AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #1 Skrevet 10. november 2011 Er bare 17 år men har bikinilinje som vokser og vokser, hår i rumpa og utover rumpeballene. Er det flaut å vokse når du har så mye hår?? jeg vet ikke engang om jeg kommer til å greie å dra dit og gå inn. er kjempe flauuu. Noen råd og erfaringer???
Gjest Voksing Skrevet 11. november 2011 #2 Skrevet 11. november 2011 Niks, ikke flaut i det hele tatt. Voksing er myyye bedre enn å barbere, og de som jobber der er vant til det meste skal jeg si deg 1
challenger Skrevet 11. november 2011 #3 Skrevet 11. november 2011 I alle tilfeller av hår så tror jeg nok alltid at de har opplevd verre. Det du ser på som mye, kraftig hårvekst trenger ikke de å se på som det. De har nok opplevd det meste, tror ikke de bryr seg. De gjør jo tross alt bare jobben sin:)
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #4 Skrevet 11. november 2011 Men ikke ta brazilian, det får deg til å se ut som en liten unge. Det er noe skummelt med at noen synes det er sexy. For hvilke konnotasjoner finnes i en glattbarbering..? La en stripe være igjen foran!
Gjest Jente22 Skrevet 11. november 2011 #5 Skrevet 11. november 2011 Men ikke ta brazilian, det får deg til å se ut som en liten unge. Det er noe skummelt med at noen synes det er sexy. For hvilke konnotasjoner finnes i en glattbarbering..? La en stripe være igjen foran! Enig med deg faktisk, ser ikke vitsen med å glattbarbere seg - det er naturlig med litt hår. Hvis man ikke liker det, så liker man ikke menneskekroppen heller. Jeg barberer meg og har brukt litt voksing (for da tar det jo lenger tid før håret vokset ut igjen), men å glattbarbere meg kunne jeg aldri tenkt å gjøre. Det er noe skummelt med å tenne på en "barnerumpe", ja.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #6 Skrevet 11. november 2011 Men ikke ta brazilian, det får deg til å se ut som en liten unge. Det er noe skummelt med at noen synes det er sexy. For hvilke konnotasjoner finnes i en glattbarbering..? La en stripe være igjen foran! At du får slike assosiasjoner sier mer om deg enn om de som tar brazilian eller de som liker det.... Normale folk tenker ikke at en ser ut som et barn over hodet! 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #7 Skrevet 11. november 2011 Det er noe skummelt med å tenne på en "barnerumpe", ja. Utseendet der er da ganske annerledes når en er voksen i forhold til hvordan det ser ut hos et barn! 1
rastløs_89 Skrevet 11. november 2011 #8 Skrevet 11. november 2011 Nei nei nei nei nei!!!! Dro til en salong, med høye forhåpninger, for et par år siden for å få vokset vekk alt. Så fint ut de første par dagene etterpå...Så på dag nummer tre - KABOOM - alle hårsekkene var betente og fulle av puss!!! Hadde hundrevis av "kviser" på musa, som ga midlertidige arr. Hadde følt meg mer lekker med en enorm dusk der nede. Aldri mer voksing av underliv for min del vertfall!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå