Gå til innhold

Skriftlig historie-eksamen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått inviglet søknad så jeg kan ta historie eksamen skriftlig istedenfor muntlig. Men jeg får INGEN informasjon!

Så... noen som vet hvordan det fungerer?Litt kjekt å vite om jeg kan bruke bok, forbredelsetid osvosv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør vel ringe fakultetet ditt og spørre, rett og slett? Det skal vel finnes et infosenter der noen kan hjelpe deg med sånt?

Endret av Luppa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal jo få den informasjonen da. Hvis ikke regner jeg med det er likt som muntlig.

Spurte bare fordi kanskje noen hadde hatt det føre meg daaaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vel daaaa :) Var du som sa du fikk INGEN informasjon, så da tenkte jeg det var like greit å spørre! Sånt er jo forskjellig fra lærested til lærested uansett.

Lykke til på eksamen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle hjelpemidler er tillatt, bortsett fra kommunikasjonsmidler.

Heldig som skal ha historie eksamen da, er jo drit lett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk:)

Eh, alle hjelpemidler? Da kan jeg jo bare skrive fra boka, det kan vel ikke være riktiig?

og javel, jeg syns ikke det er noe lett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:)

Eh, alle hjelpemidler? Da kan jeg jo bare skrive fra boka, det kan vel ikke være riktiig?

og javel, jeg syns ikke det er noe lett...

Jeg skal ha samfunnsfag skriftlig, og jeg går ut ifra at det er en 5-timers eksamen.

Vet ikke om det er bare en langsvarsoppgave vi får, men vi må skrive masse og innholdet må være bra.

Man må faktisk kunne det man skriver, det er ikke lov å skrive rett fra boka...

Men JEG vet faktisk ikke om vi får lov til å ha alle hjelpemidler, eller om vi får lov å forberede oss i 30 min slik som på muntlig, også må vi skrive uten hjelpemidler?

Vet ikke, altså ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer er min eksamen satt opp på. Men det burde jo være likt på historie og samf...

men det virker da noe merkelig, for det man har lært kommer jo fra boka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I andre fag kan man sitere boken hvis man bruker " " og oppgir boka som kilde (som den uansett er), men er usikker på om det er slik i historie. Ettersom dette er et fag hvor du skal gjengi det som står i læreboken på din egen måte og reflektere rundt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...