevet 10. november 2011 #2 Skrevet 10. november 2011 Jeg oppdaget plutselig at det er jo to typer anonymbruker her på Kvinneguiden. Når man logger inn kan man huke av for "skjult bruker" slik at man ikke vises som pålogget. Den er jeg veldig glad i, rett og slett fordi jeg ikke vil vise hvor mye tid jeg egentlig kan bruke på KG av og til Når jeg leser i tråder, så er jeg oppført som Anonym Bruker. Og nå skriver jeg som AnonymBruker, for å ta det til eksempel. Så er de de skjulte brukerene, eller de som skriver som anonymbruker dere ikke liker? For ofte ser jeg at folk skriver at de ikke tar Anonymbruker seriøst osv.. Og da lurer jeg på om jeg som skjult bruker, altså ikke anonymbruker, ikke blir tatt seriøst i tråder da, bare fordi jeg ikke står som pålogget.. Hmm, kommer ikke alle bare opp sånn som deg da , jeg følger som regel ikke med hvem som er inne på en tråd. Om det er det du mener , eller har jeg misforstått ?
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #3 Skrevet 10. november 2011 Hmm, kommer ikke alle bare opp sånn som deg da , jeg følger som regel ikke med hvem som er inne på en tråd. Om det er det du mener , eller har jeg misforstått ? I en tråd så er gjerne de som er inne i den oppsumert som feks "12 brukere, 1 gjester, 4 anonyme brukere" om du skjønner? De 4 er jo da vi som ikke velger å stå som pålogget på en måte. Jeg lurer på om folk reagerer på oss som ikke står som pålogget når vi er her, eller de anonyme brukerene som ikke står frem med nick, slik jeg ikke gjør nå feks.
sebastianen Skrevet 11. november 2011 #4 Skrevet 11. november 2011 I en tråd så er gjerne de som er inne i den oppsumert som feks "12 brukere, 1 gjester, 4 anonyme brukere" om du skjønner? De 4 er jo da vi som ikke velger å stå som pålogget på en måte. Jeg lurer på om folk reagerer på oss som ikke står som pålogget når vi er her, eller de anonyme brukerene som ikke står frem med nick, slik jeg ikke gjør nå feks. Nei, gjør ikke noe forskjell på det , men jeg har jobbet med meg selv for å ikke irritere meg over anonyme brukere (iallefall ikke skriftlig )
^me^ Skrevet 11. november 2011 #5 Skrevet 11. november 2011 jeg lar meg irritere over alle typer AB som kommer med unødvendig drit i tråder (pga at de da ikke tørr og vise hvem de er og stå for det de skriver) ellers synes jeg mange AB kan være riktig så hyggelige og hjelpsomme 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå